Emaitzak: 6
2001 | ||
8 jartzeagatik nik e:: / alabak | dituzten lagunak e: baditut (galdetuz) ez | |
2006 | ||
Antzutasuna gertatzen denean, bikoteek haserrea bizitzen dute eta haserre horiegotzi dakieke medikuei, haurdun dauden beste emakumeei, sentiberatasunikgabeko esanak egiten | dituzten lagun edo familiako kideei edo Jainkoari (Menning, 1977). Bikoteak haserrearen aurrean ematen dituen erantzunek eskuragarri dituenbaliabideetatik urrundu eta isolatzen dituzte, eta psikologoaren lana haserrearenadierazpen egokia erraztea da, egoeraren injustizia ezagututa eta bikotearenemozioak balidatuz. | |
2009 | ||
Nahiz eta haserrea sentitzeko orduan ez den topatu nesken eta mutilen artekoezberdintasunik (Campbell, 2006), neskek beren haserrea adierazteko eta helburusozialak lortzeko agresio fisikoa edo haserre adierazpen zuzenak baino nahiagodute agresio soziala erabili. Neskentzat, adinkideekiko harremanak haserre sentimenduen iturri garrantzitsuenetakoak diren arren, nahiago dute haserre adierazpenirekiak ekidin, bereziki gertuen | dituzten lagunen aurrean (Underwood, 2003). Ikusidenez, zeharkako adierazpen horiek, genero rol femenino tradizionalarekin identifikatzen diren neskek gauzatzen dituzte rol horrekin identifikatzen ez direnekbaino gehiago (Crothers, Field eta Kolbert, 2005). | |
2011 | ||
Horregatik, nartzisistaren harreman sozialak ez dira iraunkorrak izaten. Bere premiak asebeteko | dituzten lagunak nahi izaten ditu. | |
2014 | ||
Gurasoen heziketaren ondorioak nerabezaroan agertzen dira: gurasoek ez dute haurren ibilbidearen jarraipenik egiten, eta nerabeek drogak kontsumitzen | dituzten lagunekiko atxikimendua garatzen dute. | |
Era berean, familia batzuetan droga batzuk eskurago daude; gainera, gurasoen gidaritzarik eta sostengu emozionalik ez dagoen familietan drogen kontsumoa handiagoa da. Drogak hartzen | dituzten lagunak edukitzeak handitu egiten du drogak kontsumitzeko probabilitatea. Hala ere, faktore sozialen eraginari dagokionez, hedabideek eragin gehiago dute nerabeen erretze portaeran lagunen presioak baino (Pierce eta Gilpin, 1995). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lagun | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lagun e | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |