2009
|
|
Hizkerari dagokionez, zientzia iturriak ohiko iturri bihurtzea sinplifikazioorokor moduan deskriba daiteke. Testu berria eratzeak sor
|
ditzakeen
arazo orokoreta jakinak saihesteko, hiru estrategia orokor erabil daitezke: hedapena, sintesia, eta bariazioa.
|
|
Hau da, TCPk bi aplikazioko entitateren artean bidalitakoa ondo ailegatuko dela bermatzen du. «Ondo» horrek zer esan nahi duen ulertzeko, ikus dezagun zeintzuk diren datagrama batek topa
|
ditzakeen
arazoak:
|
2010
|
|
Azterketa horiek, ziur asko, ez dituzte kontuan hartzen konglomeratu horiek, talde gisa, merkatuaren gainean duten ahalmenak, zenbaitetan, sor
|
ditzakeen
arazoak lehia babesteko politikaren aldetik (Greer, 1992). Konglomeratu batzuen merkatu ahalmenaren jatorria, hain zuzen, horixe da:
|
2011
|
|
«a) Euskararen aineko plangintza eta, Unibertsitatearen barruan, beraren erabilera eta normalkuntzarako proposamenak egitea. Halaber, plangintza horen beterazteak ekar
|
ditzakeen
arazoez, galdetuz gero, bere eritzia eta informeak agertuko dira./ b) Fakultate edo Unibertsitate Eskola bakoitzean euskararen erabilera eta normalkuntzarako egokien diratekeen neurriak hartzeko proposamenak egitea. / c) Unibertsitatearen organo beterazleei Unibertsitate hizkuntz politikari dagokionean aholku ematea.
|
2014
|
|
Irakasleak ikasle, lankide eta familiekin komunikatzen jakin behar du, eta lehenesan bezala, gutxien landu izan den komunikazio motari heldu diogu KomunikazioGaitasunaren Garapena II irakasgaian, gurasoekin egiten diren elkarrizketa edobilerena, hain zuzen. ...sional batean interakzioaketa erlaziozko aldeak dute trukatzen den informazioak baino pisu handiagoa, egoerakomunikatiboa ez delako simetrikoa ezta erosoa ere, alde batetik eskolaren etafamiliaren ordezkarien artean botere harremana dagoelako, eta bestetik, solaskideekmintzagaiarekiko duten lotura afektiboaren ondoriozko emozioek komunikazioaegokia izatea baldintzatu dezaketelako (seme alabak izan
|
ditzakeen
arazoak beregarapenean edo eskolako egunerokotasunean gertatzen zaizkionak gai sentikorrakizan daitezke). Horren aurrean aurrerago sakonduko ditugun trebetasun sozialenlanketa egingo dugu irakasgaian, hala nola enpatia, asertibotasuna, eta entzuketaaktiboa (Albaladejo, 2010).
|
|
«Dortoka» hitza entzutean begiak itxiko ditu haurrak; besoak gorputzari erantsiko dizkio; burua jaitsi eta sorbalda artean sartuko du, eta bere estalkian kiribilduko da dortoka bat balitz bezala. Fase honetan, haurrak besteekiko harremanetan izan
|
ditzakeen
arazoak aipatzen dira, eta ondoren dortokaren istorioa kontatzen da. Istorio horretan dortoka haserretu egiten da, baina, modu txarrean erantzun ordez, «haserretu egin zen eta muturreko bat emateko zorian zegoen, baina dortoka jakintsuaren aholkua gogoratu zuen:
|