2009
|
|
[...] Bideoak eta argazkiak gehitzeko aukera eskertzen da Coveritlive n, baina zuzenekoan, segun nola doan martxa, ez da hain erraza materialak aurkitu eta kargatzea. Erabiltzaileen kudeaketarako ere aukera majoak ditu, kudeaketa partekatzeko ere, eta Twitterrekin duen loturak oso ona dirudi, baina gure adibideetan arazoak aurkitu izan
|
ditugu
praktikan jartzean: mezuak berandu zetozela Twitterretik, edo ez zirela iristen.
|
2010
|
|
Hala ere, politika egiteko moduak aldatu behar ditugu, berrikuntza handiagoak behar dira. Subiranismoak biltzen dituen edukietatik abiatuta neoliberalismoaren aurkako borrokatik eta subiranotasuna ulertzeko berezko modutik gure egiturak eta diskurtsoak aldatu behar
|
ditugu
praktiketan. Subiranotasunaren sinbologiaren aldaketa ere behar da.
|
2011
|
|
Zuzenbide gaiak \" arrotzak eta zailak \" egiten zaizkie emakume askori, eta arlo horiek gerturatzea da ekimenaren helburuetako bat. \" Eskubideak ezagutzen ez baditugu ezin
|
ditugu
praktikan ipini\", azaldu du Maitane Iribar berdintasun teknikariak: \" Eskubideak ezagutzeaz gainera, horiek gauzatzeko tresnak eta baliabideak zeintzuk diren azalduko dute aholkulariek\".
|
2014
|
|
Hezkuntza mailan integrazio hori bultzatzen ari diren arren, guk kirolean integraziotik gutxi ikusten dugu momentuz, informazio faltagatik gehienetan. Aurten 8 ikasle eduki
|
ditugu
praktiketan eta oso lan txukuna egin dute. Haientzat ere oso esperientzia positiboa izan da, errealitatea osorik ezagutu baitute.
|
2015
|
|
Ez dugu nor izanaren bereizgarritasuna bermatzeko besterik. Esentziak ere bihurtu
|
ditugu
praktiken emaitza, esentzialismo estrategikoaren moduko estrategietan, adibidez.100 Baina nondik eta nola lortzen dute praktikek bereizgarritasuna. Nola sortzen da izate sozial batzuen indarra eta besteen ahuldadea?
|
|
Horrek esan nahi du zentzua beti topatuko dugula adierazle bati loturik, ez dagoela inon itxaroten noiz materializatuko duten, ez dagoela esanahien mundu" semiotiko puru batean" (eta era berean, adierazle soila edo hutsa ezinezkoa dela bizi praktiketan; ezin dela esanahirik, iradokipenik, zentzurik edo adigarritasunik gabeko adierazlerik izan, halakoa izango balitz, zertan adierazle deitu, zer adierazten du?). Zentzuak halaber beti topatuko
|
ditugu
praktika sozialen bilakaeran eta ondorioz, konstrukzionista subjektibista askok onartu nahi dutena baino egituratze ahalmen handiago dute inguruko praktika horiek. Identitatea beti da eginda eta egiteke dugun zerbait:
|
|
Baina, hala ere, gutxitan da norberaren esku, gehienetan, berriz, konfigurazio sozial handi zabalen zein ideologia partzialen mende ari gara, haietan atonduak datozkigu bai praktikak baita horiek sinesteko ontologia nagusiak ere. Atondura horiei identitate erregimenak deituko diet. Erregimen horietan abiarazi behar
|
ditugu
praktikak, euren kodifikazioak eta artikulazioak, eta haietan sortzen diren identitateak. Identitate erregimenek, beraz, harreman eta egitate sozialak egituratzeko eta haietan sinesteko modu ontologiko nagusia zein den arautzen dute.
|
|
Eta, erants dezakegu, kategoria hibridoak eta liminalak ere geroz eta gehiago. Bestela esan, lehengo muga horiek lausotu eta malgutzen dituzten metapraktikak ugaltzen ari zaizkigu, alegia bestela bizitzen
|
ditugu
praktikak, mugalde nabar batean. Olentzerok ondo erakusten du zein den jai edo erritu horretan dugun sinesmen modua.
|
2017
|
|
–Hizkuntza komunitate oso baten kohesio lotura ahalbidetu eta bermatzen du; betiere, jakina, delako hizkuntzaren botere politikoa nahikoa izan eta dagozkion erreprodukzio mekanismoak berritzeko gai baldin bada?. Gurean, tamalez, bi erdarak
|
ditugu
praktikan funtzio nazionala betetzen dutenak. Horien esku dago, euskal?
|
2018
|
|
Hori bai, teoria besterik ez da, praktikari erreparatzen badiozu, ez dago horrelakorik. Aldiz, guk legeak garatzen
|
ditugu
praktikara eramateko gaitasuna daukagun neurrian.
|