Emaitzak: 4
2003 | ||
Epe luzearen ikuspegitik, hurbiltasuna sortzearen bidetik jo litzakeen arren, epe laburragoan ezsakoneko eraldakuntza ekonomikoak ezta biztanleriaren mugikortasun absolutuarimurrizketarik ekarriko ez dioten neurriak ere aplikatzen has daitezke: pertsonenmugikortasun motorizatuaren nolabaiteko moderazioaren bidez, merkantzienmugikortasunari dagokionez historikoki izandako hazkunde joerari eutsiz, garraiobideetan ingurumenari kalte txikiagoa egiten | dioten moduen alderako transferentziabultzatuz eta, halaber, garraiobideen erabilera arduratsuagoa (abiaduraren, okupazioaren eta garraio sareen kudeaketan). Horrek guztiak, jakina, azpiegituren inbertsioen eta plangintzen berrikusketa eskatuko luke11 Hartu beharreko neurriek eragile sozio-ekonomiko eta herritar guztiengan eragina izango duten heinean nahitaezkoa da eztabaida prozesu gardena bultzatzea, informazio ugari, fidagarri eta askotarikoaz horniturik, honelako bideari ekiteak izan ditzakeen kostuak eta onurakbere neurrian kontrastatu ondoren adostasun maila onargarri batera heldu ahal izateko. | |
2009 | ||
Azken finean, Martinez Sanchez, Paez eta RamosDiaz ek (2002: 51) | dioten moduan «Emozioak gizakiaren oinarrizko alderdi batdira, gure jokabidea determinatzen dute eta egokitzapen sozialean, ongizatean etabanakoaren osasunean manifestatzen dira». Emozioak, beraz, benetan garrantzitsuak dira, baina gure kulturak ez die hainbesteko garrantzirik eman luzaroan. | |
2014 | ||
Egin diren probetan, besteak beste Baubiologie Maesek egindakoetan, fabrikatzaile batzuek | dioten moduan hauen energiakontsumoa goritasun lanparenaren 1/ 5 dela ezin izan da ziurtatu. Gainera, haien argi espektro desberdinaren eraginez, erabiltzaile askok lanpara fluoreszenteen argia goritasun lanparena baino ahulagoa dela nabaritzen du. | |
2015 | ||
eskuzko markatzaileak, hau da, zeinuen bitartez ekoiztutakoak; markatzaile espazialak, zeinu espazioko kokapenak erabiltzendituztenak eta eskuzkoak ez diren markatzaileak, hots gorputz enborraren edota aurpegiarenbitartez adierazitakoak. Azken markatzaile horiek azterketan ez ditugu txertatuko, izan ere, ikasle entzuleen zailtasunak gorputzeko eta aurpegiko adierazpenean ematen dira Alvarez et al. (2001) | dioten moduan eta lagineko ikasle entzuleak oraindik espainiar zeinu hizkuntzarenikaste prozesuan daude. Zehaztapenak eginda, geure ikerketarako interesgarria deritzoguVillamerielek (2008) markatzaile diskurtsiboen inguruan egindako azterketa, izan ere, espainiarzeinu hizkuntzako markatzaileak aztertzen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dioten | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
esan modu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
esan modu hauek | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |