2000
|
|
8 Nahiz eta nazionalismoaren teorietan guztiz onartua izan, Renaut ek ez
|
du
batere garbi ikusten. Volksgeist, kategoria Herder-ekin sortzen denik.
|
2004
|
|
defendatzen da. Inolaz ereoriginala ez den lan akademiko batek ez
|
du
batere balio. Alegia, lan akademikobatek berritasunen bat eskaini behar du, bai defenditzen den ideian bai huradefendatzeko moduan.
|
2005
|
|
Gure herriek aldaketei ateak ireki behar dizkiete, beldurrik gabe. Izan ere, Alardearen fosilizazioak ez
|
du
batere onurarik ekarriko. Garai berrietara egokitubehar da Alardea; eta horregatik hain zuzen ere, berdintasunean oinarritu behar da.Azken finean, guk amesten dugun Alardea hiritartasunean oinarritzen da, pertsonaguztien duintasunean; eta ez tradizio eta menpeko harreman desorekatuetan.
|
2007
|
|
Nolabait, haurtxoabere samina mugatzen hasten da, eta nahasi egiten ditu bere atsekabea eta biktimaren oinazea. Beraz, haurtxoak ez
|
du
batere argi bere samina zerk eragiten duen.
|
2009
|
|
Memoria historikoaren berreskurapenaz hitz egiterakoan eragile askok gauregun bizi dugun gatazka soziopolitikoarekin nahastu izan du. Egun nozitzen dugunaferak iraganekoa behatzerakoan ez
|
du
batere mesederik egin, egun bizi dugunegoera aitzakia bezala erabili izan da iraganera ez begiratzeko...
|
|
Datu zatirik txikiena 8 bytekoa izan daiteke; beraz, IP sareartean sar daitezkeen sare guztiek 28 byteko datagramak onartzeko gai izan behar dute (IP goiburukorik txikiena 20 bytekoa da). Praktikan, honek ez
|
du
batere murrizten konekta daitezkeen sareen multzoa. Zatiketa bideratzaileek egiten dute, baina helburuko konputagailuak berreraiki du jatorrizko datagrama, zati guztiak jaso ondoren.
|
2010
|
|
Kontzeptu hau 1992ko Lurraren Gailurrean mundu osoan eman zen aditzera, eta asko erabiltzen da gaur egun. Hala ere, ez
|
du
batere lehentasunik finkatzenekonomia, gizarte eta ingurumen arloen artean, eta, hori dela-eta, helduleku erraza da politikan eta merkataritza esparruan nagusi diren joerentzat: lehen «garapeniraunkorra» genuen, eta orain, aldiz, «hazkunde iraunkorra» dugu; horrela, hamaika zentzugabekeria semantiko eta teoriko sortu dira.
|
2011
|
|
Hirvonenen arabera, eredu honek ez du bermatzen jatorriz norvegiera egiten duten haurrek samiera ikastea. Eredu honetako eskolak dauden komunitate askotan samiera ez da apenas erabiltzen eta horrek ez
|
du
batere laguntzen haurrek eskolan samieraz ikasteko. Hirvonenek, halako egoeretan, irakaskuntza baliabideen eta metodoen garrantzia azpimarratzen du, eta adibide modura, Risten irakaslearen lekukotza uzten digu (34 or.):
|
|
Ikasleen elebitasuna neurtzen duen ebaluaziorik ere ez da egiten, eta horrela zaila da ikasleak eleaniztun bihurtzen ari diren ala ez jakitea. Halaber, ez
|
du
batere laguntzen eskola gehienetan samierarentzako hezkuntza helburu idatzirik ez egoteak.
|
2014
|
|
Solemnitateari izkin egiteko ez
|
du
batere laguntzen Maialen Lujanbiok behinbaino gehiagotan aipatu izan duen «ordezkaritza sentimenduak» ere. Oholtzakoemakume bakarra izatean, nolabait, «emakumeen ahotsa» bildu beharrak ordezkarikonplexua sortu izan diola aitortu izan du Lujanbiok.
|
2017
|
|
Eusko Jaurlaritza irmohasi zen xede horretara iristeko asmoarekin, baina oraindik% 2tik ez da pasatu, etaazken urteetan behera egin du. Gainera, Estatuko politikak ere ez
|
du
batere laguntzen, 2008tik murriztu besterik ez baita egin arlo horretan.
|