Emaitzak: 5
2002 | ||
Atal honen sarreran, beraz, zailtasun, oztopo baina, era berean, aldaketaren ezinbestekotasunak modu azkar eta labur batean ikusi dira. Jarraian, hori guztia ahalbidera | dezakeen ikuspegi sortzaile berri batez jardungo da, modernizazio erreflexiboaren ideian sakontzeko aitzakiarekin. Autosuntsiketa garaian sorkuntzarako aukerak badaudela proposatuko da. | |
2004 | ||
Ikuspegi horiek partzialak lirateke, mugatuak. Lehenengoa, aulkiaren gainekoa, fisikari batekeduki | dezakeen ikuspegia litzateke, eta bigarrena, zakurrari buruzkoa, biologoarena.Mctarisikariari, ordea, diren heinean interesatzen zaizkio bai aulkia bai zakurra, bcstcrikgabc. Kontua da edozein gauzari buruz badela esan dezakegula, baina, Aristoteleseniritzian, izate hori modu desberdinetan ulcr cta csan daiteke. | |
2010 | ||
Indarkeriaren biktimen erabilera murriztailea eta alderdikoia egin nahi izatea ere gaitzetsi du. Hala, gai horren inguruan hezkuntza komunitate osoa bil | dezakeen ikuspegi bat garatu behar dela adierazi du; irizpide pedagogikoetatik abiatuta: Hori giza eskubide guztien errespetutik abiatuta lortzen da; sufrimendu guztiekiko sentiberatasunez, eta elkarbizitzarako adiskidetzea helburu izanda. | |
2012 | ||
Edonola ere, kultur aparatu boteretsuenek ere ez dute inoiz erabateko hegemonia erdiesten, eta ikerketa honetan horren seinale garbiak aurkitu ditugu: adibidez, lanaren etikaren higadura hainbat diskurtsotan, jendeak ekoitz | dezakeen ikuspegi kritikoaren erakusgarri. | |
2015 | ||
Beharrezkoa ikusten dut azpimarratzea batetik, egileek izan duten gaitasuna, kontzeptu bakoitzak, ezaugarri bakoitzak izan | dezakeen ikuspegi eta ikerketa gai ezberdinak banatu, aletu eta xehatzeko; bestetik egin duten ahalegina, zehaztasun bakar bat ere ahazteke, ikerlari bakoitzaren etorriari edo bat batekotasunari lekurik ez lagatzen. Honetaz gain testuak ahal den eta aurkezpen didaktikoena aurkezten digu, gai bakoitza aurkeztu, laburtu, poliki poliki garatu eta tauletan txertatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 5 (0,03) |
Lehen forma
dezakeen | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan ikuspegi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan ikuspegi bat | 1 (0,01) |
ezan ikuspegi kritiko | 1 (0,01) |
ezan ikuspegi sortzaile | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |