2001
|
|
Ikasle bakoitzak modu ezberdinean egingo du bidea, eta proposatzen zaizkionikas esperientziei atarramendu ezberdina aterako die. Are gehiago, eginkizunhoriek elkarreraginean burutuko diren heinean, ez dute talde guztietan balioedota erabilgarritasun berbera izango, eta ondorio/ emaitza ezberdinak (ez beti, ikusgarriak?) eragingo
|
dituzte
talde batean eta bestean, ikasle batengan etabeste batengan.
|
2005
|
|
Larba primarioek izen desberdinak hartu
|
dituzte
taldeen arabera, desberdin samarrak dira-eta morfologikoki: trokofora, aktinotroka, zifonauta, tornaria, aurikularia, pilidio eta abar.
|
2007
|
|
Dirudienez, haurrek hainbat iturritatik jasotzen
|
dituzte
talde nazionalei buruzdituzten usteak eta ezagutzak. Lambert eta Klineberg (1967) ikertzaileek egindakonazioarteko ikerketa batean, 6 urteko haurrek hau adierazi zuten:
|
|
R. Kae s ek dioenez (1999), hiru behar motaksorrarazten
|
dituzte
taldearen teoria psikoanalitikoek eztabaidatzen dituzten problemak: behar soziohistorikoek, behar klinikoek, eta pentsamendu psikoanalitikoakbere epistemologia lantzeko duen beharrak.
|
2008
|
|
Bestetik, eratutako lantegiek bost edo sei bilera egin dituzte, batez beste. Prestakuntza prozesuaren fase horretarako, programako koordinatzaileek emandako gidoiak eduki
|
dituzte
taldeek bileretarako. Curriculumaren ardatza osatzen duten elementuetan oinarritu dira eztabaidak eta hausnarketak, eta irakasgaiaren irakaskuntza planaren proposamena ECTS kredituen arabera eraiki nahi izan da.
|
2009
|
|
Lehenengo arazoari dagokienez, argitalpenetan dagoen ideia honako hau da: emakume femeninoak gizonak baino atseginagoak direla eta konpetentzia gutxiagodituztela hautematen da (Spence eta Helmereich, 1972). Izan ere, edukiari dagokionez, estereotipoek bi dimentsiotan kategorizatzen
|
dituzte
taldeak (Fiske, Cuddy, Glick eta Xu, 2002; Glick eta Fiske, 1999). Alde batetik, konpetentzia edo gaitasun dimentsioa dugu, gizartean esanguratsuak diren helburuak lortzeko trebetasunari lotzen zaiona.
|
2011
|
|
Gizartean hizkuntzak baloratzearen prozesu horiek erakartze urruntze moduan funtzionatzen dute. Talde eta praktika gehiagotuek erakarri egiten
|
dituzte
talde eta praktika gutxiagotuak. Azken hauek handiagotuetara hurbiltzen dira eta haien satelite bihurtu, modu autonomoan funtzionatzeko ahalmena galduz.
|
|
Narrazioen atalak, sarrera, garapena, eta konklusioa? ondo eta erraz identifikatzen
|
dituzte
talde guztietan, eta inork ez dauka arazorik istorio baten lehenengo pausoetan gaudela ulertzeko. Hamaika alditan ikusi dute focus groupetan parte hartu dutenek ikus entzunezko istorio baten hasiera, eta modu ia intuitiboz ezagutzen dute zelan hasten den narrazio estandarra.
|
|
trailer ak aipatzen dituzte, baita kartelak eta publizitatea zuzenean egiteko bestelako baliabideak ere. Nabaritasuna lortzeko bide alternatiboak ere aipatzen
|
dituzte
talde batzuetan: aurkezpen publikoak, gertakizunak, aktore famatuen erabilera edo prentsarako paseak, besteak beste.
|