2006
|
|
Aditu horrek dioenez, engainuzko publizitateak benetako uste okerra sortu behar dio hartzaileari eta ez dira nahikoak hartzaileak jasotzen
|
dituen
itxaropenak.
|
|
Egia da osatu gabeko adierazpenak egiten direnean aukera gehiago dagoela publizitateak engainuzko izaera izan dezan; hau da, mezuak duen izaera osatu gabea baldin bada, eta hainbat oinarrizko ezaugarri esaten ez badira, mezuak sortzen
|
dituen
itxaropenak errazago suerta daitezke beteezinak. Hori kontuan izanik, eta publizitatearen informazioaren izaera konbentzigarria denez, iragarleak berak erabaki dezake zer komunikatu eta zer ez, baina horrek ez du esan nahi datu batzuk isilpean gordetzen direnean iragarkia engainuzkoa denik.
|
2007
|
|
Arreta, hala ere, zenbait aldagairenaraberakoa da. Alde batetik, behatzailearen ezaugarrien araberakoa da (adibidez, behatzen ari den unean dituen aktibazio maila, zentzumen gaitasunak, portaerakharentzat duen balio funtzionala, ereduaren aurrean
|
dituen
itxaropenak eta izanduen errefortzu historia). Bestalde, ereduaren ezaugarrien araberakoa izango da (besteak beste, haren portaeraren konplexutasuna, behatzailearentzat duenerakarmena, eta portaera mota).
|
|
(...) Pozik dago Luis Fernandezek egindako lanarekin eta kontratua beste urte eta erdirako duela gogoratu nahi du. Behin mendeurreneko ospakizunak amaituta Arratek urte berrirako
|
dituen
itxaropenak azaldu dizkigu.
|
|
(...) Pozik dago Luis Fernandezek egindako lanarekin eta kontratua beste urte eta erdirako duela gogoratu nahi du. Behin mendeurreneko ospakizunak amaituta Arratek urte berrirako
|
dituen
itxaropenak azaldu dizkigu.
|
2012
|
|
Izan ere, ezaugarri berezituko produktuek bete beharreko ezaugarriak definitzea produktua eta sektorea oso ondo ezagutzen dituztenei dagokie, adituei hain zuzen ere. Haiek daukate ezagutza eta urteetako eskarmentua produktu batek sor
|
dituen
itxaropenekin bat egiten duen edo ez erabakitzeko, produktuaren kontsumitzaile arrunt batek ez daukana. Are gehiago, beharrezkoa da ezaugarri berezituak ondo definitzea eta kontrolatzea, produktua berezitua izaten jarraitzeko.
|
|
Aditu horrek dioenez, engainuzko publizitateak benetako uste okerra sortu behar dio hartzaileari eta ez dira nahikoak hartzaileak jasotzen
|
dituen
itxaropenak.
|
|
Ondorioz, jarduera baten engainuzko izaeraren azterketaren aurretik egin da haren hartzaile taldearen mugatze bat. Ondoren, jardueraren egokitasun okerra sortzeko baloratu da hartzaile talde haren barruan hark batez besteko kontsumitzailearengan eragiten
|
dituen
itxaropenen arabera.
|
|
Egia da osatu gabeko adierazpenak egiten direnean aukera gehiago dagoela publizitateak engainuzko izaera izan dezan; hau da, mezuak duen izaera osatu gabea baldin bada, eta hainbat oinarrizko ezaugarri esaten ez badira, mezuak sortzen
|
dituen
itxaropenak errazago suerta daitezke beteezinak. Hori kontuan izanik, eta publizitatearen informazioaren izaera konbentzigarria denez, iragarleak berak erabaki dezake zer komunikatu eta zer ez, baina horrek ez du esan nahi datu batzuk isilpean gordetzen direnean iragarkia engainuzkoa denik.
|