2002
|
|
Indizioaren eta seinaleen arteko desberdintasuna boluntarismoan datza. Indizioa ez da apropos eraiki komunikatzeko; baina komunikatu egiten du, informazioa ematen
|
dio
hartzaileari. Seinalea apropos eraiki da komunikatzeko, eta komunikatzen du.
|
|
Desinformazioaren gerra honetan, gezurraren egileak, asmatzaileak, gezurtiak azken finean? ideia bat du egitateaz, baina beste bat komunikatzen du, beste bat azaltzen edo erakusten
|
dio
hartzaileari. Hori egiteko, zein teknikaz baliatzen da?
|
2006
|
|
Aditu horrek dioenez, engainuzko publizitateak benetako uste okerra sortu behar
|
dio
hartzaileari eta ez dira nahikoak hartzaileak jasotzen dituen itxaropenak.
|
|
Ezkutuko publizitateak komunikazioaren izaera konbentzigarria ezkutatu edo gordetzen
|
dio
hartzaileari, informazioa objektibotasunarekin azalduz; horregatik, hain zuzen, nahasi egiten du jasotzailea. Ezkutuko publizitatea engainuzko jokaera da baita desleiala ere; izan ere, publizitate mota horrek aipatutakoak eraginda, hartzaileak zerbitzu edo produktu jakin bat eskuratuko du, eta lehiakidea, berriz, kaltetua suertatuko da; horixe da, hain zuzen, PLOk engainuzko publizitateari buruz jasotzen duen esanahia (4 art.) (Massaguer, 1999:
|
|
165). Beraz, bere forma konbentzigarriak uste oker bat sorrarazten
|
dio
hartzaileari, eta identifikazio printzipioa (PLOren 11 artikulua) ere urratu egiten du, publizitate mezua informaziotik behar bezala bereizten ez delako (Tobío, 2000: 11.161; De la Cuesta, 2002:
|
2009
|
|
Kreditua 0 daraman segmentu bat jasotzen denean abiatzen da iraunkortasun tenporizadorea. Agortu baino lehen beste aldearen berririk ez badago, igorleak itaun mezu bat bidaliko
|
dio
hartzaileari (window probe, TCPren hizkeran). Horren erantzunak kreditua adierazten du; oraindik 0 bada, ez da inongo elkarren blokeorik egon, itaun mezua sobera zegoen, iraunkortasun tenporizadorea berriro abiatzen da eta zikloa hasieratik hasten da.
|
|
Multimedia garraiatzeko bi eremu garrantzitsuenak Content Type eta ContentTransfer Encoding izenekoak dira. Content Type goiburukoko lerroak mezua nolakoa den adierazten
|
dio
hartzailearen bezeroari, adibidez, mezuaren edukia JPEG irudi bat dela adierazteko. Content Transfer Encoding goiburukoko lerroaren beharra ulertzeko, gogoratu ASCII ez diren edukiak ASCII eran kodetu behar direla SMTP komandoekin ez nahasteko.
|
|
Content Transfer Encoding goiburukoko lerroaren beharra ulertzeko, gogoratu ASCII ez diren edukiak ASCII eran kodetu behar direla SMTP komandoekin ez nahasteko. ContentTransfer Encoding eremuak adierazten
|
dio
hartzaileari jatorrizko edukiarekin nolako ASCII kodeketa egin den. Hau da, bezero batek bi lerro horiek dituen mezua jasotzen badu, lehenengo Content Transfer Encoding lerroaren balioa aztertuko du mezuaren edukia ASCII ez den jatorrizko formatura bihurtzeko, eta gero Content Type eremua erabiliko du mezuaren edukia nola interpretatu behar duen jakiteko.
|
2012
|
|
Publizitate estaliak komunikazioaren izaera konbentzigarria ezkutatu edo gordetzen
|
dio
hartzaileari, informazioa objektibotasunarekin azalduz; horregatik, hain zuzen, nahasi egiten du jasotzailea. Publizitate estalia engainuzko jokaera da baita desleiala ere; izan ere, publizitate mota horrek aipatutakoak eraginda, hartzaileak zerbitzu edo produktu jakin bat eskuratuko du, eta lehiakidea, berriz, kaltetua suertatuko da; horixe da, hain zuzen, PLOk engainuzko publizitateari buruz jasotzen zuen esanahia indargabetutako 4 artikuluan (Massaguer, 1999:
|
|
165). Beraz, bere forma konbentzigarriak uste oker bat sorrarazten
|
dio
hartzaileari, eta identifikazio printzipioa (PLOren 9 artikulua) ere urratu egiten du, publizitate mezua informaziotik behar bezala bereizten ez delako (Tobio, 2000: 11161; De la Cuesta, 2002:
|
|
Hartzaileak ustezko baimena eman badu (aldez aurretik izandako merkataritza erlaziotik eratorria), berriz, enpresaburuak aurkeztu behar
|
dio
hartzaileari errebokatzeko aukera, datuak helburu komertzialarekin edo publizitatean erabili nahi badira. Hori dela-eta, hartzailearen datuak jasotzen direnean edo bidaltzen zaion merkataritzako mezu bakoitzean aukera sinple eta erraza eman behar zaio hartzaileari ustezko baimen hori errebokatzeko.
|
|
Aditu horrek dioenez, engainuzko publizitateak benetako uste okerra sortu behar
|
dio
hartzaileari eta ez dira nahikoak hartzaileak jasotzen dituen itxaropenak.
|