Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2010
‎Adibide bat sare sozial profesionalak dira. Izan ere, helburu profesionalak dituzten sare sozialak egunez egun erabiltzaileak irabazten joaten dira. Bertan, lana aurkitzera, lana eskaintzera, negozioetarako bazkideak eta proiektuetarako elkarlanak bilatzera, eta bezeroak zein hornitzaileak aurkitzera bideratuta daude.
‎Web 2.0 ezaugarriak edukiak ordenagailuaren disko gogorretik, “hodeia” hau da, enpresa zerbitzariei, zerbitzu desberdinak ematen dituzten sare sozial guztiak. Hau erabiltzaileari erosotasun handiagoa ematen dio, hemendik sar daitekeelako hainbat ordenagailu eta datu berberak dituzten tokiak.
2012
‎«4education hezkuntza ereduan aldaketa lortzeko sortu zen, egungo eredua bizi garen mundura egokituta ez dagoela uste baitu», adierazi dute haren bultzatzaileek, Madrilen. Proiektuak ahalik eta parte hartzaile gehien lortu nahi ditu, eta, horretarako, www.4education.es webgunea sortu da, gazteek gehien erabiltzen dituzten sare sozialetan hedatzearen alde egiten duena: Tuenti, Twitter eta Facebook.
2013
‎Ezetz esaten ikasi behar dute, bizi dituzten egoera desberdinetan. Eta batez ere erabiltzen dituzten sare sozialetan diskriminazioa eta sexismoa antzematen ikasi behar dute. Guretzat mundu hori ozeano bat da, azaletik ezagutzen duguna.
2014
‎Esparru honetan gehiago sakondu badaiteke ere, erabiltzen dituzten sare sozialen artean gehien erabiltzen dutena twitterra da eta era berean euskaraz gehien erabiltzen dutena ere bada. Baliteke mezu motzagoak izateagatik gertatzea hori.
‎LinkEdin, profesionalengana bideratua, erakargarria da ikastetxeentzat, eta bere eskaintza edo lan aukerak argitaratzen dituzte eta ikasleen eztabaida taldeak sortzen dituzte. Artikulu honetan, unibertsitateek gehien erabiltzen dituzten sare sozialak zein diren, horien bidez zein zerbitzu eskaintzen dituzten eta beren web orriak nola erabiltzen dituzten nabarmentzen da.
‎Irudia: siebenthalercreative Unibertsitateek gehien erabiltzen dituzten gizarte sareak Facebook, Twitter eta LinkEdin unibertsitateek gehien erabiltzen dituzten sare sozialak dira Erabiltzaile gehien dituzten sare sozialak ere aukeratzen dituzte unibertsitateek ikasleengana eta, oro har, interesa duten pertsona guztietara hurbiltzeko. Granadako Unibertsitateko Merkatuen Komertzializazio eta Ikerketa Saileko Carmen Zarcok egindako azterlan batek unibertsitateek Facebook, Twitter, YOutube, Tuenti eta LinkEdin nola erabiltzen dituzten aztertzen du.
‎Irudia: siebenthalercreative Unibertsitateek gehien erabiltzen dituzten gizarte sareak Facebook, Twitter eta LinkEdin unibertsitateek gehien erabiltzen dituzten sare sozialak dira Erabiltzaile gehien dituzten sare sozialak ere aukeratzen dituzte unibertsitateek ikasleengana eta, oro har, interesa duten pertsona guztietara hurbiltzeko. Granadako Unibertsitateko Merkatuen Komertzializazio eta Ikerketa Saileko Carmen Zarcok egindako azterlan batek unibertsitateek Facebook, Twitter, YOutube, Tuenti eta LinkEdin nola erabiltzen dituzten aztertzen du.
2016
‎On line segurtasunarekin lotutako alderdiei buruzko konfiantza soberakin horrek edo ezagutza falta horrek ondorio larriak ekar diezazkieke internautei. Milioika espainiarrek erabiltzen dituzten sare sozialetako batean bakarrik iraultzen dira informazioa eta datu pertsonalak, hala nola, helbidea, izen eta abizenak, egoera sentimentala, irudiak eta bideoak, senitartekoen eta lagunen ondoan agertzen direnak, baita finantza datuak eta banku datuak ere, sare sozial horren bidez egiten diren erosketengatik. Pasahitzak erabiltzea milioika espainiarren egunerokotasunaren beste zati bat bihurtu da.
2017
‎Gasteizko nerabeek gehien erabiltzen dituzten sare sozialak Whatsapp, Youtube eta Instagram direla argi geratu da ikerketan zehar, beste sare sozialetatik nabarmen aldenduz. Esan beharra dago Whatsapp eta Youtubek erabilera konkretuak dauzkatela, lehenengoa lagunekin komunikatzeko erabiliz eta bigarrena bideoak ikusi edo musika entzuteko erabiliz.
2020
‎Eta, zehazki, ahalegin berezia egin behar da haur eta gazteentzako edukien ekoizpenean. Eduki horiek hedapen bide tradizionaletan egon behar dute ikusgai –haurrentzat, bereziki, baina eskuragarri egon behar dute, halaber, eta nagusiki, streaming plataformetan eta egun YouTube, Instragram eta Tiktok aplikazioak buru dituzten sare sozialetan. Helburu hori bete nahi badute, EITBk eta CCMAk ezin dute mugatu berezko edukien ekoizpena eta banaketa indartzera.
‎Instagramen eguneroko bizitza partekatzea Instagram nerabeek gehien erabiltzen dituzten sare sozialen artean dago, IAB Spain ek argitaratutako ikerketaren arabera. Hain da erakargarria, komunikatzeko eta gizartean kokatzeko baliabide arina bihurtu delako, eta erabiltzaile bakoitzari interesatzen zaizkion gaien berri izateko.
2022
‎Hala azaldu du udalak: " Batetik, antzeman dugu gazteek euskara gutxi egiten dutela haien artean; bestetik, horrenbeste erabiltzen dituzten sare sozialetan eta Interneten euskarazko eduki gutxi kontsumitzen dute; are gutxiago euskaraz elikatu". Egoera hori iraultzen saiatzeko jarri dute martxan AbadiñON lehiaketa.
‎Umeen eta gazteenen artean bereziki gaztelaniaren erabilera asko hazi dela zioten horiek. Pandemiak eta itxialdiak areagotutako pantailen erabilerak, eta pantaila horien bidez haur eta nerabeek kontsumitzen dituzten sare sozialei eta bestelako edukiei egozten zieten, neurri batean behintzat, sumatzen hasiak diren hizkuntza ordezkapena.
2023
‎Halaber, ERA.EUS gurasoen euskararen ezagutzara ez ezik, haien komunikazio ohituretara ere moldatzen da. Horretarako, batetik, sortzen diren edukien kalitatea, luzera eta iraupena bereziki zaintzen dira, eta, bestetik, plataforma digitalak gurasoek erabiltzen dituzten sare sozial nagusietan ere komunikatzen du: Facebook, Instagram eta Twitter.
‎Zergatik ordaintzen dituzte enpresa izugarri handi eta abera  tsek hainbesteko kostuak dituzten sare sozialen sorrera eta erabilera eta eskaintzen dizkigute dohainik. Edo, agian galdera zehatzagoa:
‎Egitasmoak bilbotarrak, eremu metropolitarreko biztanleak eta aldameneko lurralde eta erkidegoetakoak erakartzea du jomuga, eta hautu linguistikoa ere horren araberakoa da. Webgunean dituzten sare sozialen ikurretan klikatuz gero, Bilbao Turismoren kontuetara iritsiko gara. Instagramen ikusiko ditugu jaialdiaren sinboloa duten txapela eta zapiak, eskuorriak banatzen dituzten baserritarrez jantzitako gazteak, harri jasotzailearena edo aizkolariarena egiteko aukera paregabea eskaintzen duten photocallak, dantzarien emanaldiak Guggenheim alboan, bertsolariak, folk musikariak, erromeriak, joaldun zaratatsuen desfileak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia