Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2000
‎8 Nahiz eta nazionalismoaren teorietan guztiz onartua izan, Renaut ek ez du batere garbi ikusten. Volksgeist, kategoria Herder-ekin sortzen denik.
2004
‎defendatzen da. Inolaz ereoriginala ez den lan akademiko batek ez du batere balio. Alegia, lan akademikobatek berritasunen bat eskaini behar du, bai defenditzen den ideian bai huradefendatzeko moduan.
2005
‎Gure herriek aldaketei ateak ireki behar dizkiete, beldurrik gabe. Izan ere, Alardearen fosilizazioak ez du batere onurarik ekarriko. Garai berrietara egokitubehar da Alardea; eta horregatik hain zuzen ere, berdintasunean oinarritu behar da.Azken finean, guk amesten dugun Alardea hiritartasunean oinarritzen da, pertsonaguztien duintasunean; eta ez tradizio eta menpeko harreman desorekatuetan.
2007
‎Nolabait, haurtxoabere samina mugatzen hasten da, eta nahasi egiten ditu bere atsekabea eta biktimaren oinazea. Beraz, haurtxoak ez du batere argi bere samina zerk eragiten duen.
2009
‎Memoria historikoaren berreskurapenaz hitz egiterakoan eragile askok gauregun bizi dugun gatazka soziopolitikoarekin nahastu izan du. Egun nozitzen dugunaferak iraganekoa behatzerakoan ez du batere mesederik egin, egun bizi dugunegoera aitzakia bezala erabili izan da iraganera ez begiratzeko...
‎Datu zatirik txikiena 8 bytekoa izan daiteke; beraz, IP sareartean sar daitezkeen sare guztiek 28 byteko datagramak onartzeko gai izan behar dute (IP goiburukorik txikiena 20 bytekoa da). Praktikan, honek ez du batere murrizten konekta daitezkeen sareen multzoa. Zatiketa bideratzaileek egiten dute, baina helburuko konputagailuak berreraiki du jatorrizko datagrama, zati guztiak jaso ondoren.
2010
‎Kontzeptu hau 1992ko Lurraren Gailurrean mundu osoan eman zen aditzera, eta asko erabiltzen da gaur egun. Hala ere, ez du batere lehentasunik finkatzenekonomia, gizarte eta ingurumen arloen artean, eta, hori dela-eta, helduleku erraza da politikan eta merkataritza esparruan nagusi diren joerentzat: lehen «garapeniraunkorra» genuen, eta orain, aldiz, «hazkunde iraunkorra» dugu; horrela, hamaika zentzugabekeria semantiko eta teoriko sortu dira.
2011
‎Hirvonenen arabera, eredu honek ez du bermatzen jatorriz norvegiera egiten duten haurrek samiera ikastea. Eredu honetako eskolak dauden komunitate askotan samiera ez da apenas erabiltzen eta horrek ez du batere laguntzen haurrek eskolan samieraz ikasteko. Hirvonenek, halako egoeretan, irakaskuntza baliabideen eta metodoen garrantzia azpimarratzen du, eta adibide modura, Risten irakaslearen lekukotza uzten digu (34 or.):
‎Ikasleen elebitasuna neurtzen duen ebaluaziorik ere ez da egiten, eta horrela zaila da ikasleak eleaniztun bihurtzen ari diren ala ez jakitea. Halaber, ez du batere laguntzen eskola gehienetan samierarentzako hezkuntza helburu idatzirik ez egoteak.
2014
‎Solemnitateari izkin egiteko ez du batere laguntzen Maialen Lujanbiok behinbaino gehiagotan aipatu izan duen «ordezkaritza sentimenduak» ere. Oholtzakoemakume bakarra izatean, nolabait, «emakumeen ahotsa» bildu beharrak ordezkarikonplexua sortu izan diola aitortu izan du Lujanbiok.
2017
‎Eusko Jaurlaritza irmohasi zen xede horretara iristeko asmoarekin, baina oraindik% 2tik ez da pasatu, etaazken urteetan behera egin du. Gainera, Estatuko politikak ere ez du batere laguntzen, 2008tik murriztu besterik ez baita egin arlo horretan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia