Emaitzak: 3
2011 | ||
Berezitzat jotzen dira eta ikasten dute pertsona heldu bat izan dezaketela hitz egiteko, zalantzak partekatzeko eta laguntza behar duen beste edozein gauza egiteko. Era berean, gizarte erreferente berriak lortzen | dituzte aurrera egiteko eta balio positiboak transmititzeko. “Ikasten edo ikasten ari den norbaitekin denbora partekatzen badute, eta hori aurrera ateratzen bada gustatzen zaion zerbaitetan ari delako, haurrek jarraitu beharreko bide berriak ikasten dituzte. | |
Hala ere, mikroalgen erabilera praktikoa oraindik ez da ikerketa fase bat baino gehiago garatu. Bultzatzaileek hainbat arrazoi edo erronka | dituzte aurre egiteko: Denbora eta inbertsio gehiago behar dira: | |
2023 | ||
Genero indarkeria, bizi baliabiderik ez izatea, herentziarako eskubiderik ez izatea, ura eta lurra eskuratzeko zailtasunak izatea… Indarkeria horiek guztiak okupazio testuinguru batean oinarritzen dira, garapen pertsonal eta profesionalerako aukerak bikoizki mugatzen dituen okupazio testuinguru batean. Hala ere, zailtasunak zailtasun, emakume horiek estrategia ugari erabiltzen | dituzte aurrera egiteko. Beren komunitateetan sendotasunaren eta jakinduriaren sinbolo izateaz gain, paper garrantzitsua garatzen dute herri palestinarraren historiaren transmisioan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzte | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan aurre | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan aurre egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |