Emaitzak: 7
2007 | ||
Informazio arloko profesionalek ezetza zioduna eman ahal izango | diote komunikazioaren printzipio etikoen aurka informazioak gauzatzean parte hartzeari. Horri ezetza emateak ezin izango du zehapenik edo kalterik ekarri. | |
2008 | ||
erantzukidetasuna bere gain hartzeko eta bere osasuna mantendu eta berreskuratzeko pazienteen portaera aktiboagoa errazteak hobetu egin ditzake prebentzio eta laguntza sistemaren kalitatea, eraginkortasuna eta emaitzak. Gainera, adituek | diote komunikazio horrek herritarrak “res public” delakoarekin gutxiago abstenitzea bultza dezakeela, eta osasun sistemaren kudeaketan “defizit demokratiko” baten pertzepzioa gaindi dezakeela. Ez da nahikoa informatzea Mark Duman BBCko ekoizle eta Erresuma Batuko Patient Information Forumeko lehendakari King’s Funden ikertzaile gisa duen esperientziatik abiatuta, pazienteak informazio ibilgailu ororen diseinuaren lehen fasetik bertatik inplikatzearen alde dago. | |
2010 | ||
" Herri marka indartsu bat behar dugu" | diote komunikazioko profesionalek, gure izaeraren tasunak edo atributuak azpimarratuko dituena, guztiongandik onartua izango dena, erakunde publiko, enpresa pribatu eta komunikazioan adituak direnen bidez eratuko dena, turismoa erakartzeko ez ezik, enpresentzako etekin ekonomikoa lortzera bideratua legokeena, eta lurraldearekiko atxikimendu sentimendua eta harrotasuna sustatuko dituena.... | |
2011 | ||
Ideia hori hizkuntzen iraunkortasunari aplikatzeak hizkuntza hedakorrei, hizkuntza menderatzaileei eta hizkuntzaren eginkizunak neurriz kanpo erabili nahi dituzten hizkuntzei aurka egitea dakar. Ikuspuntu hori hartzen badugu, iraunkortasuna unibertsal bilakatzen da; ikuspegi unibertsal hori gure egin nahi dugu, hain zuzen ere. gureak bezalako hizkuntzakomunitateek ez | diote komunikazio unibertsalari uko egiten; aitzitik, gainerako taldeekin ulertzeko gai den giza espeziaren parte izan nahi | |
2014 | ||
Harreman publiko etikoen aldeko teoria baten alde lana egiten duten Fitzpatrick eta Gauthier-ek (2001) ere, Boken kontzeptua aplikatzen dute, eta horren harira | diote komunikazio selektiboa beti dela susmagarria. Betiere, informazio hori erabakiak hartzeko beharrezkoa den informazioa denean eta ezkutatzearen azpian engainu asmoa dagoenean. | |
2020 | ||
Erakunde handi eta txikiek gero eta baliabide gehiago eskaintzen | diote komunikazioari. | |
2021 | ||
Era berean, zuzenean laguntzen du oinarrizko konpetentzia guztiak, zeharkakoak nahiz espezifikoak, lantzen. (...) Hitzezko komunikaziorako oinarrizko zehar konpetentziak hainbat trebetasun eta jokabide barne hartzen ditu; trebetasun horiek elkarrekin erlazionatzen dira eta elkarri laguntzen | diote komunikazio jardunean, eta oinarrizko zehar konpetentzien eta curriculum arloen bidez garatzen dira. (EHHA, 2016: 69) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
diote | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
esan komunikazio | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
esan komunikazio hori | 1 (0,01) |
esan komunikazio profesional | 1 (0,01) |
esan komunikazio selektibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |