Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2007
‎Hori guztia dela-eta, ezin da esan eredu bat beste bat baino hobea denik.Aldiz, eredu horien guztien ekarpenak bateratzen dituen ikuspegi bat proposatzenda. Horren ardatz nagusiak honako hauek dira:
2009
‎Argi bereizi behar dugu zenbaterainokoa den kolektiboen gaitasun erreala ethosaren elikagai diren mundu ikuskerak berreraiki eta interpretatzen dituzten narratiba propioak inposatzeko. Kontu edo gorabehera horiek oso zailak dira aztertzen asmo zientifikoak dituen ikuspegi batetik begiratuta, baina, nolanahi ere, egiazkoak dira, errealak, balioaren kontuarekin ikusi dugun bezala?, jende askok hala bizi dituen neurrian.
2010
‎Areago, egoki ikusiz gero, berehala konturatuko gara legeez jardutea teologiaren esparruan sartzen dela, hain modu sakonean, ezen teologoak ezin izango duen gai teologikoak agortzeraino ustiatu, baldin eta legeak ukitzen ez baditu. Izan ere, Jainkoarengan teologoak arakatu behar dituen ikuspegietako bat da hura dela azken xedea, arrazoidun izakiek dutena, eta haien zoriontasunaren oinarri sendoa.
‎Areago, egoki ikusiz gero, berehala konturatuko gara legeez jardutea teologiaren esparruan sartzen dela, hain modu sakonean, ezen teologoak ezin izango duen gai teologikoak agortzeraino ustiatu, baldin eta legeak ukitzen ez baditu. Izan ere, Jainkoarengan teologoak arakatu behar dituen ikuspegietako bat da hura dela azken xedea, arrazoidun izakiek dutena, eta haien zoriontasunaren oinarri sendoa (De legibus, atarikoa).
2019
‎Nabaritutako mehatxua bitartekari moduan jokatzen zuen aldagai bezala aurkitu zen nazionalismoaren eta inplementatutako politiken akordioaren artean. Aurkikuntza horiek, talde arteko gertaerak identifikazio sozialean eragindako erantzun emozionalak sortzen dituen ikuspegi batean oinarritzen dira (Giner Sorolla eta Maitner, 2013). Horrela, mehatxuaren sentsazioa talde arteko elkarrekintzetan nabaritzen da eta emozio horien talde bizipenek ondorengo erreakzio politiketan eragin handia izan dezakete (Porat, Halperin eta Tamir, 2016).
2021
‎BHn, aldiz, ikasgaiaren esparrua hertsiagoa dela esan izan da arestian, eta horrek asko zailtzen du, ondorioz, ikasgaien arteko lankidetza horrelako metodologiei begira. Hartara, gaur gaurkoz, Euskal Herrian ikasgaiak desagerraraztea edota, nolabait, haustea zaila den arren, euren mugak zabalduko eta lausotuko dituen ikuspegi batera iragan behar dela defendatzen du, eta, bere ustetan, hor literaturaren didaktikari aukera interesgarriak zabaltzen zaizkio.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia