2000
|
|
Irudimenezko pertsonaiak lotzen
|
dituzten
hiru elementu hauekin dago osatuta:
|
2001
|
|
Helburu horiek bete behar
|
dituzten
hiru ezaugarri nagusiak irakasleon beharretatik sortzen dira zuzen zuzenean. Ulergarriak izan behar dutela esaten dugu, badakigulako irakasleak ezagutu behar duela zer den ikasleei eskatu behar diena; eta era berean, ikasleek ere jakin behar dute komunikazioa zer ingurunetan etanorekin burutzen ari diren.
|
2002
|
|
Labur labur, LAAek ezartzen
|
dituzten
hiru gako edo giltzarri nagusiakaipatuko ditugu jarraian.
|
|
Hirugarrenak zeru lurrak uztartzen eta esplikatzen ditu. Izatez eta helburuz, desberdinak dira kulturen poliedroak ezaugarritzen
|
dituzten
hiru ertzak; hala ere, etengabeko harreman dinamikoak daude horien artean: bakoitzak beste biak mugatzen ditu eta bi horiek lehenari eragiten diote.
|
2006
|
|
Garapen kognitiboan neba arreben arteko elkarrekintzek duten eraginareninguruan aztertu den beste gaitasun bat, perspektibak hartzea deiturikoa izan da.Arranz eta laguntzaileengandik (2004) jaso dugun bezala, Stewart eta Marvin en (1984) lan aitzindariak azaldu zuen ordezko atxikimendu irudi moduan jokatzenzuten lau urteko haurrek ere judizio ez egozentrikoak burutzeko gaitasun handiagoa zutela. Beste ikerketa batzuek frogatu dute neba arreba txikiagoen sentimenduei edota gaitasunei buruz ahozko erreferentziak egiten
|
dituzten
hiru eta bosturteko haurrak konpetenteagoak direla perspektiba hartzea eskatzen duten laborategiko ariketetan; perspektiba hartzeko gaitasun horrek norberaren perspektibatikezberdina den perspektiba hartzen jakitea eskatuko luke. Beste ikertzaile batzuekaurkitu dute bi urteko haurrengan etxeko eguneroko gatazken eta familiako bestekideen emozio eta intentzioen ezagutzaren garapenaren artean asoziazioa dagoela.Ikerketa longitudinalak, non banako berdinen datuak denboran zehar jasotzendiren?
|
2009
|
|
Eguneroko testuinguruetan hizkuntzaren erabilera aztertzen
|
dituzten
hiru ikerketaazaldu dira hemen. Hizkuntza taldeei buruzko estereotipoak zabaltzeko etairaunarazteko erabil daitekeela egiaztatu dute ikerketok (Maass eta beste, 1989; Maass eta Arcuri, 1992, 1996; Wigboldus eta beste, 2000).
|
2010
|
|
Aukeratzeko ahalmen hori lan prozesua informatzen duen aukera printzipiotik eratortzen da, eta printzipio horrek, gatazkaren konponketan, kolektibitatearen interesaren ondoan langilearen eta enpresaburuaren interesa gailentzen du, eta borondatearen autonomia gauza guztien gainetik jartzen du. Lan organo jurisdikzionalek eskaintzen
|
dituzten
hiru babesetan (adierazpenezkoa, betearazpenezkoa eta kautelazkoa) atzeman daiteke bertute hori. Gauza zeharo desberdina da praktikan langileak eta enpresaburuak beren gatazkak konpontzeko derrigorrez bide jurisdikzionalera joan beharra jurisdikzioz kanpoko bidea garatu gabe dagoelako.
|
2011
|
|
Elhuyar aldizkariak bere historian() ezaugarri bereizgarriak
|
dituzten
hiru epe nagusi izan zituen (baina izenaren aldaerak hiru baino gehiago izan ziren). Segidan epe bakoitzaren muga kronologikoak eta ezaugarriak aipatuko ditugu.
|
2012
|
|
164) adierazten duenaren arabera, «egitarau liberal demokratikoan, nazio anitzeko demokrazien aintzatespena etaegokitze politikoa oraindik behar bezala konpondu ez diren bi kontu dira». Arazohorri aurre egiteko erakundeek eman ohi
|
dituzten
hiru erantzun «klasikoak» honakohauek dira (Requejo, 2009: 165):
|
2014
|
|
Proba horrek balio digu, halaber, Piageten jarraitzaileek seriazioaren garapenean aurkitu
|
dituzten
hiru erantzun mota edo fase azaltzeko.
|
2015
|
|
Erabiltzailearen interakzio beharrei erantzuten dio. Gaitasun eta betebehardesberdinak
|
dituzten
hiru erabiltzaile mota daude: kanpoko erabiltzailea, erabiltzailekudeatzailea kolaboratzailea eta super erabiltzailea.
|
|
Telebistako edukiei dagokienez, galdetegian ateratako emaitza garbia da kontsumohomogeneotasuna, bai telebista saioetan, baita telebista kateetan ere. Gazteei galdetu zaie aipatzekotelebistan gehien ikusten
|
dituzten
hiru saio eta hiru telebista kate. Aipatutako hiru saioak multzoberean sartuta, guztira 172 telebista saio aipatu dira ikerketan, baina 12 saiotan biltzen da gazteentelebista kontsumoaren erdia baino gehiago (%51, 1) 1 Antzekoa gertatzen da telebista kateekin: aipatutako hiru telebista kateak multzo berean sartuta, guztira 57 telebista kate aipatu dira ikerketan; horietatik guztietatik, lau telebista katetan dago kontzentratuta kontsumoaren erdia baino gehiago (%51, 3), eta 12 telebista katetan biltzen da kontsumoaren ia %90 Nolanahi ere, eduki eta kateenhomogeneotasunarekin batera, audientziaren zatiketa da emaitzetan atera den beste datu esanguratsua, kontuan izanda aipatutako telebista saio eta telebista kate kopurua (172 eta 57, hurrenez hurren).
|
|
Ariketa horien adibide bat ikus daiteke 34 irudian31: «eraiki ezazu hurrenez hurren 10, 5 eta 7 zentimetro
|
dituzten
hiru zuzenkiren laugarren proportzionala».
|
2019
|
|
Azkenik, PEG en kontzentrazioaren eta prokariotoek burutzen
|
dituzten
hiru prozesufisiologiko nagusien (zelulaz kanpoko polimeroen hidrolisia, biomasaren ekoizpena etaarnasketa) arteko korrelazioa aztertu zen. Azterturiko zelulaz kanpoko jarduera entzimatikoeidagokienez, bai P glukosidasa bai lipasa jardueren abiadurek erlazio positiboki esanguratsua etaestua izan zuten PEG en kontzentrazioarekin (4A eta 4B irudiak).
|