2002
|
|
Par. Erragun bada; arloaren hastapeneraino ioaz, zer gerthatuko den bata existitzen ez baldin ba da. Lehendabizikotz, bataren iakintza ukhaitea beharreko da, bertzenaz," bata existitzen ezpa da"
|
diogunean
zetaz mintzo garean iakinen ezkenuke.
|
|
Par. Batari iakintza ezezik, differentza ere erantsi behar deraukogu. Bata berzte gauzetaz differente dela
|
diogunean
, bertze gauzen differentzaz ari ezpaitgara, bateren beraren differentzaz baizik.
|
2009
|
|
Ipuina
|
diogunean
, herri ipuina, tradizioko ipuina dugu gogoan. Zer da herri ipuina?
|
|
Errima
|
diogunean
, baladetan hoskidetasuna betetzen da, hau da, amaierako soinuen arteko antzekotasuna, beti ere entzulearentzako atsegina nagusi dela, aparteko helburu literariorik bilatu barik.
|
|
Etnografi bilketa egin dugula
|
diogunean
, arrazoi argi bategatik diogu hori. Ahozko ondarea, edozein giza adierazpide legetxe, bere kultura ingurunean kokatu eta txertatzeko asmoaz batu dugu.
|
2017
|
|
24 Ezagutu eta ezagutze egiturak
|
diogunean
errekonozitu eta errekonozitze egiturak adierazi nahi dugu, ingelesez, kasu, cognition eta recognition terminoen artean dagoen ezberdintasun hori jaso nahian. dagoen etorkizuna dena etorkizuna, avenir. 26 Gertakizuna aurreikuspen orotatik harantz dago. Ez dago ezein igurikimen horizonte egokirik gertakizunarentzat, halakorik ezartzeak gabetu egiten baikaitu gertakizun singularraren etorreraren aukeraz.
|
2021
|
|
Bestalde, nork bere ikastetxeko edota lanean eta eragiten dabilen erakundeko antolaketari eta eskaintzen diren baliabideei buruzko pertzepzioa garrantzitsua iruditu zaigu ikerketa honetan, hezkuntzari eta irakaskuntzari dagokion ikuspegiaz informazioa eskaintzen duelako. Eta, antolaketa
|
diogunean
, erakundeen arteko lankidetzaz eta harremanaz edota erakundearen barruko ibilmoldeaz ari gara. Hasteko, hezkuntzan eragile diharduten norbanako nahiz kolektibo guztien saretzea eta elkarlanaren beharra aldarrikatu du NE1ek, are gehiago Euskal Herriko hezkuntza sistemetan:
|
|
Behin aurkezpenak eta balorazioen itzulia eginda, azken aipu bat proposatuko diegu gogoetarako, Hermann Hesse idazle suitzarraren honakoa: " Norbaiti beldurra
|
diogunean
, guganako boterea eman diogulako da". Hori edo beste aipuren bat proposa daiteke, jakina, baina komeni da ondoren bilatzen den helburua betetzea ahalbidetzea:
|
|
Nahi nizueke irakurri, eta zuek pentsatzea komunikatu nahi digun mezuari buruz: " Norbaiti beldurra
|
diogunean
, guganako boterea eman diogulako da" Aipu hori irakurrita, zein beldur motaz ari zaigu idazlea. Edo, zein beldur mota deskribatzeko balio dezake aipu honek?
|
|
Ahal dela, koloretako kartulinak eramango ditugu ikasgelara, eta bertan jasoko dute aipuak irudika dezakeen beldurra eta zein egoeratan dagoenari oparituko lioketen. 4 ikaslek guztiekin partekatu ostean, paper handi batean itsatsiko ditugu koloretako kartulinak denok" Norbaiti beldurra
|
diogunean
, guganako boterea eman diogulako da" horma irudia eraikiz. Beharbada, ahoz ditugunez denak partekatu, gogoetek emandakoa partekatzeko aukera eskainiko du horrek.
|