2009
|
|
Zentzu hori
|
du
artikulu honen izenburuak: legeak eta arauak bai, baina ez bakarrik.
|
|
Beraz, irakurleak proiektuaren testuingurua aurkituko
|
du
artikulu honetan eta balorazioaren zertzelada nagusiak.
|
2011
|
|
Aurreneko atala sarrera bat da bertan saioaren nondik norakoak azaltzen ditu: zergatik egin
|
du
artikulu hau, zertarako eta artikulua nola estrukturatuta dagoen azaltzen du.
|
2015
|
|
Helburua baita, hori guztia erabilgarria izan dadin, euren geletan gure ikasleak ahozkoan trebatzeko, noski ahozkoa modu sistematikoan landu nahi duen edozein irakaslerendako. Egindako ibilbide horren laburpena jasotzen
|
du
artikulu honek. • Hitz gakoak:
|
2017
|
|
Soziologian Doktorea eta Sare Sozialen Ikertzailea laburpena. euskararen errealitate soziolinguisitikoa ikertzeko lanetan erabili diren alderdi batzuen azterketa kritikoa aurkezten
|
du
artikulu honek. zehatzago esan, aztertu diren alderdi horiek hiztun kategoriak eta hiztunen aitorpenak dira. Mapa eta inkesta Soziolinguistiko ofizialak aztertu dira kategoriak eta banakoen aitorpenak nola erabiltzen diren eta zein ondorio izan dezaketen errealitate Soziolinguistikoa eraikitzeko jardun eta politiketan. azterketa horren ondorioz defendatuko dugu ikerketa soziolinguistikoek kategoria identitarioak baztertu eta praktika linguistikoen erregistro eta ebaluazio zehatz eta anitzak lehenetsi lituzketela. horrez gain, bestelako bideen berri eman nahi dugu eta proposamen metodologiko epistemologikoak nondik jo dezakeen erakusteko asmoz, ikerketa bat aurkeztuko dugu:
|
2021
|
|
2007tik hona sarea garatu egin da, aldaketa asko egon dira bere barnean eta artikulu honek NPLDren ibilbidearen irakurketa bat egiten du. Epealdi ezberdinetan burutu diren ekimen esanguratsuenak aipatzearekin batera, Eusko Jaurlaritzak Sarean izan duen partaidetza ere jorratzen
|
du
artikulu honek. • Hitz gakoak:
|
|
Munduko hizkuntza aniztasunari buruzko ezagutza zabaltzeko eta partekatzeko xedearekin sortu zen Euskal Herriko Unibertsitateko Munduko Hizkuntza Ondarearen UNESCO Katedra, 2006an. Denbora honetan jorratu dituen ildo ezberdinen berri ematen
|
du
artikulu honek, beti ere, hizkuntza ondarea eta, batez ere, hizkuntza gutxiagotuak babesteko baliagarriak diren ekimenak garatzera bideratu izan direnak, bereziki, garapen iraunkorrarekin bateratzen diren hizkuntza lankidetzaren eta hezkuntza eleaniztunaren inguruko ekimenak. Artikuluak nabarmendu egiten du eskolak duen erronka ondare materiagabe hori babesteko orduan, eta aldarrikatu egiten du tokian tokiko hizkuntzak biziberritzeko eta garatzeko irakaskuntza eleaniztunaren erdigunean izan behar direla, hizkuntza hegemonikoak eta atzerrikoak ere haiekin batera aintzat hartuta.
|
2022
|
|
Faktore soziodemografikoek hirigintzarekin duten erlazioan sakonduz, hirien, herrien eta auzoen garapena euskararen erabilerarekin eta haren bilakaerarekin erlaziona daiteke. Soziolinguistika Klusterrak jasotako datuak oinarri hartuta, euskararen erabilerak eta hiri eraldaketak duten lotura ikertzen hasteko lehen pausua izan nahi
|
du
artikulu honek. • Hitz gakoak:
|