Emaitzak: 3
2007 | ||
Izan ere, bi urte eta erdi dituzten haurrek gizonezkoen eta emakumezkoenirudiak erlazionatzen | dituzte jarduerekin zein jantziekin, tresnekin eta antzeko osagarriekin, eta, orobat, gai izaten dira gizonezkoekin eta emakumezkoekin erlazionatzen diren gauzak seinalatzeko (Fagot, Leinbach eta Hagan, 1986; O' Brien etaHuston, 1985, denak in Vasta, Haith eta Miller, 1996). Adibidez, Kuhn ek eta laguntzaileek (1978) ikusi zuten adin horretako haurrek genero estereotipoetan oinarritutako jarduerak egozten zizkietela sexu bakoitzeko kideei. | |
2008 | ||
Mugikortasunari dagokionez, baldarrak izaten dira haur batzuk, eta adin kronologikoa baino baxuagoa izaten da duten adin psikomotorra. Haur horiek zailtasunak izaten | dituzte jarduera bizkorrak egiteko, orekarako, koordinazio finerako, arkatzari ongi heltzeko eta behar den presioa egiteko. Hautematearen eta mugimenaren arteko koordinaziorik eza edo gorputz eskema desegokia egon daitezke disgrafiaren oinarrian. | |
2017 | ||
Auto erregulazio jarduera beste jarduera bat moduan hartzen da, duen garrantzia nabarmendu eta eman gabe. Irakasle batzuek auto erregulazio jarduerak osatuta ematen dizkiete ikasleei, beste batzuek aldiz, ebaluaziorako kontuan hartzen | dituzte jarduera hauek. Beste kasu batzuetan, gelan bertan egiten dira jarduera hauek, ikasle guztiek parte hartzen dutelarik, test bat izango balitz bezala. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |