Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2008
‎Helburua da Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionaleko 1 mailako kualifikazioari dagozkion lanbide gaitasunak lortzea, eta, nahi izanez gero, oinarrizko gaitasunak zabaltzea, ikasketak Espainiako hezkuntza sistemaren irakaskuntzetan jarraitu ahal izateko. LOEk ezartzen duen bezala, autonomia erkidegoetako administrazioek antolatu behar dituzte programa horiek akademikoki. Beraz, ikasketa horiek egin nahi dituzten ikasleek beren autonomian kontsultatu dituzte programetan sartzeko berariazko irizpideak eta programak garatzeko baldintzak.
2009
‎Widget ak web ean Enpresek marketin tresna gisa erabiltzen dituzte programa horiek Web orri batean dagoen widget ak ia edozein eduki digital izan dezake. Aplikazio horiei esker, sortzaileek irudimenarekin jolastu eta bideoa, audioa, testua edo animazioak integratu ditzakete, eta RSSan bermatu, eguneratzeko.
‎Aplikazio horiei esker, sortzaileek irudimenarekin jolastu eta bideoa, audioa, testua edo animazioak integratu ditzakete, eta RSSan bermatu, eguneratzeko. Enpresek marketin tresna gisa erabiltzen dituzte programa horiek, ahalik eta erabiltzaile gehienengana iristeko. Bestalde, blogetan nahiz Facebook edo MySpace ren gisako sare sozialetan ikus entzuleak erakar ditzaketen edukiak doan lortzen dituztelako dira onuragarri.
‎Albisteak eta jokoak Widget ak ziztu bizian hedatu dira Interneten. Web zerbitzu eta aplikazio askok dituzte programa horiek, eta, aldi berean, sustapen gisa erabiltzen dituzte. Adibidez, Estatu Batuetako egunkari handienetako batek, The New York Timesek, irakurleei hainbat widget egiteko aukera ematen die, eskura jartzen dituen RSS ugarietatik abiatuta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia