Emaitzak: 4
2011 | ||
Informazioa biltzeko teknika ohikoenetako batzuk generikoak dira, hala nola elkarrizketa, zenbait motatakoa?, dokumentuak biltzea edo behaketa, dagoeneko ikasi | ditugu beste modulu batzuetan?. Hala ere, badira berariazko teknikak familiari eta haren eginkizunari buruzko informazioa biltzeko. | |
2012 | ||
Hezkuntza premia bereziak dituzten haurrei behar duten arreta eskaini ahal izateko, taldearentzat egindako programazioa egokitu egin behar da, psikopedagogoak edo espezialistak normala baino heltze garapen motelagoa edo aurreratuagoa detektatzen duen kasuetan ikasgelan bertan erantzunak emateko moduan. Premia bereziak dituzten haurrak batez bestekotik urruntzen diren heinean, zailtasun gehiago izango | ditugu beste haurrentzat aurreikusitako helburuak lortzeko. | |
2017 | ||
Jarraian nortasunari buruzko teoria horietako batzuen ideia nagusiak emango ditugu. Komunitate zientifikoak onartutako ezaugarri arruntenak azalduko | ditugu besteekiko harremanetan baliagarriak izan daitezkelako eta batez ere biktimak artatzen lagunduko digutelako. | |
2018 | ||
Beraz, gure jokabidea besteei azaltzen diegunean, ikusten dugu gure egoeraren arabera aldatzen dela. Besteen jokabidea zein den azaltzen dugunean (egoera jakin batean bakarrik aztertu ondoren bereziki), egozpenaren funtsezko errorea egiten dugu; hau da, ez dugu kontuan hartzen egoera, eta oso arin ondorioztatzen | ditugu besteen nortasunen ezaugarriak. Zergatik errore hori? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |