Emaitzak: 7
2011 | ||
Askotarako izan dezakete balioa galdera, irakurketa gehigarri edo ariketahauek, ez eskolarako soilik. Giza zerbitzuetan, eta bereziki hedabideetan, hizkuntzaaniztasunak behar duen baino askoz leku gutxiago hartzen du, eta on litzateke bidehorietatik hizkuntza aniztasuna errespetatzeaz gain, gai erakargarri eta bizi bihurtzea, | dena ezin baita eskolaren esku utzi. | |
Askotarako izan dezakete balioa galdera, irakurketa gehigarri edo ariketa hauek, ez eskolarako soilik. Giza zerbitzuetan, eta bereziki hedabideetan, hizkuntza aniztasunak behar duen baino askoz leku gutxiago hartzen du, eta on litzateke bide horietatik hizkuntza aniztasuna errespetatzeaz gain, gai erakargarri eta bizi bihurtzea, | dena ezin baita eskolaren esku utzi. | |
2021 | ||
Paradoxikoa dirudi, berriro ere, baina emozioen erreinuan apatia da nagusi. ...be motibatzeko premia nabari da eskoletan eta pedagogoen artean paradoxikoki, ez da arau bera aplikatzen irakasleekin—, ikasleek ez baitute esfortzatu eta aspertu behar; kontrara, motibazioaren psikologian egindako ikerketak argiak dira zentzu horretan, esfortzuaren eta asperduraren garrantziaz ohartarazteaz gain, ozenki esaten baitute ikasleek ikasi behar dutela gustuko ez dutena ere egiten, | dena ezin baita emozioen eta motibazioaren eskuetan utzi. Iritzi berekoa da Marina pedagogoa ere. | |
Asperdurari dagokionez ere, | dena ezin baita dibertigarri izan, egungo ume eta gazte hiper eszitatuek ez dakite" aspertzen", ez dakite asperdurari etekina ateratzen eta zer edo zer berria asmatzeari ekin, irudimena lantzen, une orotan egon behar baitute entreteniturik. Hori guztia gutxi balitz, Lacey, Cobb eta beste batzuen lan etnografikoek erakusten digute ikasle mota bi dagoela; batetik, eskolarekin identifikatzen dena eta eskolaren balioak bere egiten dituena eta, bestetik, eskolaren aurkako sentimenduak garatzen dituena. | |
2023 | ||
Estarronaren ustez, EH Bilduk proposatutako bulegoa sortuko balitz ez litzateke egituren «bikoizterik» gertatuko, «existitzen ez | dena ezin baita bikoiztu». «Gaur egungo egiturek ez dauzkate bulego honetarako proposatzen ditugun ahalmen eta eskumenak», esan du. | |
Estarronaren ustez, EH Bilduk proposatutako bulegoa sortuko balitz ez litzateke egiturarik «bikoiztuko», «existitzen ez | dena ezin baita bikoiztu». «Gaur egungo egiturek ez dauzkate bulego honetarako proposatzen ditugun ahalmen eta eskumenak». | |
Nazioarteko ikerketa batzorde bat sortuko dugu | dena ezin baita jarri maila berdinean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
den | 7 (0,05) |
Lehen forma
dena | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Pamiela | 2 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
den ezin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
den ezin baita | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |