2002
|
|
Atal honetan ikastaldirako kontzeptu nagusiak izango direnen deskribapena egin da. Komunikazioa aztertzeko eta ulertzeko gaur egungo ikertzaileek garatu dituzten oinarrizko paradigmen azalpenak betetzen
|
ditu
lehen ataleko orririk gehienak: ikasleak komunikazioa giza harreman moduan definiturik aurkituko du, eta informazioa harreman hori bideratzen laguntzen duen erreminta gisa azalduko zaio.
|
2006
|
|
Publizitateko hedapen kontratuaren arauak babesletza kontratuari aplikatzeak igorpenari buruzko zenbait ohar eskatzen
|
ditu
lehenik eta behin, eta, ondoren, PLOren 19 artikulua eta 20 eta 21 artikuluak bereizita aztertzea, horietan zigortzen baitira ez betetze egoerak.
|
2008
|
|
Aurrerabide sintetikoko metodoetan, esanahirik gabeko hizkuntza zatiak ikasten
|
ditu
lehenik haurrak. Letren izena ikasi eta gero, letra horiek bata bestearekin konbinatzen edo sintetizatzen ditu, eta horrela silabak, hitzak edo esaldiak osatzen ditu.
|
2010
|
|
Eguneko zentroa: eguneko zentroan alde batetik Gregorio entretenituago egongoda, aulkian dagoenetik askoz mugatuago baitago eta ezin
|
ditu
lehen egiten zituenhainbat gauza egin. Bestalde, M^ Karmenek denbora gehiago izango du bereburua zaintzeko.
|
|
Plana osatzen duten gainerako dokumentuekin batera, indarrean dagoenlegeriak dagokion planaren tramitaziorako ezartzen dituen jendaurreko informazioa, entzunaldia eta txostenen izapideak gainditu
|
ditu
lehen faseetatik18.
|
2011
|
|
«Bakarrik eta aparte nago», «Hobe litzateke nik neuk egitea», «Ezer ez zait interesatzen», «Bizitza ez litzateke hain konplikatua, besteak ez baleude», «Besteak arazo iturri dira». Pentsamendu automatiko horiek kontzientziaratu egin behar
|
ditu
lehenik eskizoideak, eta gero gezurtatu. Emozio positiboak edukitzen eta bere interesguneak aurkitzen lagundu behar zaio.
|
2012
|
|
Publizitateko hedapen kontratuaren arauak babesletza kontratuari aplikatzeak igorpenari buruzko zenbait ohar eskatzen
|
ditu
lehenik eta behin, eta, ondoren, PLOren 17 artikulua eta 18 eta 19 artikuluak bereizita aztertzea, horietan zigortzen baitira ez betetze egoerak.
|
2014
|
|
Bilduma horretan emakume hauek agertzendira agertokian, Beti Mugan eko kantaria; Aiora Renteria Doctor Deseorekin; Kojon Prieto y los Huajolotes eko kideak, Sorkun... Eta publikoaren agerpenaridagokionez, esanguratsua da zeinen emakume gutxi ikusten diren lehen lerroetan, eta are gehiago, emakume gutxi horiek ere argazkilariak ez
|
ditu
lehen fokura ekarri, salbu argazki batean. Hartara, argazki bilduma horrek ere argi irudikatzen du zeinden euskal eszenaren irudia, emakumeen presentziari dagokionez.
|
|
Heltze sexualak aldaketak eragiten
|
ditu
lehen mailako ezaugarri sexualetan, hau da, ugalketan zuzenean parte hartzen duten organoetan: emakumeei dagokienez, obulutegian, umetokian eta aluan; gizonei dagokienez, berriz, barrabil zorroan, barrabiletan eta zakilean.
|
2015
|
|
K.W. Kapp, S. von Ciriacy Wantrup, K. Boulding eta N. Georgescu Roegen. Aguilera Klink ek (1995) xehetasun osoz jasotzen
|
ditu
lehen bi autore horien lan nagusiak eta horien ezaugarriak, instituzioek baliabide naturalen ekonomian/ kudeaketan duten garrantzia azpimarratuz.
|