2001
|
|
Gudykunst eta Lim ek (1986) eredu hauek birmoldatzen dituzte, topo egitekomunikatiboak sailkapen bat proposatuz: ...aeta salientzi baxukoa, b) taldearteko eta salientzia altukoa, c) taldearteko salientzi baxukoa eta salientziaaltukoa, d) taldearteko eta salientzi baxukoa, f) anbibalentea.Giles eta Johnson-ek (1987) ere Berger eta Bradac en (1982) ereduak birmoldatu zituzten; horrela, identitate etnolinguistikoaren teoria eraberritzendute, eta solaskideen talde pertenentziak sortzen dituen ezberdintasunakhartzen
|
dituzte
kontuan; autore horien ustez, talde menperatuak jokatzekoaukera ezberdinak izango ditu topo egite komunikatiboaren izaeraren arabera; adibidez, taldearteko salientzi altukoa eta salientzi baxukoa denean, «that members of subordinate groups who consider language to be an important dimension of their identity, identify strongly withtheir ethnic group, and make insecure comparisons with other group...
|
2002
|
|
Euskara planek unibertsitateko esparru desberdinak hartzen
|
dituzte
kontuan: irakaskuntza, komunikazioa, argitalpenak eta ikerkuntza.
|
|
Lehenean, hiru puntu garatuko dira: kreditu sistema europarra, kalifikazio sistema egokitzea ECTS sistemako kalifikazio eta graduetara errazago aldatzekoeta Diplomaren Osagarria ezartzea, Bigarren fasean, sistema europarra jartzearenondorioz, lau puntu hartu
|
dituzte
kontuan: eduki eta eskuduntzetan oinarritutako kurrikulu berrien sarrera eta berraztertze posiblea; jakintza arlo bakoitzeko edukien definizioa eta soslai profesionala; Estatuan mota (arlo) berberekotitulazioen homogeneotasuna; eta kalitate mailen balioespena (Europako Estatuenarteko parametroekin).
|
2006
|
|
3.Lege horren 8.1 artikuluaren arabera, baimen administratiboa eskatu edo araudi berezia aplikatu behar duten profesio kolegiatuek beren zerbitzu profesionalen publizitate konparatiboa egin nahi dutenean, aipatutako araudi horietan publizitate konparatiboari buruz jasotako baldintzak edo debekuak hartu
|
dituzte
kontuan.
|
2007
|
|
Autoestimuakademikoan beste hainbeste gertatzen da, eta haurrek eduki akademiko bakoitzarekin erlazionaturiko autoebaluazioak egiten dituzte. Azkenik, gizarte onarpenaere zabaldu egiten da, eta, guraso zein berdinkideekiko erlazioak ez ezik, bestehelduekiko erlazioak ere hartzen
|
dituzte
kontuan.
|
|
Gaien berezko konplexutasunak direla medio, argudio eredu desberdin eta, era berean, osagarriekin egiten dugu bat: a) argudio batzuek kausa harremana ezarri egiten dute, b) beste argudio batzuk kausaharremanaz baliatu egiten dira, c) aldiz, beste batzuek zantzuak hartzen
|
dituzte
kontuan, eta d) azkenik, argudio batzuek azalpena hobesten dute (Plantin, 2002).
|
2011
|
|
Edonola ere, bake epaileei egiten zaien laguntza eskaera, era zuhur eta neurtuan egingo da. Horretarako, epaitegi eta auzitegietako lehendakariek eta Botere Judizialaren gainerako gobernu organoek, beren aurrean aurkezten diren jazoerak ebaztean, kasu bakoitzean sortzen den egoera zehatza, eskatutako eginbidearen izaera eta bake epaitegi hartzailearen baliabideak hartuko
|
dituzte
kontuan.
|
2014
|
|
ez
|
dituzte
kontuan
|
2019
|
|
Eurostateko CSIS inkestek, etxeek eta norbanakoek duten informazio eta komunikazio teknologien (IKT) atzipena eta erabileraren inguruko datuak jasotzen dituzte. Atzipenari dagozkion hainbat datu, hala nola Interneterakosarbidea, konputagailua, etab. etxe mailan aztertzen dira, eta erabilerari dagozkionek aldiz, pertsonen erantzunakhartzen
|
dituzte
kontuan. Inkestek badituzte urtero errepikatzen diren gai batzuk eta IKTen inguruko momentukogertaera edo fenomenoen inguruan puntualki egiten diren beste galdera batzuk.
|