2004
|
|
ba al da antzik nire sentipenaren eta horren jatorriaren artean?; eztarri lehorraren eta edateko gogoaren artean?; mina sortzen duen gauzaren eta min horrek gure barruan sorrarazten duen tristuraren eta oinazearen artean? Zergatik delako sentipen bati jarraitzen
|
dio
arimaren tristurak edo beste bati alaitasunak eta pozak. Are gehiago, zergatik nire bizipozerako izan daitekeena izango da beste baten barruan, edo neuregan beste une batean, malenkoniaren edo ezkortasunaren pizgarria?; urrutitik biribila ematen duenak gertutik karratua ematen du, handiak gero txikia, alaigarriak tristea...; eta ametsetara etorrita, iratzarrita nagoenean kolore batez agertzen zaidana beste batez iziotuko da nire ametsean, pertsona baten irudia beste baten izenean agertuko da...
|
2006
|
|
arraza ezberdinak, hizkuntza ezberdinak. Berriz ere geografiak sortzen du hizkuntza; hizkuntzak ematen
|
dio
arima parajeari; are, hizkuntzak berak dira, egiten dituztenak arrazak ere: " esta tierra hizo, con el latín, unos lenguajes, unos romances.
|
|
Gorputzetik bereizia bezala egongo litzatekeen arima askea, yuch, krisialdietan baino ez da adierazten: Sarpedonek Pelagon lagunari lantza mingarri bat erauzi dionean ihes egin
|
dio
arimak zaurituari eta lausotu egin zaizkio begiak28 Gorputza bere onera datorrenean, berriz, desagertu egiten da arima askea, ez du giza aberearen arreta deitzen29, argitasuna egiten da, berriro, giza begian.
|
2012
|
|
nola izan jakituriaren jabe, bi eremuen artean zubigintza egin gabe? Dagoeneko zubigintza hori ezinezkoa baita, Goetheren Faustok ezinezko hori lortzeko saltzen
|
dio
arima deabruari.
|
2015
|
|
10 Uste dut ez dela engainu honetan egongo espirituak ezagutzeko dohaina duena eta Jaunak egiazko apaltasuna eman diona; honek ondorioak eta erabakiak eta maitasuna kontuan izanik epaitzen du, eta Jaunak ezagutzeko argia ematen dio. Eta honetan igartzen
|
dio
arimen aurrerapen eta hobekuntzari, ez urteetan; urte erdian batek, hogei urtean beste batek baino gehiago lor baitezake. Jaunak nahi duenari ematen diolako, diodanez, eta baita ondoen prestatzen denari ere.
|
|
Ez du uzten argirik adimenean, ezta egiaren sendotasunik ere. Gerta daiteke gaitz handirik ez egitea edota batere ez egitea, arimak han sentitzen duen atsegin eta gozotasuna Jainkoagana bideratzen badu, eta bere pentsamendu eta desirak Harengan jartzen baditu, abisu emana denez; deabruak ezin dezake ezer irabaz, aitzitik ariman eragiten duen atseginarekin berarekin asko gal dezala egingo du Jainkoak; izan ere, honek lagundu egingo
|
dio
arimari, Jainkoarena delakoan, Harenganako gosez otoitzera sarri sarri jotzen; eta arima apala bada eta ez jakingurakoa eta atseginen interesagatik ari dena, atsegin espiritualak badira ere, gurutzearen maitalea baizik, orduan ez die kasurik egingo deabruak ematen dituen atseginei; Jainkoaren espiritua bada, berriz, ez du horrela egingo, estimu handitan izan baizik. Baina deabruak jartzen duen gauza denean, hura gezur hutsa denez gero, arima gozotasun eta atseginaz apaldu egiten dela ikusirik (honetatik ugari izan behar du:
|
|
Otoitz era horretatik pasatua naiz, eta gero arimak atseden hartu ohi du eta noizbehinka penitentzia batzuk egiten ditu. Batez ere, oso bultzada indartsua denean, dirudienez, ezin du jasan arimak Jainkoagatik zer edo zer egin gabe; bada, maitasunezko ukitua ematen
|
dio
arimari, eta horretan ulertuko du berorrek, haziz badoa, ez duela ulertzen dioen koplarena; izan ere, pena eta min handia da, zerena den jakin gabe eta oso gozoa. Eta egiaz Jainkoaren maitasunak ariman egiten duen zauria bada ere, ez da jakiten non eta nola, ezta zauria edo zer den ere; min gozo hori sentitzen da soilik, kexarazten duena, eta honela dio:
|
|
Orain baino lehenago, jainkozko bularretan hazi izanaz gozatu duela
|
dio
arimak; grazia hauek jasotzen hasiberria zenez gero, Senarrak mantentzen zuen. Orain honezkero hazixeago dago, eta prestatu egingo du gehiago emateko.
|
|
Are gehiago: den bezalakoa delako, Jainkoak guztiz bazterrera utzia duela sinetsarazten
|
dio
arimari, ia haren errukia ere zalantzan jartzeraino. Bera egiten saiatzen den guztiari arriskutsua deritzo, eta bere zerbitzu lanari, hoberena bada ere, fruiturik gabea.
|
|
9 Kontuan izan bedi, gure On gorenagan gauza oso eta doia ez denik ezin izan daitekeenez gero, Hark ematen duen guztia gure onerako dela, eta ur honetatik eman ahala ematen badu ere, haren gauzan ezin daiteke gehiegirik izan; izan ere, asko ematen badu, esan dudanez? gaitasuna ematen
|
dio
arimari asko edateko; beiragile baten antzera da, bertan isuri nahi duena hartzeko tamainako ontzia egiten baitu.
|
2016
|
|
Nomad ere hit! a da, ia souletik abiatuta Pixies talde handiak gorpuztu eta tribalista bihurtzen dena. Pixies ikurra da, eta berari zor
|
dio
arima Track seik ere.
|
|
arima hor izan (Dasein) gisa ulertzen dut neuk ere, baina ez zalantzarik gabe. Gure endoskopista kolonoskopista Julianek, berriz,
|
dio
arimak, nonbait egotez gerotan, endoskopiaren eta kolonoskopiaren muturtxoek elkarri muin ematen dioten puntuan behar duela egon, eta hortxe dagoela, bada; eta gure kardiologo Edmundok dio diastolearen eta sistolearen artean dagoen denbora hutsune horixe dela arima, ezerez betegin zorioneko hori. Eta hain azaltzen dituzte teoriok serioski biek ala biek, ezen txantxetan ari direla baitirudi.
|
|
Bai, baina burdina jartzen
|
dio
arimari.
|
2017
|
|
Eta gero esaten
|
dio
arimari:
|
|
Zertarako irakurri, esaten zuena banekienez geroz? Zoritxarrez, oraindik ez dugu federik aski gure ariman; adimenak, betiko dendari xuhur horrek, merkatari horrek, trufa egiten
|
dio
arimari, geuk ere atso igarleei eta sorginei egiten diegun bezala. Zabaldu nuen telegrama.
|
2019
|
|
Halako izu errespetuzko batez, kopeta aratzera begiratzen
|
dio
arima emango dion kreatura gazteari, begi serioetara, aho xalo eta alaira. Orain arrotza iruditzen zitzaion produktu lotsagarri hori, hots, bera parte zen eta defendatzen zuen gizarte sistemaren produktu lotsagarri hori, neska gazte hori, ezer ez dakienez gero dena espero duena?
|
|
bere buruaz arduratzeari; bere bihotzaren mugimenduak aditzen ditu, eta bere haragiaren dardarak zelatatzen; bere baitan duen graziak justifikatzen du haragia, hala nola justifikatzen baitu emakume haurduna sabeleko fruituak. Bere buruari ernetasun samur batez erreparatu ez ezik, bere guztia azaldu ere egiten
|
dio
arimaren zuzendari bati; behinola, aitorpen publikoen hordialdiaz ere gozatzen zen. Kontatu digute Margarita Cortonakoa, bere burua banitatearen oldar bategatik zigortzeko, etxeko terrazara igo, eta garrasika hasi zela erditzen ari den emakume bat bezala:
|
|
D. Annunziok, emakume bat maite duenean, lurraren gainetik goratzen
|
dio
arima, Beatrice mugitzen den eta dir dir egiten duen eskualdeetaraino. Emakume bakoitza bihurtzen du, orain bata eta orain bestea, jainkozko muinaren parte; hain gora eramaten ditu guztiak, hain gora, non Beatriceren mailan daudela pentsatzen baitute[...] Emakume kutun bakoitzari belo distiratsu bat jartzen dio, orain bati eta gero besteari.
|
|
Batez ere aitor entzulea dago zeruaren eta lurraren arteko toki anbiguo batean. Haragizko belarriz entzuten
|
dio
arima erakusten dion emakume penitenteari, baina naturaz gaindiko argi baten distira du begiradan, eta horrekin inguratzen du emakumea; jainkozko gizon bat da, Jainkoa da gizon itxuraz presente. Madame Guyonek honela deskribatzen du Aita La Comberekin elkartu zenekoa:
|
|
Esaten dute gazteek horretan besterik ez dutela pentsatzen. Pena hartu dut gaztearengatik, seguru asko molestatu egingo
|
dio
arima irakur diezaioketela jakiteak.
|
2021
|
|
Espainolez egoki aritzeak du grazia hemen. Euskarari gradu hori ukatu dion euskaldunak saldua
|
dio
arima deabruari, Goetheren Faustok bezala, baina trukean ezer irabazi gabe.
|