Emaitzak: 6
2005 | ||
Humboldtek, bestalde," zientzia teleologiko" 32 baten moduan ulertzen du antropologia, alegia," ezer" egin aurretik" zertarako" galdetzen duen edota" jarduera"" helburuen" arabera zehazten duen diziplina bat bezala. Honen zeregina, hain zuzen, gizakiak bere garapen prozesurako behar | dituen erreferenteak lantzea eta eskaintzea da, gizabanakoari orain denetik geroan izatera irits daitekeenera hurbiltzen lagunduko diotenak. Honengatik ez ditu zientzia honek" errealki osatuak edo eratuak dauden karakterearen ezaugarriak bakarrik deskribatu behar", baizik eta" baita izatera irits daitezkeen edo luketen haiek ere" 33 Gizakiari buruzko haren teoria, kontraesankorra badirudi ere, ez da hainbeste teorikoa baizik eta batez ere praktikoa: | |
2008 | ||
komunitate edo giza taldeen garapeneko parte hartzeak balio dezake, batetik, komunitate edo giza talde horiek aldaketa barik dirauen sisteman barneratzeko (bazterketa sortzaile den sisteman, hain zuzen), edo balio dezake, bestetik, gizartea eraldatzeko eta subjektu horien enpoderamendurako. Berezko anbiguotasun hori dela eta, azpimarratu nahiko nuke parte hartzearen formak eta helburuak hein handi batean baldintzatuko | dituen erreferente ideologikoa kontuan hartzearen garrantzia, parte hartzearen definizio positibo berak erreferente normatibo bat eskatzen baitu (Dubois, 2000). | |
2010 | ||
GU izenordainak biltzen | dituen erreferente desberdinak honakoak dira: | |
Eraikinen irisgarritasunerako Ministroen Kontseiluak onartutako Eraikuntzaren Kode Teknikoaren aldaketaren bidez, ezgaitasunen bat duten herritarren diskriminazioa saihestu nahi da, “instalazio, eraikin edo lokal publiko nahiz pribatuetara sartzean eta erabiltzean”. Orain arte aplikatu diren araudi guztiak bateratzen | dituen erreferentea da, eta “erabateko irisgarritasuna” lortzea du helburu. | |
2021 | ||
IE2 ek, ordea, zalantzan jartzen du klasikoak nahitaez irakurtzeko ikuspegia, eta formazio literarioa urrunago doala uste du. Azaltzen duenaren arabera, ikasleei ereduak ematea oso garrantzitsua da, eta eskolak lan hori egin behar duela defendatzen du, batez ere euskal literaturaren kasuan, sarritan ikasleentzat eskolak eskaintzen | dituen erreferenteak direlako erreferente bakar. Hala ere, ikasle guztiei proposamen bera egitearekin ados ez dagoela zehazten du, gela bakar baten barruan gustu, motibazio eta garapen maila desberdinak daudelako. | |
lehenik, jendeak jakin behar du badela, gutxienik erreferenteak sortuta. Bigarren partea da askotan kapitalismoak sortzen | dituen erreferente horiek sustatzen dituzten aurreiritziak zuzentzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan erreferente | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan erreferente landu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |