Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2001
‎Gudykunst eta Lim ek (1986) eredu hauek birmoldatzen dituzte, topo egitekomunikatiboak sailkapen bat proposatuz: ...aeta salientzi baxukoa, b) taldearteko eta salientzia altukoa, c) taldearteko salientzi baxukoa eta salientziaaltukoa, d) taldearteko eta salientzi baxukoa, f) anbibalentea.Giles eta Johnson-ek (1987) ere Berger eta Bradac en (1982) ereduak birmoldatu zituzten; horrela, identitate etnolinguistikoaren teoria eraberritzendute, eta solaskideen talde pertenentziak sortzen dituen ezberdintasunakhartzen dituzte kontuan; autore horien ustez, talde menperatuak jokatzekoaukera ezberdinak izango ditu topo egite komunikatiboaren izaeraren arabera; adibidez, taldearteko salientzi altukoa eta salientzi baxukoa denean, «that members of subordinate groups who consider language to be an important dimension of their identity, identify strongly withtheir ethnic group, and make insecure comparisons with other group...
2002
‎Euskara planek unibertsitateko esparru desberdinak hartzen dituzte kontuan: irakaskuntza, komunikazioa, argitalpenak eta ikerkuntza.
‎Lehenean, hiru puntu garatuko dira: kreditu sistema europarra, kalifikazio sistema egokitzea ECTS sistemako kalifikazio eta graduetara errazago aldatzekoeta Diplomaren Osagarria ezartzea, Bigarren fasean, sistema europarra jartzearenondorioz, lau puntu hartu dituzte kontuan: eduki eta eskuduntzetan oinarritutako kurrikulu berrien sarrera eta berraztertze posiblea; jakintza arlo bakoitzeko edukien definizioa eta soslai profesionala; Estatuan mota (arlo) berberekotitulazioen homogeneotasuna; eta kalitate mailen balioespena (Europako Estatuenarteko parametroekin).
2006
‎3.Lege horren 8.1 artikuluaren arabera, baimen administratiboa eskatu edo araudi berezia aplikatu behar duten profesio kolegiatuek beren zerbitzu profesionalen publizitate konparatiboa egin nahi dutenean, aipatutako araudi horietan publizitate konparatiboari buruz jasotako baldintzak edo debekuak hartu dituzte kontuan.
2007
‎Autoestimuakademikoan beste hainbeste gertatzen da, eta haurrek eduki akademiko bakoitzarekin erlazionaturiko autoebaluazioak egiten dituzte. Azkenik, gizarte onarpenaere zabaldu egiten da, eta, guraso zein berdinkideekiko erlazioak ez ezik, bestehelduekiko erlazioak ere hartzen dituzte kontuan.
‎Gaien berezko konplexutasunak direla medio, argudio eredu desberdin eta, era berean, osagarriekin egiten dugu bat: a) argudio batzuek kausa harremana ezarri egiten dute, b) beste argudio batzuk kausaharremanaz baliatu egiten dira, c) aldiz, beste batzuek zantzuak hartzen dituzte kontuan, eta d) azkenik, argudio batzuek azalpena hobesten dute (Plantin, 2002).
2011
‎Edonola ere, bake epaileei egiten zaien laguntza eskaera, era zuhur eta neurtuan egingo da. Horretarako, epaitegi eta auzitegietako lehendakariek eta Botere Judizialaren gainerako gobernu organoek, beren aurrean aurkezten diren jazoerak ebaztean, kasu bakoitzean sortzen den egoera zehatza, eskatutako eginbidearen izaera eta bake epaitegi hartzailearen baliabideak hartuko dituzte kontuan.
2014
‎ez dituzte kontuan
2019
‎Eurostateko CSIS inkestek, etxeek eta norbanakoek duten informazio eta komunikazio teknologien (IKT) atzipena eta erabileraren inguruko datuak jasotzen dituzte. Atzipenari dagozkion hainbat datu, hala nola Interneterakosarbidea, konputagailua, etab. etxe mailan aztertzen dira, eta erabilerari dagozkionek aldiz, pertsonen erantzunakhartzen dituzte kontuan. Inkestek badituzte urtero errepikatzen diren gai batzuk eta IKTen inguruko momentukogertaera edo fenomenoen inguruan puntualki egiten diren beste galdera batzuk.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia