Emaitzak: 4
2000 | ||
EHk proposatutako estrategia da, agian, errazena eta argiena hiruren artean: haren premisa da Euskal Herriak oinarri demokratiko bat behar duela, beren proiektuak defenditu eta gauzatzeko | denek baldintza berdinak izan ditzaten. Gaur egungolege barrutiari ez dio baliotasunik ematen, Euskal Herria estatu burujabe bilakatzeko oinarri oinarriko ezintasuna duelako, batez ere; eta Batzar Nazional Eratzaileasortzea proposatzen du, trantsizioaren buruzagitza hartu eta barruti juridiko politiko nazionala presta dezan. | |
2021 | ||
Kanpoko eremuak dituen balio pedagogikoak ere balia daitezke, nahi izanez gero (Sanz eta besteak, 2020). Horrek ez du esan nahi | denek baldintza egoki berdinak eskaintzen dituztenik, baina BHko eguneroko erritmoa aintzat hartuz, ikasgela egokitzea oztopo moduan ikus daiteke, baina, errutina inplementatzen dutenek ikasleek ere erabakian nahiz espazioaren antolaketan parte har dezaten proposatzen da finkatu beharreko zerbait da, dagoen testuingurutik abiatu behar den neurrian. Edozelan ere, liburutegiaren90 rola eta izaera aldarrikatzea aproposa dela iruditzen zaigu, alde batetik, egindako azterketa kualitati90 Aurreko ohar batean aipatutako EPA en harira, esku hartze horietako bat Tutorizatutako Liburutegiena (TL) da. | |
2022 | ||
" Globalizazioaren" inguruko egungo eztabaidek, herrialde aberatsetako hedabideetan bereziki, mundu osoa hartuko duen olde garaiezin bat irudikatzen dute. Teknologia berrien eskutik, aldaketa olde horrek berekin batera dakartza merkatu global handi eta libreak, munduko musika, publizitate globala eta munduko albisteak, non | denek baldintza berdinetan parte hartzen baitute. Egiatan, ordea, ekonomia globala izugarri desparekoa da, eta homogeneizazio ekonomiko eta kulturalaren maila handizkatu egiten da maiz (Hirst eta Thompson 1996, Bauman 1998). | |
2023 | ||
Normala da; zuk espero ez duzun zerbait egokitzen zaizunean, egonezinak sortzen dira. Guk konpromiso batzuk hartu genituen, eta esan genuen prest geundela pauso batzuk emateko, baina, era berean, esan genuen matrikulazio prozesuan ikastetxe | denek baldintza eta joko arau berdinak behar genituela. Gure ustez, prozedura ez da behar bezain gardena izan, eta ez dakigu zaurgarritasun indizea kalkulatzeko tresna horiek eraginkorrenak diren ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
den | 4 (0,03) |
Lehen forma
denek | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
den baldintza | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
den baldintza berdin | 2 (0,01) |
den baldintza egoki | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |