2006
|
|
Ikuspegi estuegia hartzen dute nahaste hau dutenek: ideien eta egoeren testuingurua eta alderdi globala ez
|
dituzte
kontuan hartzen. Eskuineko hemisferioarendisfuntzio bati zor zaio gabezia hau.
|
2010
|
|
Batzuen ustez, lehia babesteko politikek ez
|
dituzte
kontuan hartzen Mendebaldeko herrialdeen gaur eguneko egitura politikoak. Enpresa handiek duten ahalmen politikoa kontuan harturik, erraz aurreikus daiteke lehia babesteko politika hauen ohiko porrota eta desoreka.
|
|
Azterketa horiek, ziur asko, ez
|
dituzte
kontuan hartzen konglomeratu horiek, talde gisa, merkatuaren gainean duten ahalmenak, zenbaitetan, sor ditzakeen arazoak lehia babesteko politikaren aldetik (Greer, 1992). Konglomeratu batzuen merkatu ahalmenaren jatorria, hain zuzen, horixe da:
|
2012
|
|
aipaturiko Davis fitxa eta OIV nazioarteko lehiaketetarako fitxa hain zuzen ere. Haien zabaltasuna hain handia izanda, ez
|
dituzte
kontuan hartzen ardo mota bakoitzaren berezitasunak. Horretaz gain, jasotako kontzeptuak eta puntuazioak emateko irizpideak ez daude behar bezala zehaztuta eta ez dago zentzumenen bidezko erreferentziarik.
|
2014
|
|
Gainera, pertsona barneko irizpide hauek ez
|
dituzte
kontuan hartzen portaera patologikoak gizarte ingurunean dituen ondorenak. Norbere sufrikarioarekin batera bestearena kontuan hartzen duena irizpide algedonikoa da (Kurt Schneider, 1959); portaera patologikoak gizarte ingurunean dituen ondorioak kontuan hartzen ditu irizpide algedonikoak.
|
|
Ikuspegi estuegia hartzen dute nahaste hori dutenek: ideien eta egoeren testuingurua eta alderdi globala ez
|
dituzte
kontuan hartzen. Eskuin hemisferioaren disfuntzio bati zor zaio gabezia hori.
|
2015
|
|
Hasiera batean azpimarratu bezala, egungo neurketaaudiometrikoek ez dute euskal gizartearen kontsumoa modu osatu batean aztertzen: inkestekkontuan hartzen ez duten aniztasun demografiko eta kontsumo zergatiak ez aztertzeaz gaineuskarazko hainbat eta hainbat komunikabide ez
|
dituzte
kontuan hartzen. Herri zein eskualdemailako proiektuek euskarako komunikazio esparruaren parte oso esanguratsu bat hartzen dutelaaintzat harturik, eta tokiko mailan esaguratsua izango litzatekeen lagina oinarri duen azterketakuantitatiboa egin ahal izatea balizko aurrekontu orotik kanpo gelditzen dela jakinda, orain arteitsu puntu izandako eremu hori argitzeko aurretiaz aipatutako teknika kualitatibo zeinetnografikoak beharrezkoak dira.
|
|
alde batetik, «kenketaren praktika», egindako erroreen arabera edo utzitako hutsuneengatik puntuak kentzea; bestetik, «gauzatze maximoa», erantzun perfektua hartzen da erreferentzia bakar gisa. Irakaslearen bi portaera horiek ez
|
dituzte
kontuan hartzen ez curriculuma ezta etapa jakin batean ikasleek dituzten gaitasunak ere. 41 Adibidez, http://cvc.cervantes.es/ensenanza/ biblioteca_ ele/ marco
|