Emaitzak: 6
2004 | ||
Hau da, behin ezagutzaren subjektua definituta, Neu, gutxi gorabehera behintzat, orain objektua definitu da bien arteko zubia eraiki ahal izateko. Honetarako ea badagoen Ni horren garapenik argitu du, berak bil | ditzakeen edukien azterketara joz eta balizko eduki horiek elkarren artean uztartzeko moduak zehaztuz: | |
2007 | ||
" Aitak ez daki ordenagailua pizten". Zer gaitasun du arazo jakin batzuk konpontzeko, nabigatzailearen historiala begiratzeko, nabigatzailean iragazki bat instalatzeko… Oso mugatuta dago, ez ditu jakingo kontsulta | ditzakeen edukiak, ez eta semeak egin ditzakeen erlazioak ere. " Muturreko kasu batean, mutil batek hau zioen: | |
2013 | ||
Zerbitzu bat baino gehiago daude: Wikia, esaterako, direktorio osatua da, eta gai beraren inguruko informazioa ez bikoizteko moduan egituratua dago; Webpaint ek, berriz, baimen sistema bat dauka, eta horien bidez, sortzaileak erabakitzen du nork eta nola molda | ditzakeen edukiak; PBWiki doakoa da hiru erabiltzailek edo gehiagok erabiliz gero; Wikidot ek aukera interesgarriak eskaintzen ditu: wikia nork bere domeinuan sor dezake edo erabiltzaileei askatasuna ematen die haien iragarkiak jartzeko; eta Wikispaces ere hor dago, zeinak doan eskaintzen baitu oinarrizko bertsioa (trukean, publizitatea izaten du). | |
2019 | ||
Sare sozialaren profila elkarrekin irekitzea eta arau batzuk ezartzea. Hasieratik, komeni da zure profila konfiguratzea, eta, elkarrekin, aktibatuko diren pribatutasun aukeretan arreta jartzea, bai eta haurrak argitaratu | ditzakeen edukiak eta irudi motak adostea ere, ordutegiak eta gehienezko konexio denborak. Pribatutasun eta segurtasun aukerak konfiguratzeko unean: | |
2020 | ||
• Euskal Herriko komunikabideentzat, eta bereziki euskaraz aritzen direnentzat, aukera leihoa zabal zabalik dago: beste inon aurki ezin daitezkeen eta beste inork eskain ezin | ditzakeen edukien hurbiltaCOVID garaian ere ikusi da zenbaterainoko indarrez iristen den urruneko olatuen eragina gurea bezalako komunitate txiki batera, gutxitutako hizkuntza duena, komunikabide egitura ahula baina dinamikoa daukana, eta sozio politikoki bizi bizia dena. | |
Gogoeta egitea eta gaitasun kritikoa garatzea. Haurrak aurki | ditzakeen edukien arriskuez informatu eta kontzientziatu behar du, bere heldutasun mailara egokituz, baina errealistak izanda eta azalpenek eduki horiekiko interesa ez elikatzen saiatuz. Jarduera gainbegiratzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 6 (0,04) |
Lehen forma
ditzakeen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan eduki | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan eduki arrisku | 1 (0,01) |
ezan eduki azterketa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |