Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2002
‎Horrela diharduten komunikatzaileak beste kultura batean izan dira sozializatuak, eta ez dute euskal abertzaletasuna konprenitzen. Beste kultura horretako komunikatzaileen produkzio intelektualak ez ditu ikusten eredu desberdinen balizko arrakasta politikoa, ekonomikoa, soziala eta kulturala; nahiago dute statu quoari eustea, frogaketa demokratikoagoetan hastea baino, froga horiek euren eredu bakartasun politikoa, ekonomikoa, soziala eta kulturala zalantzan jar ditzaketelako, maila intelektualean baino ez bada ere.
2006
‎Diziplina gehiegikeriatzat jotzen ezdenean, haurrak berak bere behar eta desirak alde batera utzi behar dituela ulertzendu, eta horrela oso iraindua sentitzen da. Zigorra helduak modu egokian manipulatzeak eta kontrolatzeak porrota dakar haurrarentzat, horrela etorkizuneko berekontrolpetik at dagoen gehiegikeria berri baten aurrean zaurgarri geratzen baita.Besteengan pentsatuz edozer ematen duten helduak ez ditu ikusten berarengankonfiantza ezar dezakeen norbait bezala, manipulatzen erraza den norbait bezalabaizik. Zaintze ekintzak kontrolatzeko aukeratzat hartzen dituzte, eta ez beraiengana atxikitzeko aukeratzat.
2007
‎Euskaraz pentsatzekogaitasuna galdu duen herri honek ez du euskal hizkuntza eta euskaltasuna sentitzenerdaraz sortutako mundu sozial eta kulturalaren axaleko axalean ez bada. Hizkuntza eta bizitzaren mundua ez ditu ikusten elkar determinatzen duten eragile gisa, elkar determinatuak diren eragile moduan, bizitzaren gainazaleko kontua da euskarahalakoentzat. Eta Plan horren egileak horren lekuko.
‎Euskaraz pentsatzekogaitasuna galdu duen herri honek ez du euskal hizkuntza eta euskaltasuna sentitzenerdaraz sortutako mundu sozial eta kulturalaren axaleko axalean ez bada. Hizkuntza eta bizitzaren mundua ez ditu ikusten elkar determinatzen duten eragile gisa, elkar determinatuak diren eragile moduan, bizitzaren gainazaleko kontua da euskarahalakoentzat. Eta Plan horren egileak horren lekuko.
2009
‎Modu horretan lan eginez gero, B k posta bidez jasotako fitxategi bat bere konputagailu lokalera eraman nahi badu, beste aldetik FTP saio bat ireki behar du, fitxategi hori transferitzeko. Gainera, atzipena telneten bidez egiten denez, ezin dira interfaze grafikoak erabili eta, ondorioz, B k gaur egun posta elektronikoz hain maiz bidaltzen diren multimedia fitxategiak ditu ikusi. Horretarako bere konputagailu lokalera ekarri ditu multimedia fitxategiak eta hor bistaratu, dagokion bisorea erabiliz.
2019
‎bezala. Sareen ikuspegitik hitz bakoitza token independente bat denez, sareak ez ditu ikusten euskarazgertatzen diren hitzen arteko erlazioak, euskararen prozesamendu automatikoa zailduz. Hasiera batean behintzat, sarearentzat, haurrarengatik?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia