Emaitzak: 8
2011 | ||
Zein bata zein bestea hautatzeak, zer pentsa gogorra ezartzen digu. Ingelesez idaztea onartzeak, gure hizkuntz irakaskuntzaren aldaketa batetara bultzatzen gaitu; aurrez, maila honetan ingelesa erabiltzeak beste mailetan ukan | dezakeen eragina aztertuta gero. Euskararen aldekoa onartzeak, berriz, larriagoak dakartzala iruditzen zait. | |
2015 | ||
Eta are zailagoada elementu hauen modeloak lortzea simulatzaileetan erabiltzeko. Potentzia handikogailua den mikro-uhin baten modeloa garatu dugu 3D RL metodoan erabili ahal izateko.Baita honek haririk gabeko komunikazioetan izan | dezakeen eragina aztertu ere (LopezIturri et al., 2012). | |
Sintaxiak garun prozesamenduan izan | dezakeen eragina aztertzeko bi esaldi mota osatu ziren: adierazleak (80 esaldi) eta ezezkoak (80 esaldi). Prozesamendu semantikoa aztertzeko mugimenduzkoaditzak zituzten esaldiak (80 esaldi: | |
2017 | ||
Kontuan izanik STAT3ak funtzio garrantzisuak dituela beta zeluletan, adibidez, intsulina jarioarenerregulazioan (Chen J et al., 2013; Kostromina E et al., 2010), identifikaturiko mutazioak bidezidor horietanizan | dezakeen eragina aztertzea erabaki genuen. Intsulinaren adierazpena transkripzio faktore desberdinekerregulatzen dute, adibidez, Pax4, Nkx6.1, Maf, Foxa, Pdx1, eta Isl Iragarpen bioinformatiko batenbitartez ikusi genuen intsulinaren adierazpena erregulatzen zuten transkripzio faktoreen artean hiruk (Isl, PAX6 eta LMX1A) STAT3 lotzeko domeinu potentzialak dituztela beraien promotoreetan. | |
Lan honen bitartez, in vitro eredu bat sortu nahi izan dugu, kanpo estimulu batek zelulaenbrionikoetan izan | dezakeen eragina aztertzeko. Etorkizuneko lana izango litzateke, morfina ez den beste motako kanpo estimuluek ere, ondorio hauek sortzen dituzten edo ezaztertzea, mekanismo epigenetikoaren oinarriak finkatu ahal izateko. | |
Guzti honekin, morfinaren ondorioz H3K27me3 histonan sorturiko antolamendualdaketek inpronta genomikoa duten geneetan izan | dezakeen eragina aztertuko dugu lanhonen bidez. | |
Jarraian aurkezten den lanaren bitartez, kanpo estimuluek, morfinak kasu, H3K27me3histonaren antolamenduaren eraldaketaren bitartez, inpronta genomikoa duten geneetanizan | dezakeen eragina aztertu nahi dugu. Era honetan morfinak sorturiko aldaketaepigenetikoak identifikatu ahal izango ditugu eta H3K27me3 errepresio markaren jardueraprozesua deskribatzen lagundu ahal izango dugu. | |
2.1 Helburu Orokorrak: Saguaren zelula ama enbrionarioetan, morfinaren tratamendukronikoak izan | dezakeen eragina aztertzea, maila epigenetiko eta transkripzionalean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 8 (0,05) |
Lehen forma
dezakeen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan eragin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan eragin aztertu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |