Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2008
‎Hartara, informazio garrantzitsua erakutsi eta eduki berriak aurkitzeko doitu daiteke aplikazioa. Strandsen tresnarik interesgarrienetako bat widget bat da, erabiltzaileak idazmahaian egiten dituen jarduera guztiak erregistratzeko eta erakusteko. Erabiltzaile bakoitzak ikus dezakeen eduki motari buruz ere erabaki daiteke.
2009
‎Programa honen helburu nagusia da Europar Batasuneko herrialdeen artean atzerriko hizkuntzen ikaskuntza eta beste hizkuntza batzuetako irakaskuntza sustatzeko ekintzen multzoa indartzea, irakaskuntza esperientziak trukatzeko aukera bat, ikasgela eta bertan gauzatzen diren metodo pedagogikoak behatuz, hala nola ebaluazio programak, edo aplikatzen diren aniztasunari laguntzeko eta arreta emateko neurriak. Nola funtzionatzen duen Aldi berean, irakaslearen jatorrizko zentroak helburuko zentroko homologoa jasotzen du Programan parte hartzeko hautatutako 100 irakasleek aukeratutako herrialdeko ikastetxe batean egingo dute egonaldia, eta helburuko eskolak antolatzen dituen jarduera guztietan parte hartuko dute, bai irakaskuntzakoak, bai kulturalak eta osagarriak. Aldi berean, aldi berean, irakaslearen jatorrizko ikastetxeak destinoko ikastetxeko homologoa jasotzen du, eta hark ere parte hartuko du eskola jardueran.
2012
‎Enpresen antolakuntza enpresak bere helburuak lortzeko egin behar dituen jarduera guztiak identifikatuta hasten da.
‎Hezitzaileak haur bakoitzak egunean egiten dituen jarduera guztien behaketa zehatza egin behar du.
‎Ingurunearen ezaguera. Haurrak ingurune fisiko edo sozialaren behaketa eta esplorazioa garatzen dituen jarduera guztietan aipatu behar da arlo hau. Adibidez, animaliak edo landareak aztertzeko jardueretan (lorea aztertzea), edo herri jaien bat lantzeko jardueretan (Gabonak neguarekin erlazionatuta).
‎Horrela proposatzen da “LANaldi. Lanetan blai”, Novia Salcedo Fundazioak bultzatutako programa, ikasle batek egun batez profesional bati laguntzeko eta “bere anfitrioiak egiten dituen jarduera guztietan parte hartzeko”. Entitateak proposatu du Batxilergoko eta Lanbide Heziketako lehen eta bigarren mailako gazteak elkarrizketara joatea, bileretan parte hartzea, bisitak egitea edo lanpostuaren ohiko beste edozein jarduera egitea.
2017
‎Ideia dibertigarriak, beraz, lau hankako lagunaren nortasunaren arabera aldatuko dira, baina baita tamaina, arraza eta adinaren arabera ere. Alde horretatik, funtsezkoa da txakurra begiestea eta gozatzen dituen jarduera guztiak kontuan hartzea! Adi egon eta animaliak berak egiten dituen jolas edo proposamen motak behatzea.
2021
‎Nafarroako Done Jakue Bidearen Lagunen Elkarteko presidente Jose Migel Rey Egiarretako Itsasperri ermitan zela, igandean ofizialki sortutzat jo zen aipatu elkarteko ibarreko atala. Reyk sakandarrei bazkide egiteko gonbidapena egin zien, “horrela, elkarteak urtean zehar antolatzen dituen jarduera guztien onuradun izan zaitezkete”. Elkarteko bazkide egiteko urtero, gutxienez, 20 euro pagatu behar dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia