Emaitzak: 9
2002 | ||
Nolako ahalbide estrategikoak | ditu jarduera horiei atxikitakohizkuntza prozesuak burutzeko? | |
2007 | ||
Nafarroako Foru Ogasunak eskuratuko ditu erabiltzaileek ordaintzen dituzten tasak, zerbitzuak Nafarroako erakunde publikoak eskaintzen dituztenean. Joko, errifa edo edozein eratako apustuak direnean, Nafarroako Foru Ogasunak ezarri eta kobratuko | ditu jarduera hauek baimentzeko dauden tasak. | |
2008 | ||
Enpresa jardueran bazkideak duen partaidetzak funtsezko eraginak | ditu jarduerako zenbait arlotan eta, bereziki, enpresaren antolaketan eta agintean. | |
2012 | ||
Lehiaketa Desleialaren Legearen 21 artikuluak izatez desleialtzat hartzen | ditu jarduera hauek: | |
2014 | ||
Materiala: irakasleak egoki irizten dien artikulua/ k aukeratuko du/ | ditu jarduera honetarako. Iradokizun modura, honako hauek proposatzen ditugu: | |
Bere baitan gehiegi biltzen da, bere pentsamenduetan gehiegi murgiltzen da, eta ez du arretarik jartzen kanpoko kinadetan. Arazo konkretu batean asko kontzentratzen da, baina beste kinadetan ez du arretarik jartzen, eta mekanikoki egiten | ditu jarduerak. Distraitzen duten kinadetan arreta gutxi jartzen du, hautemate atalasea igotzen duelako. | |
Bere baitan gehiegi biltzen da, bere pentsamenduetan gehiegi murgiltzen, eta ez die arretarik jartzen kanpoko kinadei. Arazo konkretu batean asko kontzentratzen da, baina beste kinadei ez die arretarik jartzen, eta mekanikoki egiten | ditu jarduerak. Hiperprosexia duenak arreta gehiegi fokatzen du (adibidez, nahaste bipolarraren fase maniakoan edo drogaren bat hartzeagatik), arreta hori etengabe eta azkar aldatzen bada ere objektu batetik bestera. | |
2015 | ||
Jose Esteve Pardo autoreak maisuki aztertzen | ditu jarduera, produktu edo teknologiek sorrarazitako arrisku | |
Aktibitate matematikoak barnean biltzen ditu askotariko jarduera fisikoa, hitzezko eta gorputz bidezko komunikazioa, eta idatzizko adierazpen ikonografikoak. Matematikako egoera didaktikoen teoriarekin (MEDT) batera, ikuspegi ontosemiotikoak (IOS) tresna teoriko eta metodologikoak eskaintzen | ditu jarduera diseinatzeko eta haurren produkzioak analisatzeko. Bi marko teoriko horien artikulazioa oinarritzen duten hainbat lan aurki daitezke literaturan (Wilhelmi, Font, Godino, 2005; Godino, Font, Contreras, Wilhelmi, 2006; Drijvers, Godino, Font, Trouche, 2013; Godino et al., 2013); zehazki, Godino, Rivas, Arteaga, Lasa eta Wilhelmik (argitaratzeko zorian) ingeniaritza didaktikoaren esanahi zabal bat deskribatzen dute, eta ingenieritza didaktiko horrek aukera ematen du ikaskuntza prozesuen diseinua eta kudeaketa egiteko, marko teoriko anitzetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditu | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan jarduera | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan jarduera hau | 1 (0,01) |
ukan jarduera horiek | 1 (0,01) |
ukan jarduera zenbait | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |