Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 25

2011
‎Baldintzak:. Sei langile baino gutxiagoko enpresa izatea.. Enpresak egiten dituen jarduerak ez egotea Prebentzio zerbitzuen araudiaren I. eranskinean sartuta.. Eskuarki lan zentroan lan egitea.. Prebentzio funtzio horiek betetzeko trebakuntza izatea. Trebakuntza ikastaroen bidez eskuratu dezake.Langileen osasunaren zaintza nahiz enpresariak pertsonalki bere gain hartzen ez dituen prebentzio jarduerak gainerako modalitateren baten bidez bete dira.
2012
‎Enpresen antolakuntza enpresak bere helburuak lortzeko egin behar dituen jarduera guztiak identifikatuta hasten da.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 8 Adieraz itzazu, erantzuna arrazoituz, bezeroaren portaeran erosteko jardueraren unerik garrantzitsuenak, horien azterketaren ikuspegitik. 9 Adieraz ezazu, eta adibide bat jarri, bezeroaren portaera aztertzea garatzen zailtasunak eragiten dituen jarduera izatearen arrazoietako bat. 10 Kirol talde baten zale bat kirol emankizun bat ikusten ari da; jokaldi eztabaidagarri jakin batean, esatariak beste taldearen aldeko iruzkina egin du.
‎Bezeroaren portaera pertsona edo antolakunde batek denbora tarte jakin batean egiten dituen jardueren multzoa da. Denbora tarte hori pertsona edo antolakunde horrek premia bat duela ohartzen denean hasten da eta produktua erosi eta, horren ondoren, produktua erabiltzen duen arte irauten du.
‎Curriculuma zehazten duen Dekretuan, haurrak edo ikasleak hezkuntzako esku hartzearen ondorioz garatu behar dituen gaitasunak agertzen dira. Baina, eskolak helburu horiek lortzeko egingo dituen jardueretako edukien hautatze eta antolamenduari buruzko erabakiak hartu ditu.
‎Programazioa ikasturtean garatuko diren jarduera guztien edo jarduera multzoaren laburpena da. Hala ere, programazioa ez da, haurra haur eskolan dagoenean egin behar dituen jardueren zerrenda egitea; aitzitik, programazioaren helburua haurrari bere heltze prozesuan laguntzea da. Beraz, programazioak haurrari eskaini behar zaizkion baliabideetan oinarritu behar dira, gero, jardueren bidez, haurrak bere heltze prozesua gara dezan.
‎Lehen ezarri dugun banaketaren arabera, hezkuntzako esku hartze formala eta esku hartze ez formala daudela esan daiteke. Esku hartze formala hezkuntza sistemaren barruan egiten da, eta ez formala, hezkuntza erakundeetatik kanpo, hau da, hezkuntza sistemak arautu ez dituen jarduerak dira.
‎Esku hartze proiektua edo programazioa, denbora tarte batean, gehienetan, hiruhilabetekoa edo urtea? erakundeak egingo dituen jarduera edo ekintzen multzoa eta haien denboralizazioa zehazten dituen dokumentua da.
‎Hezitzaileak haur bakoitzak egunean egiten dituen jarduera guztien behaketa zehatza egin behar du.
‎Ingurunearen ezaguera. Haurrak ingurune fisiko edo sozialaren behaketa eta esplorazioa garatzen dituen jarduera guztietan aipatu behar da arlo hau. Adibidez, animaliak edo landareak aztertzeko jardueretan (lorea aztertzea), edo herri jaien bat lantzeko jardueretan (Gabonak neguarekin erlazionatuta).
‎Asma bronkiala maneiatzean garrantzitsuak diren jokabideei dagokienez, beharrezkoa da honako alderdi hauek ebaluatzea: asman eragina duten kognizioak eta emozioak; gaixotasunak zein ondorio dituen jarduera sozialetan, kiroletakoetan, oporretan, aisian eta loan; eguneroko bizitzako zein jarduera egitea galarazten dion; gurasoekiko eta anai arrebekiko harremanetan zer nolako eragina duen; familia dinamika nola hausten duen; zein motatako konpentsazioak dituen; etab. Asma krisiko egoerei dagokienez, jakin beharra daukagu aurrekariak, eragileak eta zeinu prodromikoak zein diren.... Asmaren autokontrolerako esku hartze programak osagai hauek izan behar ditu:
‎– Elkarteak garatzen dituen jarduerak. –
2013
‎Erantzukizun sozial korporatiboko jardunbide egoki gisa katalogatu da, eta honela deskribatu da: Enpresak, bere trebakuntza sailaren bidez, enpresako langile talentudunak trebatzeko eta enpresan geratzeko trebakuntza programa bat garatu du, langile horiek zuzendaritzako karguak izan ditzaten etorkizunean.Giza baliabideen sailak programarako hautagaiak hautatzeko prozesu bat egin du hainbat probaren bitartez, eta horiek baliatu dituzte programa egin ahal izateko gutxieneko konpetentziak eta ezagutzak ebaluatzeko.Programan zehar, modulu bakoitzean, programako trebatzaileek eta koordinatzaileek parte hartzaileak ebaluatzen dituzte, bai ezagutzak eskuratzeari dagokionez, bai jarrerari dagokionez. ...een zein dimentsiori eta alorri eragiten dieten erantzukizun sozial korporatiboaren ekintza horiek.14·· Aztertu balantze sozialaren definizioa eta erantzukizun sozial korporatiboaren definizioa; alderatu biak, eta adierazi zer lotura dagoen haien artean.15·· Aztertu enpresa barrurako balantze sozialaren adierazleak, eta erlazionatu erantzukizun sozial korporatiboak giza baliabideen politiketan dituen jarduera dimentsioekin.16·· Balantze sozialaz gain, badira erantzukizun sozial korporatiboa aplikatzeko eta kontrolatzeko beste tresna batzuk ere.Tresna horietako bat gizarte ekintzako plana da. Dokumentu horretan biltzen dira enpresak egin behar dituen ekintza sozialak eta laguntza solidariokoak, bai barrukoak (giza baliabideetakoak), bai kanpokoak (oro har, gizartekoak). Plan horretan, zehatz mehatz azaltzen dira egingo diren proiektu sozialen alderdi guztiak.a) Adierazi zer lotura dagoen dokumentu horren eta giza baliabideen kudeaketan erantzukizun sozial korporatiboa aplikatzearen artean.b) Adierazi zer lotura izango duen dokumentu horrek enpresaren balantze sozialarekin.
‎Enpresa eta pertsonen komunitate gisa dituen jarduera esparrua eta gaitasunak zehazten ditu.Epe luzera formulatzen da.Zuzendaritza konprometituta dago enpresaren xedearekin.Planteamendu sinesgarriak eta egingarriak ditu.Erakundeko kide guztiek ezagutu eta onartzen dute.
‎Webguneawww.expansiónyempleo.com webgunean, enpresarako tre­bakuntza eskaintza pribatu zabala ageri da, eta, orobat, informazio eta gaurkotasun handiko artikulu asko, giza baliabideen sailak egiten dituen jarduerekin erlaziona­tuta.Erregistratzea eta artxibatzeaTrebakuntza ekintza bakoitza amaitutakoan, enpresako lan­gileen datu basea eguneratu behar da, informazio berria sartuta, eta kontuan hartuko da hori barne sustapeneko etorkizuneko ekintzetarako.Inbertsioaren itzulera (ROI) Inbertsioaren itzulera (ingele­sez, ROI; Return On Invest­ment) deritzo langileek trebakuntza ekintzen ondorioz iz...
‎Turismo tipologiak aztertzeko, turistak destinoan egiten dituen jarduerak hartuko ditugu ardatz. Nolanahi ere, badira turismo motak sailkatzeko beste irizpide batzuk.
‎– Bisitaria da urtebete baino gutxiagorako ohiko bizileku ez duen herrialde batera joaten den norbait, baldin eta bisitaren helburu nagusia ez bada irabaziak ematen dituen jarduera bat egitea. Turista da bisitatzen den herrialdean ostatu kolektibo edo pribatu batean gutxienez gau bat igarotzen duen bisitaria, eta txangozalea, berriz, bisitatzen den herrialdean gaua igarotzen ez duen bisitaria; alegia, bisitatzen duen tokian 24 ordu baino gutxiago igarotzen dituena.
‎Espainiako adibide batzuk: La Catedral del Mar obraren ibilbidea, Bartzelonan; Gaztela Mantxako ibilbide literarioak, erkidegoa hango idazleen (Fray Luis de León, Cervantes, etab.) eta obren (El Lazarillo de Tormes, Cantar de mio Cid, La Celestina, Viaje a la Alcarria eta beste) bidez ezagutzeko aukera ematen dutenak egiten dituen jarduerak; Amantes de Teruel Fundazioa; eta Madrilgo El callejón del Gaton zeharreko ibilaldiak, Valle Inclánen Luces de Bohemia laneko Max Estrella pertsonaiarekin duen lotura dela eta.
‎Bilatu zure autonomia erkidegoko turismo aktiboa erregulatzen duen araudia, eta zerrendatu barnean hartzen dituen jarduera nagusiak. Horretarako, gomendatzen dizugu zure erkidegoko turismo sailaren webgunean sartzea, araudiaren atalean.
‎bada irabaziak ematen dituen jarduera bat egitea.
2015
‎Kaltearen intentsitatea eta eraginaren mailaren arabera, babes neurri batzuk edo beste batzuk hartuko dira. Izendatutako pertsonakbabes eta asistentzia erakundeezgaituaren zaintza eta ordezkatze funtzio guztiak har ditzake bere gain, edo, besterik gabe, kontrolatu edo gainbegiratu egingo ditu ezinduak egiten dituen jarduerak, eta lagunduko dio. Testuinguru horretan, abian jartzen dirabatzuk:
2016
‎Txandakatze funtzionalaren legea. Haurrak egiten dituen jarduera batzuk haren banakotasuna eraikitzeko dira; beste batzuk, aldiz, ingurunearekin harremanak sortzeko. Bi jarduera mota horiek txandakatu egiten dira estadio bakoitzean.
‎Eraztun Berdearen kudeaketa eta garapena, Europako zein nazioarteko proiektu eta ikerketa lanetan parte hartzea, Gasteizko Ingurumen Informazioko Sistemaren mantentze lana eta mugikortasunaren esparruko ekintzen koordinazioa (batez ere bizikleta bidezko mugikortasunari lotutakoak). CEAk garatzen dituen jarduerak albisteen, agendaren eta buletinaren bidez ezagutarazten dira.CEAren misioa Vitoria Gasteizko iraunkortasunaren alde egitea da, udalerriaren garapen iraunkorra sustatuz bere osotasunean, ez soilik entitate isolatu modura, baita bere bioeskualdea den Arabako Lautadarekin duen lotura kontuan hartuta ere.CEAren helburuak honako hauek dira: Hirirako zein lurralde osorako politikarik eragink... Basoaren eta Natura Ingurunearen Kudeaketa Modulua:
2018
‎Zenbait kasutan (zuhaitz isolatuak, malda handiak) usadiozko metodo hauek ezinbestekoak dira. Hala ere, baldintzak egokiak badira, hondakin hauek biomasatara bideratuz gero, hondakinak basotik ateratzea kostu izatetik, etekinak ematen dituen jarduera izatera pasatzen da.
‎Freudek esaten zuen gizakiok badaukagula, biziraupen senaz gain (Eros), sen autosuntsitzailea ere (Thanatos). Oro har, sen auto suntsitzailea besteengananzko eraso modura gauzatzen dugu, edo gizarteak onartzen dituen jardueretan askatzen dugu (margotu, kirol egin?). Nahiz eta kultura batetik bestera edo pertsona batetik bestera eraso formak asko aldatu, instintu ez ikasiada erasoa; hau da, biologiatik datorkigu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia