Emaitzak: 7
2006 | ||
Arrietak, amaren arketipoa erabiltzeaz gain, pertsonaia erreferentzialak (Hamon 1977) sortu | ditu belaunaldi berrientzat memoria zatitxo bat eskaini ahal izateko. Estreinakoz, beraz, emakume protagonista batek gure herriaren historia kontatuko digu, modu metaforikoan bada ere, jostearen inguruko tresnekin eta semantikarekin josiz historiaren aldian aldiko gertaerak. | |
2013 | ||
Hiru hari txirikordatu dira, eta hiztun komunitateak hortik pentsa dezake bere geroa. Bat diren hiru arlo horien inguruko prestakuntza, transmisioa, amets gela, eztabaida antolatuko duen mekanismoak behar | ditu belaunaldi berriak. Formazio gune zehatzak, metodologiak, bideak. | |
2015 | ||
Soluzio horiek exekutatzen ditu eta, jasotako sariaren arabera, onenak zein diren ikusten du. Pisu onenak gurutzatzen ditu, mutazioa aplikatzen du batzuetan, eta berriro probak egiten | ditu belaunaldi berriarekin. Jasotako sari berriekin, beste belaunaldi bat sortuko da, eta, horrela, ahotsezko agindu guztietarako sari potoloenak jasotzen dituen soluzioa aurkitu arte. | |
2016 | ||
Bi kultura nagusien erakargarritasuna, txikiaren konplexua eta handiaren heinera heltzeko nahi sutsuak erakusten ditu, hizkuntza gutxituan, kultura gutxituan dauden sortzaileek bertako kulturak sortzen duena errazki gutxiesten dutela ematen du. Gehiago, hobea, nahi | ditu belaunaldi berriak. | |
2017 | ||
dagokionez, berriz, beste horrenbeste. ereduak bakarrik ezin | ditu belaunaldi berriak euskaldundu, eta eskolatik kanpoko388 transmisio naturalerako taxuzko egitasmorik ez du abian jarri Eusko Jaurlaritzak. Euskalduntzen direnak ez badira euskaraz bizitzeko moduan euskalduntzen, erdaldunek orain arte bezala esne mamitan bizitzen jarraituko dute. | |
2021 | ||
Eta bestelako motibazioak ere ikusten | ditu belaunaldi berriagoengan, besteak beste baita norbere tokia eraiki beharra ere: " Behin bide hori irekita, orokortu egin da hurrengo belaunaldietan, eta hor, pixka bat gaiztoa izanda, denetariko motibazioak egon direla esango nuke, probatu nahia, plazer hutsa edota baita norbere publikoa osatu beharra ere. | |
2023 | ||
Beharrizan hauei erantzuteko galdera batzuk planteatzea ezinbestekoa da: Zer ezaugarri izan behar | ditu belaunaldi berriak prestatuko dituen hezkuntzak erronka hauei erantzun ahal izateko. Nola landu pentsamendu kritikoa egoera ezberdinetara egokitzeko gai izan daitezen ikasleak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan belaunaldi | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan belaunaldi berri | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |