Emaitzak: 6
2001 | ||
Lehenengo multzoan telebista asko ikusten dutenak sartu ditut. Ikasle horiekegunean bi ordutik gora ematen | dituzte telebista aurrean, eta asteburuetan, kasugehienetan, ordu kopuru hori igo egiten da nabarmen. Multzo honetan sei ikaslesartu ditut, ehuneko hogei eskas. | |
2007 | ||
Azken hamarkadetan, telebista haurren eguneroko bizitzaren zati bihurtu da; izanere, gaur egun, Espainiako estatuko haurrek, adibidez, egunean 218 bat minutu (hiru ordu eta 40 minutu, gutxi gorabehera) ematen | dituzte telebista aurrean (CEACCU, 2004). Hori dela-eta, garapenaren psikologoek askotan galdetu dioteberen buruari telebista ikusteak garapenean eraginik ote duen, eta, hala badu, eragin hori onuragarria ala kaltegarria den. | |
2011 | ||
Alde horretatik, Internet oso ongi hartzen dute, baita zenbait bideo jolas edo jokoak ere. Hedabide horiek (Internet, batik bat) edo denbora pasa horiek sortzaileagoak eta aktiboagoak ikusten | dituzte telebista baino, adibidez. | |
2015 | ||
1) Pertsona ezberdinek harreman ezberdinak garatzen | dituzte telebistarekin. Telebistaikusleek trebetasun, helburu, estrategia eta erabilera ezberdinak agertzen dituztetelebistarekin hartuemanean, eta ondorioz bizitako esperientziak ezberdinak dira, baita aisiazkoak ere. | |
Edo, beste modu batera esanda: teknologia digitalak eta albiste plataformen konbergentziak aldarazi egin | dituzte telebista eta egunkarien negozioak. Hona adibide batzuk: | |
Esate baterako, telebistako kanalak zuzenean ikus ditzakegu sarean, eta nahierako edo eskaeren araberako bideo zerbitzuak erabili eta sare sozialetan partekatu ditzakegu, tabletak eta sakelako telefonoak erabiliz, denbora errealean. Halaber, Twitterren bitartez, telebistako ikusleek mikromezuak bidaltzen | dituzte telebistako emanaldiei buruz, hala nola pantailan sekula ikusiko ez diren argazki, bideo eta anekdotak. Ondoren, gainera, telebista kanalak berak argitaratzen ditu mezu horiek, webguneetan, blogetan eta beste sare sozial batzuetan (Osorio, 2012). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |