Emaitzak: 7
2004 | ||
Ildo horretatik, gurea egin dugu Ignasi Vilaren ideia: edozein pertsonak ikas | dezake hobeto hitz egiten eta entzuten, baldin eta norbaitek irakasten badio. | |
2008 | ||
Etiketa araua errespetatuz emana du, baina eman | dezake hobeto: Gantz gutxiagorekin egina dela esatea nahasgarria da, salda hauek guztiek oso gantz gutxi baitute. | |
2019 | ||
abenduaren 12koak (ikasle batek); abenduaren 26koak (ikasle batek); abenduaren 27koak (ikasle batek); urtarrilaren 12koak eta urtarrilaren 19koak (ikasle batek); urtarrilaren 16koak (ikasle batek); otsailaren 20koak eta 23koak (ikasle batek); eta otsailaren 21ekoak (ikasle batek). egotekotan, otsaileko hizketaldiak bidali dituzten bi ikasle horien jarduna egon daiteke behatzaileak kutsatuta, baina gainerako ikasleen jardunarekin konparatuta, ez dauka kutsadura zantzu agerikorik. pantaila argazkietan jasotako hizketaldi bakoitzarekin batera, hari lotutako Elkarrizketaren testuingurua7 izeneko fitxa bidali zidaten (2 fitxa). Fitxa horrek informazio garrantzitsua eman | dezake hobeto ulertzeko zer garrantzia daukaten berbalagunen soslaiek hizkuntza ohitura batzuk ala beste batzuk aukeratzeko garaian. Fitxa horretan hizketaldiko parte hartzaileen informazio hau jasotzen da: | |
2020 | ||
Egoera zailetan, minbizia bezalako gaixotasun baten diagnostikoa jaso aurretik eta ondoren, erlaxazioak lagundu | dezake hobeto lo egiten, antsietatea edo “nerbioak” lasaitzen proba edo azterketa baten aurrean, eta ondoeza maneiatzen gorputz irudiko tratamendu eta aldaketen aurrean. Tratamendu onkologikoen albo ondorio batzuk kontrolatzen ere lagun dezake, bereziki goragalea, oka egitea eta mina. | |
Erakundeen ikuspegitik, zein esparrutan egin | dezake hobeto aurrera tokiko lan kolektibo horrek, bai eta gure bizien baldintzen gaineko kontrola berreskuratzea ahalbidetu. Boterea gure errealitatetik kanpo dagoen hiriburu batean zentralizatzea eta kontzentratzea ez da, jakina, irtenbiderik onena, baina ez dago arrazoirik pentsatzeko Euskal Herria, Katalunia edo Eskozia bezalako lurralde txikiagoen subiranotasun politikoa a priori hobea denik. | |
Giza gaitasun horretan dautza giza izaera eta bizi baldintzak, filosofoek, eskuarki, giza hilkortasunaz hitz egin nahiago izaten duten arren. Ildo horretatik, edozein euskaldunek uler | dezake hobeto ‘jaiokortasun’ zer den, ‘natalitate’ baino. Orobat, testu bat ulergaitz bihur daiteke aipatu ‘natalitate’ bezalakoez josita dagoenean. | |
Giza gaitasun horretan dautza giza izaera eta bizi baldintzak, filosofoek, eskuarki, giza hilkortasunaz hitz egin nahiago izaten duten arren. Ildo horretatik, edozein euskaldunek uler | dezake hobeto ‘jaiokortasun’ zer den, ‘natalitate’ baino. Orobat, testu bat ulergaitz bihur daiteke aipatu ‘natalitate’ bezalakoez josita dagoenean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 7 (0,05) |
Lehen forma
dezake | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Jakin | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan hobeto | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan hobeto aurre | 1 (0,01) |
ezan hobeto hitz | 1 (0,01) |
ezan hobeto lo | 1 (0,01) |
ezan hobeto ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |