Emaitzak: 8
2000 | ||
noiz. Azkeneko honek berehalakotasuna eman behar | dio informazioari, hots, orain dela gutxi gertatu dela esanarazi behar dio: –gaur goizean?,, orain dela hiru ordu?,, une hauetan? | |
2002 | ||
Motahorretako erakundeek esplotazioa eta klaseen arteko gatazka nagusi diren ingurubatean kokatzen dira; enpresen xedea errentagarritasuna hobetzea da, kostuenmurriztapenaren bidez, normalean. Zuzendaritzak ez | dio informazio nagusia inoriematen; ez langileen ordezkariei, ez akziodunei, ezta bezeroei ere. Beraz, erakundehoriek ez dute konpromiso eta betebehar handirik hartzen beren inguru eta gizartearekin. | |
Ezezagutza larria da. Euskal medioek, aldiz, gizartearen parterik handiena erdaraz bizi dela eta, sarritan ematen | dio informazioa euskaldunari erdaldungoaren errealitateaz. Norabide bakarreko ezezagutzak inkonprentsioaren eta bazterkeriaren sentimendua pizten du euskaldunongan. | |
Informazioaren Gizartea deitutakoak gizakien arteko aukera desberdintasunak txikiagotu beharrean, areagotu egiten ditu: aro digital modernoak gainesplotazio komertziala erantsi | dio informazioari, testuinguru komunikatibo modernoak bizitza pribatuari zor zaion errespetua galarazi du, telekomunikazioen bonbardaketak komunitatearen bizimodu tradizionala desintegratzen du, teleplebiszito ustelek demokrazia bera ulertzeko moduak distortsionatzen ditu, teknologia komunikatibo berriek erantzukizun soziala eta zerbitzuaren publikotasuna galbidean jarri dituzte... Ez dira, ba, bekatu gutxi. | |
2005 | ||
Batzordeak, Eskola Kontseiluak edo OOGk ikastetxearen kudeaketaorokorrari ekingo diote, berau ebaluatuz. Azkenik, esan bezala, ZuzendaritzaTaldeak edo Memoriaz arduratzen den komisioak koherentzia eta kohesioaemango | dio informazio guztiari. | |
2006 | ||
Iragarleak hartzaileei informazioa eman nahi dienean, forma eman behar | dio informazio horri, hartzaileek mezua jaso dezaten eta mezu hori kontuan izan dezaten merkatuan hartu beharreko erabakietan. Hedapenari dagokionez, berriz, iragarkia hedabide egokienean zabaldu da, helburu den publiko edo hartzaile objektiboarengana iristeko (De la Cuesta, 2002: | |
2012 | ||
audioa, hain zuzen. Horregatik, elementu gehigarriak berezko zerbait ekarri behar | dio informazioari. Esatariak informazio moduan albistea osatzeko erabili badu, elementu gehigarriak indarra galtzen du. | |
Iragarleak hartzaileei informazioa eman nahi dienean, forma eman behar | dio informazio horri, hartzaileek mezua jaso dezaten eta mezu hori kontuan izan dezaten merkatuan hartu beharreko erabakietan. Hedapenari dagokionez, berriz, iragarkia hedabide egokienean zabaldu da, helburu den publiko edo hartzaile objektiboarengana iristeko (De la Cuesta, 2002: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dio | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
esan informazio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
esan informazio hori | 2 (0,01) |
esan informazio guzti | 1 (0,01) |
esan informazio nagusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |