Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2001
‎Ikasle bakoitzak modu ezberdinean egingo du bidea, eta proposatzen zaizkionikas esperientziei atarramendu ezberdina aterako die. Are gehiago, eginkizunhoriek elkarreraginean burutuko diren heinean, ez dute talde guztietan balioedota erabilgarritasun berbera izango, eta ondorio/ emaitza ezberdinak (ez beti, ikusgarriak?) eragingo dituzte talde batean eta bestean, ikasle batengan etabeste batengan.
2005
‎Larba primarioek izen desberdinak hartu dituzte taldeen arabera, desberdin samarrak dira-eta morfologikoki: trokofora, aktinotroka, zifonauta, tornaria, aurikularia, pilidio eta abar.
2007
‎Dirudienez, haurrek hainbat iturritatik jasotzen dituzte talde nazionalei buruzdituzten usteak eta ezagutzak. Lambert eta Klineberg (1967) ikertzaileek egindakonazioarteko ikerketa batean, 6 urteko haurrek hau adierazi zuten:
‎R. Kae s ek dioenez (1999), hiru behar motaksorrarazten dituzte taldearen teoria psikoanalitikoek eztabaidatzen dituzten problemak: behar soziohistorikoek, behar klinikoek, eta pentsamendu psikoanalitikoakbere epistemologia lantzeko duen beharrak.
2008
‎Bestetik, eratutako lantegiek bost edo sei bilera egin dituzte, batez beste. Prestakuntza prozesuaren fase horretarako, programako koordinatzaileek emandako gidoiak eduki dituzte taldeek bileretarako. Curriculumaren ardatza osatzen duten elementuetan oinarritu dira eztabaidak eta hausnarketak, eta irakasgaiaren irakaskuntza planaren proposamena ECTS kredituen arabera eraiki nahi izan da.
2009
‎Lehenengo arazoari dagokienez, argitalpenetan dagoen ideia honako hau da: emakume femeninoak gizonak baino atseginagoak direla eta konpetentzia gutxiagodituztela hautematen da (Spence eta Helmereich, 1972). Izan ere, edukiari dagokionez, estereotipoek bi dimentsiotan kategorizatzen dituzte taldeak (Fiske, Cuddy, Glick eta Xu, 2002; Glick eta Fiske, 1999). Alde batetik, konpetentzia edo gaitasun dimentsioa dugu, gizartean esanguratsuak diren helburuak lortzeko trebetasunari lotzen zaiona.
2011
‎Gizartean hizkuntzak baloratzearen prozesu horiek erakartze urruntze moduan funtzionatzen dute. Talde eta praktika gehiagotuek erakarri egiten dituzte talde eta praktika gutxiagotuak. Azken hauek handiagotuetara hurbiltzen dira eta haien satelite bihurtu, modu autonomoan funtzionatzeko ahalmena galduz.
‎Narrazioen atalak, sarrera, garapena, eta konklusioa? ondo eta erraz identifikatzen dituzte talde guztietan, eta inork ez dauka arazorik istorio baten lehenengo pausoetan gaudela ulertzeko. Hamaika alditan ikusi dute focus groupetan parte hartu dutenek ikus entzunezko istorio baten hasiera, eta modu ia intuitiboz ezagutzen dute zelan hasten den narrazio estandarra.
‎trailer ak aipatzen dituzte, baita kartelak eta publizitatea zuzenean egiteko bestelako baliabideak ere. Nabaritasuna lortzeko bide alternatiboak ere aipatzen dituzte talde batzuetan: aurkezpen publikoak, gertakizunak, aktore famatuen erabilera edo prentsarako paseak, besteak beste.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia