Emaitzak: 4
2001 | ||
Bariantzaren %30.4a azaltzen duen 1 FAKTOREAn orientazio integratiboari dagozkion itemak taldekatzen dira (p= 0.87): euskaldunak eta beren bizitzeko modua hobeto ulertzeko nahia, euskal kulturako ekintzetan parte hartzekonahia, euskaldunek gizartean | dituzten arazoak ulertzeko desioa, euskal kulturaezagutu eta baloratzeko nahia, euskaldun sentitu nahia, ideia berriak eta ikuspuntuzabalagoak izatea,, hori beste kultura batzuekiko zabaltzea bezala ulertzen dugularik?, euskaldunekin komunikatu nahia eta horien artean lagun berriak egin nahiizatea, euskal komunitateko kide bihurtzea eta euskaldunen artean erosoago sentitzea.... Faktore hori saturatzen duen azken itemetako bat interes pertsonalagoekinloturik agertzen da: | |
2011 | ||
Aipatu Serrano Izkoren banaketari kasu eginez gero, lehen 21 kapituluak Estik aipatu duen poskolonialismoaren korrontean sartuko lirateke bete betean, baldin eta korronte hori hartzen badugu europar kolonizazioak eta bere ondorioek planteatzen | dituzten arazoak ulertzeko saiakera gisa. Baina poskolonialtzat hartzen bada ezein zapalketaren aurka egiten duen literatura, ezein dominazio moduren aurkako erresistentzia jarrera duen literatura, noraino aplika dakioke poskolonial izenlaguna Sarrionandiaren liburuaren bigarren parteari, hau da, hizkuntzaz ez ezik, naziotasunaz, globalizazioaz, emigrazio immigrazioez, kultur aniztasunaz, bizikidetzaz, menekotasunaz, zibilizazioaz ari den parte horri? | |
2012 | ||
Geeta Rao Gupta UNICEFeko zuzendari exekutiboak azaldu zuenez, “pobreziarekin, gizarte izaerarekin, generoarekin edo ezgaitasunarekin lotutako desabantailek milioika nerabek ezin dituzte kalitatezko hezkuntzarako, osasunerako, babeserako eta partaidetzarako eskubideak bete”. “Txosten sakon honek nerabe pobreenek eta pobreenek | dituzten arazoak ulertzen laguntzen digu. Bere beharrei erantzuteko unea da, ez dira atzean utzi behar”, eskatu zuen. | |
2022 | ||
Sistemek sortzen dituzten tranpa horietako gehienetan arazoa esponentzialki hazten da eta hondamendira, kiebrara edo kolapsora garamatzate. Horregatik, ez da nahikoa" egitura arketipoak sortzen | dituzten arazoak ulertzea ohartarazten digu Meadowsek liburuan. Onartezinak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzten | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan arazo | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arazo ulertu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |