Emaitzak: 5
2009 | ||
Aldaketa horren oinarriak izan dira, lehenik, erakundeak inguruarekin duen konpromisoa, ondoren, langileen borondate eta parte hartzea, eta, azkenik, Emun aholkularitza enpresaren akuilua. Guztien arteko ahaleginarekin, EIKAk euskarari lekua egin | dio lan munduan, gazteek eskolan jasotzen duten heziketari jarraipena emateko lekua. Bere adibideak besteei ere hori nola egin erakusten die. | |
2010 | ||
Gaur egun, lanaren aspektu estetikoa gero eta gehiago lotzen ari da identitate positibo baten garapenarekin. Honela, Baumn ek | dio lana eta aisialdiaren arteko tartea desagertzen ari dela. Dagoeneko kontua ez da lan jardunaldia murriztea aisialdi denbora gehiago edukitzeko; lana eta aisialdia bereizi ezinak bihurtzea da garaion orientazioa edo norabidea. | |
2018 | ||
Horretarako, Oiartzungo euskara eta hirigintza teknikariak eta UEMAko teknikariaz osatutako lan talde bat bildu zen, eta guztira gunera bertaratutako 400 bisitariri galdetu zitzaien jatorria, eta beste 400 elkarrizketa bildu ziren (behaketa bidez). Dagoeneko eraikirik dagoen gunea izateak datu enpirikoak jasotzeko baliabidea eman | dio lan taldeari, eta honela, ELE galdetegia objektiboki betetzeko oinarri sendo bat, baita ESEP bat garatzeko orduan guneari buruzko datu zehatzak izatea, ekintzak eta jarduerak ahulguneetara bideratzeko. | |
2019 | ||
1.taula. ...dute, balioen arteko dispertsioa txikia da eta. haien arteko ibiltarteak %2, 3 eta %1, 4koak dira, eta horrek esan nahi du emaitzak parekoak direla bi tarteetan. hortaz, hizkuntza ohiturak sare sozialetara eramaten ditugu. egun, metodologia aldetik zaharkitutzat jo daitekeen" Gazteak, sare sozialak eta hizkuntza kudeaketa" ikerketan ere aipatu berri dudan ondorioa agertzen da. honako hau | dio lan horrek (Soziolinguistika klusterra, 2012, 28.or): " euskaraz aritzeko erabakia ez da sare sozialetarako berariaz hautatutakoa, baizik eta saretik kanpoko erabakiaren ondorioa. | |
2023 | ||
" Gizarte elebidun bateko gazteen hizkuntza hautaketan eragiten duten faktoreen azterketa" Iñaki Beristain Agirrek Orion egindako ikerketa antropologikoan oinarritutako artikulua da. Udalerriko gazteek euskararekin eta gaztelaniarekin duten harremanari ertz desberdinetatik begiratzen | dio lanak. Herriko gazteen baldintza soziolinguistikoak deskribatzen ditu eta horiek hautu linguistikoetan duten eraginaren irakurketa bat proposatzen du egileak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dio | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
esan lan | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
esan lan hori | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |