Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2000
‎Egunkariz egunkari begiratuta, berriro ere ikusten ditugu antzekotasunak etaezberdintasunak. Lehenen artean, jadanik aipatu ditugun hiru joera hauek:
‎Frantziako telebistek ez diote aparteko tarte berezirik eskaintzen Iparraldeari.Aztertu ditugun hiru kate frantsesek ignoratu egiten dute Euskal Herriaren profilaberen urrezko emanaldietako tarteetan.
2001
‎Aipatu ditugun hiru, ontzi, horiek (motibazioa, ezagutza eta erabilpena), ezbadute nahikotasun mailarik lortzen hurrengo, ontzira?
2002
‎Nabarmentzekoa da inongo plangintzarik ez burutzea. GregorioMonrealek errektoretza hartu ondoren eta Euskal Kontseilu Nagusiak Mikel Zalbideren zuzendaritzapean egindako txostenari jarraityz, Irakasle Eskolen euskalduntzea bultzatu zen, zenbail lokitan euskara irakastcko klascak indartu edota martxanjarri ziren, eta, Zientzia Fakultateko irakasleen aholkuaren ondorioz, EuskaraZientifikoa irakasgaia irakatsi zen arestian aipatu ditugun hiru fakultateetan27.Monrealen garaian() sortu zen Euskara Batzordea (1983), nahiz etagarai horretan erabakiak hartzeko gaitasunik ez izan eta erretorearen aholkulari lana bete, bereziki Unibertsitatearen Estatutuetan euskararen tokia eztabaidatzekoorduan28 Garai berekoa dugu Euskara Kabinetea (1981). Bere lana unibertsitatekotestuak eta errotuluak euskaratzera eta ikasle, langile, zein irakasleentzako euskaraikasteko klaseak prestatzera bideratu zen.
2004
‎Hemen aztertuko ditugun hirurak ez dira filosofia moralaren historian izan direnteoria etiko bakarrak, bai, ordea, garrantzitsuenak. Jakina, badira teoriak sailkatzeko besteeredu batzuk, baina, dena dela, banaketa hau etikan kanonikotzat har daiteke.
2007
‎Gradu horiek direla-eta, bada beste modu bat ulertzeko ikusi ditugun hiru garaiedo aro horiek, pentsa dezakegu hiru logika kultural direla eta nahasian gertatzendirela, ez bata bestearen segidan, alderantziz, bata bestearen gainean, ondoan edotabarruan. Elkarren barruan daudela.
‎Izan ere, aurrerapenhoriei buruzko datu eta adierazleak berez ez dira ezeren argibide: hau da, datu etaadierazle horien benetako esanahia zertan den jakin nahi baldin badugu, herri honetan ditugun hiru hizkuntzen arteko sokatira nagusiaren joera borroka orokorrakhartu ditugu gure azterketarako gidari. Nik hori esango nuke behintzat.Marko teoriko hau gabe, hortaz, gure eguneroko inpresioak geure burua engainatzeko besterik ez du balio, begiz jo ditzakegun joera positibo partzialak ezin ditugulako erabat atzeman.
2008
‎Errepublikanoen taldeak ere merezi du bereziki aztertzea, batez ere, errepublikano federalek. Errepublikano bezala identifikatu ditugun 49 lagunen zerrenda osatzeko eskura izan ditugun hiru iturriak hartu ditugu kontutan: I. Errepublikaren garaian izendaturiko udalkideak, uztailekoek kargua betetzerik izan ez bazuten ere; herrizaingoari buruzko protesta sinatu zutenen errepublikano federalak; Ermuko ekintzetan parte hartu zuten errepublikanoen boluntarioak.
2009
‎ohartu bide bakar hori beste hirurak (eta ez horiek bakarrik) biltzen dituen helbide sorta bat dela. Era berean, B2 bideratzailearen taulan ez dugu B3 bideratzailearen bidez atzigarri ditugun hiru sareetarako bideak (155.233.80.12/ 32, 155.233.80.128/ 32, eta 155.233.88.0/ 24 bideak) adierazi behar, nahikoa baita horiek guztiak biltzen dituen 155.233.80.0/ 20 bide bakarra adieraztea.
2014
‎Atal honetan deskribatu ditugun hiru fenomenoek badute antzekotasun nabaribat: galdegaiak kuantifikatzaileen interpretazioan eragiten du, bai besarkaduraridagokion ikuspuntu batetik (i.e. kanpo ikuspegia) baita barne ikuspegi batetik ere, i.e. kuantifikatzaileen propietateei begiratuaz.
2015
‎Ebazpen hartatik, sei obra atera ziren; RTVEkoek ez bezala, ez zitzaien eskatu bertsio linealik aurkezteko. Hona hemen lan honetan aztertu ditugun hiru ereduen eta gure ikerketan detektatu ditugun eragileen taula bat: telebistak, ekoiztetxeak, egunkariak/ aldizkariak, gobernuak, garatzaileak, akademia, laborategiak, jaialdiak eta funtsak.
‎Hau da, gorago aipatutako story edo bulletin erako bideoak erabat autonomoak dira eta ez dute idatzizko albistearekiko inolako menpekotasunik; aldiz, video illustration izenekoaren kasuan, ezinbestekoa du testuz lagunduta erakustea, bideoaren istorioak testuingurua izan dezan, bideoan erakusten dena ulertu ahal izateko. Aukeratu ditugun hiru komunikabideetan aurkitutako bideo ekoizpenetan hainbat motatako ikus entzunezkoak biltzen dira: erreportajeak, elkarrizketak, telebista saioak, albistegiak, deklarazio hutsak edo ahots korte hutsak, giro soinuz lagundutako irudi bilduma, bideoklip erakoak, baita zuzeneko emisioak ere, streaming ean emanak.
‎komunikazioaren ikuspegi zabala, hots, estrategikoa gailendu behar da edozein kanpainatan. Izan ere, nabarmen geratu da adibide modura aztertu ditugun hiru ekimenetan, hain zuzen, oso estua eta sakona dela komunikazioaren eta mobilizazioaren arteko lotura.
2017
‎Aztergai ditugun hiru kasuetan RFID etiketen bidez egiten den datu pertsonalen tratamendua helburuzko printzipioarekin bateragarria izan daiteke:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia