2012
|
|
edozein organizaziotan giro emozional egokia pizteko eta puzteko lagungarriak dira. Segidan aztertuko
|
ditugun
bi lidergo motak, lemazaina eta autoritarioa, ere baliagarriak izan daitezke, kontu handiz eta trebeziaz erabiltzen badira; bestela, modu desegokian erabiliz gero (gehiegikeriak eginez gero), on barik kalte egin diezaiekete laneko giroari eta organizazioari bere osotasunean.
|
|
Errazago azal daiteke zentzu zabalean kulturari lotutako beste faktore batzuen bitartez. Berdin gertatzen da gorago aipatu
|
ditugun
bi elkarrizketatu musikariekin: haien IAPetan nabarmena da hainbat arlotan duten trebezia (eta, nahi izanez gero, dei diezaiogun gaitasun indibiduala), baina eskura duten eta ezagutzen duten hezkuntza formalak ez die eskaintzen beren interesetara egokitzen den aukera eraginkorrik, hezkuntza formalak arbitrarioki lehenesten baititu zenbait arlo eta dinamika, eta elkarrizketatuek islatzen duten egoeran, adibidez, musikak eta sormenak oro har ez dute ia lekurik.
|
2013
|
|
Aipatu
|
ditugun
bi ereduak elkarren ondoan bizi dira eta biek partekatzen dituzte zenbait praktika eta errepresentazio, eta, areago, testuinguruaren arabera, bataren edo bestearen alderdi batzuk bizikide izan daitezke, baina bizikidetasun horrek, beti dinamikoa izaki, tentsioak sor ditzake, gizartean zorionik eza eta sufrimendua handitu dezaketen tentsioak. Eta horrexegatik, hots, eredu biografikoa demokratikoagoa jotzen dudalako (eskubideetan berdintzen baikaitu, gizartearen zati bakar batenak diren sinesmenetan oinarritu beharrean), lan saio honen helburuetako bat eztabaida piztea eta aldaketa soziala eragitea da.
|
2017
|
|
Ikasketa bisualen oinarrizko markoetatik at, beste artikulu batek sorkuntza artistikoaren, heziketaren eta ikerketaren arteko gatazka ekartzen digu gogora eta agerrarazten dituen galderen artean, arteak errepresentaziozkoa izateari utzi zionetik, zein prozesuren bidez eta zeren bitartekaritzaz ikertu eta irakatsi daitekeen saiatuko da asmatzen. Eskulturaren baitako ikusmiratik goi mailako arte hezkuntzan errotzen diren hainbat premisatara jauzia egin ahal izango dugu, gaurdaino izan
|
ditugun
bi joeren artean: interpretaziozko artea irakastea ala artea interpretatzen ikastea, alegia.
|
|
Beraz, esku artean
|
ditugun
bi proiektu hauekin euskararen sintaxi diakronikoa bitarteko informatikoen laguntzaz aztertzeko oinarriak finkatzen hasi gara eta alor honetan lanean jarraituko dugu. BASYQUE aplikazioari dagokionez, datu bilketarekin segituko dugu (orain arte osatu duguna baino corpus zabalago eta sendoago bat eskuratu arte) eta horrekin batera, helburu dugun euskarazko corpus historikoaren arakatzaile sintaktikoa garatzeko xedea dugu, sintaxi diakronikoa aztertzeko oinarriak finkatzearekin batera.
|
2021
|
|
Ondoren, giza eskubideen eraentza orokorra azalduko dugu. Behin aztergai
|
ditugun
bi munduak aurkeztuta, haien arteko harremana erakutsi dugu, hau da, Giza Eskubideen Zuzenbidea arbitraje prozesuan aplikatzen den eta, hala denean, nola. Halaber, arbitroek hartzen dituzten erabakien norabidea zein den ikusiko dugu.
|
2023
|
|
Hala ere, La diversidadde las transiciones juveniles en España desde un analisis socio demografico testuan azaltzen da aurrez landu
|
ditugun
bi teoria edo paradigmen arteko konbinazioak indar handia hartu duela azken urteetan, eta lehentasunezko ikerketa ildo bihurtu da, life course approach (hau da, ‘bizitzaren ibilbidearen teoria’) deitu denaren esparruan. Ikuspegi horren abiapuntuko ideia da gazteen ibilibideek" gizarteko egiturazko faktoreek zehazten dituzten portaera indibidualei erantzuten dietela" (Moreno eta Sanchez, 2020:
|