2012
|
|
364), alegia, testuek eragin zutela modu zehatz bateko identitatea. Ildo horretan, gogorarazten du Espainiaren kasua izan zela kohesio soziokultural hori lortzen lehenengoetarikoa,
|
denak
bat etorri behar ziren sinesmenak zabaldu baitzituen testuen bidez Mundu Berriaren konkistan. Horrekin lotuta, garrantzitsua da gogora ekartzea Zabaletaren lana (2000), non sakon aztertzen den Estatuek nola baliatu duten eskola nazionalaren irudia, historia eta tradizioa zabaltzeko, nazioarenganako zaletasuna eta berarekiko atxikimendua ezartzen saiatuz, horretarako sinboloak eraikiz eta, askotan, nazioaren tradizioa zein historia, edota nazioa bera ere, asmatuz.
|
2014
|
|
1892an esaterako, Donostiako zorrillisten5 burua zen De la Peñak La Libertad egunkariaren orrialdeetan kontatzen zuenez, Donostiara etorri aurretik Madrilen Justo Maria Zavala Gorteetako tolosar ordezkari errepublikano eta medikuarekin elkartu eta hari esker euskal kultura lehendabiziko aldiz hurbiletik ezagutzeko parada izan zuen. Zavalak, Tolosako Furundarena piano jotzaile gaztea, Laspiur tenorea eta Urandurraga piano jotzaile afizionatua aurkeztu zizkion, eta
|
denak
batera bazkaltzeko elkartu ohi ziren. Halako bazkari batean, Zavalak berak euskaraz abestutako bertso hauek gogoratu zituen De la Peñak6:
|
2015
|
|
Honako datu hauek erakutsiko eta aipatuko ditugu hurrengo lerroetan, bertzeak bertze: ...o hobesten duten atzerakarga txikieneko antolamendua, edo nahiago duten bertzeren bat, eta horrela informazio zehatza izanen dugu item bakoitzari begira, interesgarria izan daitekeena gogoeta antolatzeko afera honetaz; 2) indize bat aterako dugu, erakusteko zenbateko joera ageri duten batez bertze adituek eta ikasleek atzerakarga txikieneko antolamenduaren alde, bai item bakoitzean bakarka eta bai
|
denak
batera hartuta ere; 3) item bakoitzari dagozkion zertzeladez gainera, datuak bilduko ditugu inkestatuen «profilaz» ere, gai honi dagokionez: ikus dezakegu «muturreko jarrera» erakusten duen balizko inkestatuak zenbateko joera duen atzerakarga txikieneko edo/ eta handienekoak hobesteko; eta abar.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina
|
denak
bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. ** 12b) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat esatean denak bat datoz.12c) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat funtsezkoak direla esatean denak bat datoz.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina denak bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. ** 12b) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat esatean
|
denak
bat datoz.12c) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat funtsezkoak direla esatean denak bat datoz.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina denak bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. ** 12b) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat esatean denak bat datoz.12c) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat funtsezkoak direla esatean
|
denak
bat datoz.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina
|
denak
bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. **
|
2019
|
|
5 ESTRATEGIA ETA KOHERENTZIA: Marka epe luzera begira eraiki behar da, eta esaten eta egiten
|
denak
bat etorri behar du markaren oinarriekin (nortasunarekin).
|
2020
|
|
Haur eta helduen(% 6,9) arteko harremanak badu berebiziko pisua ikergaiari dagokionez, ikasgeletan ematen
|
denak
batik bat. Umeek imitazioa baliatzen dute helduen jarrerak interpretatzeko; hezitzaileak, berriz, erreferenteak dira eta haien jarrerak eta ideiek estereotipoak birproduzitzen dituzte; harremanak eraikitzean eta tratuan ematen baita generoaren erreprodukzioa.
|
2021
|
|
batetik, adizki guztiak zehar objektu singularrekoak dira, bat izan ezik (die). Eta bestetik,
|
denak
batek izan ezik, objektu zuzena singularrean dute.
|