Emaitzak: 6
2007 | ||
Hori guztia dela-eta, ezin da esan eredu bat beste bat baino hobea denik.Aldiz, eredu horien guztien ekarpenak bateratzen | dituen ikuspegi bat proposatzenda. Horren ardatz nagusiak honako hauek dira: | |
2009 | ||
Argi bereizi behar dugu zenbaterainokoa den kolektiboen gaitasun erreala ethosaren elikagai diren mundu ikuskerak berreraiki eta interpretatzen dituzten narratiba propioak inposatzeko. Kontu edo gorabehera horiek oso zailak dira aztertzen asmo zientifikoak | dituen ikuspegi batetik begiratuta, baina, nolanahi ere, egiazkoak dira, errealak, balioaren kontuarekin ikusi dugun bezala?, jende askok hala bizi dituen neurrian. | |
2010 | ||
Areago, egoki ikusiz gero, berehala konturatuko gara legeez jardutea teologiaren esparruan sartzen dela, hain modu sakonean, ezen teologoak ezin izango duen gai teologikoak agortzeraino ustiatu, baldin eta legeak ukitzen ez baditu. Izan ere, Jainkoarengan teologoak arakatu behar | dituen ikuspegietako bat da hura dela azken xedea, arrazoidun izakiek dutena, eta haien zoriontasunaren oinarri sendoa. | |
Areago, egoki ikusiz gero, berehala konturatuko gara legeez jardutea teologiaren esparruan sartzen dela, hain modu sakonean, ezen teologoak ezin izango duen gai teologikoak agortzeraino ustiatu, baldin eta legeak ukitzen ez baditu. Izan ere, Jainkoarengan teologoak arakatu behar | dituen ikuspegietako bat da hura dela azken xedea, arrazoidun izakiek dutena, eta haien zoriontasunaren oinarri sendoa (De legibus, atarikoa). | |
2019 | ||
Nabaritutako mehatxua bitartekari moduan jokatzen zuen aldagai bezala aurkitu zen nazionalismoaren eta inplementatutako politiken akordioaren artean. Aurkikuntza horiek, talde arteko gertaerak identifikazio sozialean eragindako erantzun emozionalak sortzen | dituen ikuspegi batean oinarritzen dira (Giner Sorolla eta Maitner, 2013). Horrela, mehatxuaren sentsazioa talde arteko elkarrekintzetan nabaritzen da eta emozio horien talde bizipenek ondorengo erreakzio politiketan eragin handia izan dezakete (Porat, Halperin eta Tamir, 2016). | |
2021 | ||
BHn, aldiz, ikasgaiaren esparrua hertsiagoa dela esan izan da arestian, eta horrek asko zailtzen du, ondorioz, ikasgaien arteko lankidetza horrelako metodologiei begira. Hartara, gaur gaurkoz, Euskal Herrian ikasgaiak desagerraraztea edota, nolabait, haustea zaila den arren, euren mugak zabalduko eta lausotuko | dituen ikuspegi batera iragan behar dela defendatzen du, eta, bere ustetan, hor literaturaren didaktikari aukera interesgarriak zabaltzen zaizkio. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikuspegi | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikuspegi bat | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |