Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2000
‎Irudimenezko pertsonaiak lotzen dituzten hiru elementu hauekin dago osatuta:
2001
‎Helburu horiek bete behar dituzten hiru ezaugarri nagusiak irakasleon beharretatik sortzen dira zuzen zuzenean. Ulergarriak izan behar dutela esaten dugu, badakigulako irakasleak ezagutu behar duela zer den ikasleei eskatu behar diena; eta era berean, ikasleek ere jakin behar dute komunikazioa zer ingurunetan etanorekin burutzen ari diren.
2002
‎Labur labur, LAAek ezartzen dituzten hiru gako edo giltzarri nagusiakaipatuko ditugu jarraian.
‎Hirugarrenak zeru lurrak uztartzen eta esplikatzen ditu. Izatez eta helburuz, desberdinak dira kulturen poliedroak ezaugarritzen dituzten hiru ertzak; hala ere, etengabeko harreman dinamikoak daude horien artean: bakoitzak beste biak mugatzen ditu eta bi horiek lehenari eragiten diote.
2006
‎Garapen kognitiboan neba arreben arteko elkarrekintzek duten eraginareninguruan aztertu den beste gaitasun bat, perspektibak hartzea deiturikoa izan da.Arranz eta laguntzaileengandik (2004) jaso dugun bezala, Stewart eta Marvin en (1984) lan aitzindariak azaldu zuen ordezko atxikimendu irudi moduan jokatzenzuten lau urteko haurrek ere judizio ez egozentrikoak burutzeko gaitasun handiagoa zutela. Beste ikerketa batzuek frogatu dute neba arreba txikiagoen sentimenduei edota gaitasunei buruz ahozko erreferentziak egiten dituzten hiru eta bosturteko haurrak konpetenteagoak direla perspektiba hartzea eskatzen duten laborategiko ariketetan; perspektiba hartzeko gaitasun horrek norberaren perspektibatikezberdina den perspektiba hartzen jakitea eskatuko luke. Beste ikertzaile batzuekaurkitu dute bi urteko haurrengan etxeko eguneroko gatazken eta familiako bestekideen emozio eta intentzioen ezagutzaren garapenaren artean asoziazioa dagoela.Ikerketa longitudinalak, non banako berdinen datuak denboran zehar jasotzendiren?
2009
‎Eguneroko testuinguruetan hizkuntzaren erabilera aztertzen dituzten hiru ikerketaazaldu dira hemen. Hizkuntza taldeei buruzko estereotipoak zabaltzeko etairaunarazteko erabil daitekeela egiaztatu dute ikerketok (Maass eta beste, 1989; Maass eta Arcuri, 1992, 1996; Wigboldus eta beste, 2000).
2010
‎Aukeratzeko ahalmen hori lan prozesua informatzen duen aukera printzipiotik eratortzen da, eta printzipio horrek, gatazkaren konponketan, kolektibitatearen interesaren ondoan langilearen eta enpresaburuaren interesa gailentzen du, eta borondatearen autonomia gauza guztien gainetik jartzen du. Lan organo jurisdikzionalek eskaintzen dituzten hiru babesetan (adierazpenezkoa, betearazpenezkoa eta kautelazkoa) atzeman daiteke bertute hori. Gauza zeharo desberdina da praktikan langileak eta enpresaburuak beren gatazkak konpontzeko derrigorrez bide jurisdikzionalera joan beharra jurisdikzioz kanpoko bidea garatu gabe dagoelako.
2011
‎Elhuyar aldizkariak bere historian() ezaugarri bereizgarriak dituzten hiru epe nagusi izan zituen (baina izenaren aldaerak hiru baino gehiago izan ziren). Segidan epe bakoitzaren muga kronologikoak eta ezaugarriak aipatuko ditugu.
2012
‎164) adierazten duenaren arabera, «egitarau liberal demokratikoan, nazio anitzeko demokrazien aintzatespena etaegokitze politikoa oraindik behar bezala konpondu ez diren bi kontu dira». Arazohorri aurre egiteko erakundeek eman ohi dituzten hiru erantzun «klasikoak» honakohauek dira (Requejo, 2009: 165):
2014
‎Proba horrek balio digu, halaber, Piageten jarraitzaileek seriazioaren garapenean aurkitu dituzten hiru erantzun mota edo fase azaltzeko.
2015
‎Erabiltzailearen interakzio beharrei erantzuten dio. Gaitasun eta betebehardesberdinak dituzten hiru erabiltzaile mota daude: kanpoko erabiltzailea, erabiltzailekudeatzailea kolaboratzailea eta super erabiltzailea.
‎Telebistako edukiei dagokienez, galdetegian ateratako emaitza garbia da kontsumohomogeneotasuna, bai telebista saioetan, baita telebista kateetan ere. Gazteei galdetu zaie aipatzekotelebistan gehien ikusten dituzten hiru saio eta hiru telebista kate. Aipatutako hiru saioak multzoberean sartuta, guztira 172 telebista saio aipatu dira ikerketan, baina 12 saiotan biltzen da gazteentelebista kontsumoaren erdia baino gehiago (%51, 1) 1 Antzekoa gertatzen da telebista kateekin: aipatutako hiru telebista kateak multzo berean sartuta, guztira 57 telebista kate aipatu dira ikerketan; horietatik guztietatik, lau telebista katetan dago kontzentratuta kontsumoaren erdia baino gehiago (%51, 3), eta 12 telebista katetan biltzen da kontsumoaren ia %90 Nolanahi ere, eduki eta kateenhomogeneotasunarekin batera, audientziaren zatiketa da emaitzetan atera den beste datu esanguratsua, kontuan izanda aipatutako telebista saio eta telebista kate kopurua (172 eta 57, hurrenez hurren).
‎Ariketa horien adibide bat ikus daiteke 34 irudian31: «eraiki ezazu hurrenez hurren 10, 5 eta 7 zentimetro dituzten hiru zuzenkiren laugarren proportzionala».
2019
‎Azkenik, PEG en kontzentrazioaren eta prokariotoek burutzen dituzten hiru prozesufisiologiko nagusien (zelulaz kanpoko polimeroen hidrolisia, biomasaren ekoizpena etaarnasketa) arteko korrelazioa aztertu zen. Azterturiko zelulaz kanpoko jarduera entzimatikoeidagokienez, bai P glukosidasa bai lipasa jardueren abiadurek erlazio positiboki esanguratsua etaestua izan zuten PEG en kontzentrazioarekin (4A eta 4B irudiak).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia