Emaitzak: 6
2010 | ||
Euskaraz jakitearen hazkunde kuantitatiboaz galdeketa soziolinguistikoek eskaintzen duten testigantza metatua huskeria iruditu ohi zaio gure arteko hainbati. Esan berri | ditugun beste faktoreak gogoan izanik, eta faktore horien garrantzia eta lehentasuna azpimarratuz, jakite aitormen hutsezko emaitza soziolinguistikoei apenas ematen diete aparteko garrantzirik. Euskararen osasun diagnostikoa egiterakoan eta EEN legearen gorabeherak zehazterakoan hanka punttaka pasa ohi dira, hori dela-eta, hazkunde demolinguistiko horren esparrutik. | |
2014 | ||
Eragin global edo ekologikoaz gain norbanakoen osasunean ere desoreka erakusleak ageri dira. Ezagunak | ditugun beste faktoreen gainetik ingurumenak sortutako eritasunak ugaritzen ari dira, eta haien baitan eraikuntzak garrantzi berezia du. Hainbat eritasunen diagnosirako, medikuak gero eta zailtasun gehiago izaten ari dira sintometatik abiatuta bakarrik aritzen direnetan. | |
2021 | ||
Espainiako haurren obesitateari buruzko datu eta datu berrienak Baina kontua ez da hain sinplea, ezta gutxiago ere. Normalean konpontzen ez | ditugun beste faktore batzuek ere eragiten dute. Begien bistakoena, agian, erosteko, janaria prestatzeko, plangintza egiteko eta abarretarako denborarik eza da, baina beste asko daude, hala nola estresa edo motibazio falta, eta horiek zaildu egiten dute arreta eguneroko zereginetan jartzea, hala nola elikaduran eta horrek dakarren guztian. | |
2023 | ||
Autoreek berek adierazten dituzte azterketa horren muga asko. Aipatu | ditugun beste faktore batzuez gain (adibidez, korrelazioak ez duela kausalitaterik esan nahi), ez ziren kontuan hartu beste faktore garrantzitsu batzuk, hala nola dieta, eta ez ziren aintzat hartu plaketen agregazioaz haraindiko beste faktore batzuk, gertaera kardiobaskularrekin ere zerikusia dutenak. Kontuan hartu behar da, halaber, esku hartzearen azterketa oso denbora gutxian egin zela, zortzi pertsonarekin soilik eta kontrol eta aleatorizazio talderik gabe; hau da, subjektuak ez ziren ausaz banandutako taldeetan banatu, adibidez, edaria edulkoratzailearekin hartu ez zuten pertsonen eritritol mailak konparatzeko. | |
Ondorioz, horrek adikzioa sortzearekin izan dezakeen loturaz gain, bizitza errealean zerbait lortzerakoan beharrezkoa den diziplina eta esfortzua zigortzea dakar, eta frustrazioaren lanketa indargabetzea. Liburuan aipatu | ditugun beste faktore batzuekin batera, horrek ere orokortuta dagoen sindrome amotibazionala puzten laguntzen du, neurri handi batean. Ikerketek hala adierazten dute: | |
Aztertuko dugun hurrengo aldagaia etxebizitza izango da, aurrez landu | ditugun beste faktoreekin lotura zuzena duena. Izan ere, begi bistakoa da hezkuntza ibilbideak eta lan egoerak erabat baldintzatzen dutela gazteek etxebizitzaren auziarekin duten harremana. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditugun | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan beste | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan beste faktore | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |