2000
|
|
Honaino helduta, ikus
|
ditzagun
banan banan geure inguru hurbileko egunkarienkasuak.
|
2001
|
|
berenezko hizkuntza, normalkuntza, diskriminazioa eta beste. Aipa
|
ditzagun
banan banan.
|
2003
|
|
Eremu tangibleagoetara etorrita, esan dezagun mundu osorako merkatu librearena eztarririk zabalenak ere irentsikoez lukeen errotarria dela; hau da, Hans Christian Andersenen pareko irudimenabehar dela eduki ipuin hori inori sinetsarazi guran ibiltzeko. Ipuinak zutabe bi ditu.Azter
|
ditzagun
banan banan.
|
|
naturari buruzko dokumentalak, gizakiak ingurumenean duen eraginaaztertzen duten telebista programak eta albistegiak. Azter
|
ditzagun
banan banan.
|
2005
|
|
Lakainketa, bestetik, espirala edo erradiala dela esan daiteke, erakusten duen zatiketa simetriaren arabera. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
2006
|
|
ibilbidea, liburutegi proiektua eta beste erabilerak. Ikus
|
ditzagun
banan banan emaitza esanguratsuenak.
|
2007
|
|
C. Jorra
|
ditzagun
banan banan perpaus. Hona hemen lehenengo perpaus aztergaia:
|
|
Azter
|
ditzagun
banan banan perpaus guzti guztiak, liburuan agertzen diren ordena berean:
|
2008
|
|
Ikus
|
ditzagun
banan banan tasen egitezko kasuak.
|
|
1) oikonimoak osatzen dituzten elementuen deskribapena; 2) hipokoristikoak sortzen dituzten atzizkiak; 3) etxea> adie razten duten amaierako atzizkiak. Ikus
|
ditzagun
banan banan hiru atal hauek:
|
|
Liburu horretan egileak giza ergelkeria aztertzen du eta horren oinarrizko bost legeak azaltzen dizkigu. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
2009
|
|
aurrenekoa 12 byteko luzera finkoko goiburukoa da, eta bestea luzera aldakorreko 4 datu eremuk osatzen dute. Ikus
|
ditzagun
banan banan:
|
|
mezuen sintaxiaren definizioa, mezuen semantikaren definizioa, eta mezuen erabileraren definizioa. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
|
Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
2010
|
|
Egoera horren aurrean, espainiar nazio proiektua bi modu desberdinetan lantzen du immigrazioak: langile izanik, etorkinen erreferentzia nagusia ziren PSOE eta UGTren bidez, hasieran; eta ondoren, estatuak bultzatutako ideologiaren bidez. Azal
|
ditzagun
banan banan.
|
2011
|
|
Labur labur helduko diogu atal honi. diglosiaren alorreko ezagutzak ez du gure eztabaida honetan (euskara indarberritzeko orduan diglosia zeru den, infernu edo purgatorio) aparteko garrantzirik. ez, behintzat, euskara erdaren perspektibatik eta XXI. mendera begirako erronka nagusien argitan. garrantzitsuak dira puntu horiek guztiak ere, jakina, baina ez dira zentralak gaurko eztabaida honetan. horregatik diogu alde batera utz litezkeela une batez. hiru puntu dira funtsean, garrantzi bizikoak izanik ere beste zenbait ingurumen geolinguistikotan edota gure beste zenbait azterralditarako, orain eta hemen albora edo utz ditzakegunak. Ikus
|
ditzagun
banan banan. perspektiba linguozentrikoa da, batez ere, zatibitze horretan ageri dena. heinz kloss izan zen, oker ez banago, zatibitze horretaz lehenengo
|
|
Aipa
|
ditzagun
banan banan: Alberto Gorritiberearen Arriya, baserri giroko drama; Asier Altunaren Bertsolari, bat bateko kantuari buruzko dokumentala; Telmo Esnalen Urte berri on, amona!
|
2012
|
|
Sarrionandiaren lehen itzulpen bilduma den liburu honen hitzaurrean orain arte ikusi ditugun ideia gehienak aipatzen dira berriro, baina modu sakonago edo pertsonalago batean. Ikus
|
ditzagun
banan banan hitzaurre horretako ideiarik garrantzitsuenak.
|
|
Ikus
|
ditzagun
banan banan:
|
|
a) baliabideen agortzea; eta b) klima aldaketariloturiko baliabideen sistemaren gaineko eraldaketak. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
|
Halabeharra ote da? Ikus
|
ditzagun
banan banan:
|
|
Ikus
|
ditzagun
banan banan:
|
|
Beste hitz batzuez esanda, biok gara gizonak, biok daukagu edo izan dugu bizarra, eta agian garrantzitsuena dena, biok gara metro eta laurogeita hamahiru zentimetro luze. Baina azter
|
ditzagun
banan banan kontuok.
|
2014
|
|
Euskal Echeako eskolei begira burutu zituen dimoztarrak, bertako ikasleek, euskara eskoletan, testu modura erabili ahal izan zitzaten. Ikus
|
ditzagun
banan banan:
|
|
Argudio horiek norberaren iritzi eta sinesmenetan oinarrituta egon daitezke; dena dela, hartzailearengan indar eta eragin handiagoa izateko, hobeak dira beste argudio batzuk, hain zuzen, gertaeretan eta egiazkoa den edo egiazta daitekeen informazio edo erreferentzietan oinarrituta daudenak. Azter
|
ditzagun
banan banan.
|
2016
|
|
" emakumearen zoriona zertan ote datzan"," emakumeak euskararen aferan lezakeen ardura" eta" bietan zein den kementsuagoa, gizona ala emakumea". Bahe
|
ditzagun
banan banan beraz zazpi lagunon ekarriak.
|
|
Albizuren ildo poetikoa ezagutzea ez da guztiz zaila, hein batean bederen, izan ere bere olerkiez osotu bilduma badugu, 1984.ean eta Bilboko Igarri irarkolan atera zen Olerkiak izenburu laburra daramana alegia. Santi Onaindiak apailatu horretan bere hiru liburu batzen dira, bada ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
2017
|
|
(a) diziplina handiagoko lan indarra sortzea; (b) protesta sozialak arintzea; eta (c) langileak ezarri zitzaizkien lanpostuetan finkatzea. Azter
|
ditzagun
banan banan.
|
|
a) erroak eta aditzen erabilera bereziak; b) morfemak; c) jokamolde bereziko aditzak. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
|
a) NOR NORI sailekoetan; b) hitanokoetan. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
|
a) (z) iño amaiera; b)* iño ren adizkiak; c)* ani amaiera; d) beste aldaera batzuk. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
|
a) hitz amaierako a+ a > ea; b) hitz amaierako e > a; c) au > eu > e bilakaera; d) hitz hasierako u; e)/ r/ gogorraren aurreko e > a bilakaera; f) hitz amaierako ain > an eta g) hitz amaierako un. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
|
zehaztapena, ikerketa, ideiagintza, prototipoa, aukeraketa, inplementazioa eta ikaskuntza. Azter
|
ditzagun
banan banan.
|
2018
|
|
Dakiguna da non agertu diren hildakoak. Ikus
|
ditzagun
banan banan. Lehenengoa, Arnold Valois sozialista, Notre Dame de Lorette elizako zutabe baten ondoan; bigarrena, Chloé Mourchois sufragista, beste eliza batean, Saint Sulpicen.
|
|
Bozka
|
ditzagun
banan banan.
|
2019
|
|
hizkuntzaren ezagutza apala eta bere hizkuntza ikasketa historia indibiduala. Inguruaren aldagai disposizionalak, aldiz, hizkuntza bat edo bestea hautatzeko eraginen duten baldintza anbientalak dira, kasurako, hizkuntzaren konnotazio negatiboa eta aurreiritziak. portaeran eragina duten aldagai funtzionaletan, berriz, Jakileak jaso sari eta zigorrak daude. azter
|
ditzagun
banan banan. diolarik:
|
|
Lekukotasunak jaso dituzten dokumentuen datak ere adierazi ditugu, lehenago poema ala errefraua izan zen ikusi, eta, horren arabera, ibilbidea zein norabidetan gertatu zen jakin ahal izateko. Ikus
|
ditzagun
banan banan:
|
2021
|
|
Ezkerreko osagaia izan daiteke izena nahiz aditzoina, eta bi osagaien arteko erlazioa, berriz, ‘modifikatzaile buru’ zein ‘osagarri buru’ motakoa (§ 3.3b). Azter
|
ditzagun
banan banan adjektibo elkartu motak.
|
|
Azkenik, erretiratzeko hirugarren jarraibidea, betebehar zibiko baten kontzientzia izanda, parte hartu eta eragin nahi duten gazteei dagokie; modu eraginkorrean egiteko biderik aurkitu ezinik, frustrazioari lotutako paralisiaren ondorioz sortzen da. Ikus
|
ditzagun
banan banan.
|
2022
|
|
Modu horretan, irakaskuntza debaluatu egin da ikerkuntzaren aldean, STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) multzoko diziplinak nagusitu dira giza eta gizarte zientzien ondoan, eta ingelesa gailentzen doa beste hizkuntzen artean irakaskuntza nahiz ikerkuntza lanetan. Ikus
|
ditzagun
banan banan metamorfosi globalaren alderdiok.
|