Emaitzak: 3
2012 | ||
Berrikuntza sozialaren kontzeptua azken urteotan hedapen maila oso esanguratsua ezagutzen ari da, diziplina zein alor zientifiko ugarik besarkatu duten adiera da, halako moduz non, ohikoa den gisan, ekarpen berriak ugaritu ahala, ekarpen adina esanahi izatera iristen ari baita. Hala ere, guri dagokigun alorrari atxikiz, arestian aipatu ditugun berrikuntzaren lurralde alderdiak garatzen | dituzten ekarpenekiko proposamen kritiko gisa erabilia izan den berrikuntza sozialaren adiera da guk hemen jorratzen duguna. | |
2013 | ||
Erreferentziazko marko sozialak aurreko estrategiarekin lotura zuzena daukala ikusten da ikerketan, haren aplikazioari esker aukera ematen baitzaie ikasleei bizi izan duten esperientzia kontatzeko eta era berean zubiak eraikitzeko bizi izandako ekarpenen eta ikasi beharreko curriculum edukien artean. Horren bidez erdiesten da ikasleek beraiek egiten | dituzten ekarpenak garrantzitsutzat jotzea eta ondorioz, ikasleek esanahiak eraikitzea, eta era berean ikaskuntza eurentzat esanguratsu bilakatzea. Giroux en (1992) ekarpenari jarraituz, ikasleen ikaskuntza prozesua ingurunera egokituko litzateke, eta agente batzuen inplikazioa eta esfortzua eskatzen duenez, etorkizunari begira, bizi duten errealitatea eraldatzen lagunduko lieke. | |
Horrekin lotuta ikasleek egindako ekarpenak onartzearen jarrera legoke, zeina errepikapenen bidez ikusi dugun azterketa diskurtsibo honetan eta Leontiev i jarraituz (1978) beharrezko baldintza den ikasgelan giro atsegina erdiesteko. Autore berak aipatzen duenez, ikasle eta irakasleek formulatzen | dituzten ekarpenak nolabait «zaindu» egiten direnean, ikasgelan lanerako giro aproposa sortu ez ezik, subjektu bakoitzarengan ere giro emozional positiboa lortzen da. Horrek ikaste prozesuaren asebetetze maila hobetzen du, ikasleei komunikazioan aurkitzen dituzten oztopoak gainditzen lagunduz, beren buruarekiko konfiantza irabaziaraziz eta, ondorioz, komunikatzeko gaitasuna erraztaraziz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |