Emaitzak: 8
2008 | ||
Zer korrespondentzia | du Espainiako hezkuntza sistemarekin zortzigarren gradua amaitu berri duen mutiko kolonbiar batek. Zer material dago erabilgarri haur txinatarrak ikasgeletan integratzeari buruz? | |
2009 | ||
Irakasleen, ikasleen eta gurasoen arteko ezagutza trukeak protagonismo handia hartuko | du Espainiako hezkuntza sisteman. | |
2012 | ||
Isilik dago Jaurlaritza; epaia aztertzen ari da. Legea aldatzeko ere prest dagoela esan | du Espainiako Hezkuntza ministroak. Kantabriako eta Andaluziako bi ikastetxeren kasuei buruz mintzatu dira epaileak. | |
2016 | ||
Hasi da atzerako kontua. Bart arratsean, hedabide batzuei egindako filtrazioen bidez, DBHko eta Batxilergoko errebaliden berri jakinarazi | du Espainiako Hezkuntza Ministerioak. Probak erabat zentralizatuta egongo direla berretsi du Madrilek dekretu zirriborroetan: | |
2020 | ||
Kataluniako umeak espainiartu beharra omen dago oraindik. Espainiako gobernuak ikasle katalanak" espainiartu" egin nahi dituela adierazi | du Espainiako Hezkuntza ministro Jose Ignacio Wertek, horrela Kataluniako ume eta gazteak" harro" egon daitezen katalanak eta espainolak izateaz. Esplizitoki soilik Kataluniako ikasleak aipatu baditu ere, Euskal Herriko eta Galiziako ikasleak ere izango zituen gogoan Wertek. | |
Esan du hirugarren ebaluazioan ebaluatzeko edukiak «mugatu» egin behar direla «curriculuma inausiz, oinarrizkoan geratu dadin». Nabarmendu du administrazioaren jarraibideak beharrezkoak direla horretarako, eta ziurtatu | du Espainiako Hezkuntza Ministerioaren ministro agindua argitaratzen denean emango dituztela. Gainera, hori iritsi bitartean edukiak ez aurreratzea gomendatu du, eta hirugarren ebaluazioa «ezinbesteko konpetentzien errefortzurako, errekuperaziorako, errepasorako eta errefortzurako» izango dela zehaztu. | |
Bestalde, Txibitek adierazi du osasun larrialdia ezarri zutenez geroztik ezin izan dutela «bermatu» ikasle guztiek «aukera berdintasuna» izatea. Esan | du Espainiako Hezkuntza Ministerioak eta autonomia erkidegoek ikasturtearen inguruan adostutakoek «ikasleengan eta familiengan» jarri behar dutela arreta, «eta ez horrenbeste curriculumean». | |
2023 | ||
Espainiako Auzitegi Konstituzionaleko osoko bilkurak onartu egin | du Espainiako Hezkuntza Legea osorik onartzen duen epaia. Hizkuntzei dagokienean, jaso dute Espainiako Konstituzioak ez duela esaten «estatuak» ezinbestean ezarri behar duela gaztelera zein ehunekotan erabili behar den hezkuntza sisteman, baizik eta «hizkuntzen arteko oreka edo berdintasun patroi bat» eta erabiltzeko benetako eskubidea jasotzen dituela eta hori ez duela ukatzen Espainiako azken Hezkuntza Lege horrek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan Espainia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan Espainia hezkuntza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |