2002
|
|
Eroslearentzat erosketa zerbait beharrezkoa da eta, hipermerkatua ez da jokalekua edo mundu fantastikoaren lilura eskain dezakeen eremu exotikoa; erosketa zerbait praktikoa da: joan, hartu eta ordaindu;
|
dena
bat, dena eroso.
|
|
Kode linguistikoa zeinu linguistikoen sistema da, zirkulazio kodea zirkulaziorako seinale eta arauen sistema da. Beraz, kodea osotasun bat da, zeinaren barruan
|
dena
bat datorren.
|
|
Eta orduan Maharbalek: «Jainkoek ez diote zinez
|
dena
bati eman; badakizu garaile izaten, Hanibal, baina ez dakizu garaipenaz baliatzen». Arrazoiz pentsatu ohi da Erromako hiriaren eta inperioaren salbagarri izan zela egun hartako luzamendua.
|
2006
|
|
...J. A. García de Cortázar (1980) eta Botella (1988); lehen egileak dioenez aldatu egiten da bere esanahia, eta Naiara aldeko adibide bati jarraituz, XI. mendearen bukaerarako lur marjinal bat dena kolonizaziotik sortua, lursail arrunt izatera igarotzen da (eta esanahi hori hartuko du ere), populazio hazkundearekin lanketak hazi egiten direlako eta bazterreko lurrak gunearen parte ere bihurtuz eta
|
dena
bat eginez; horrez gain, J. A. García de Cortázar ek, definitzen du jaun baten mendean eta haren eragin eta aginduz bere mendekoek kolektiboki landutako lurra dela, jabego eskubideengatik (García de Cortázar, 1980: 121), horregatik gero prestazio feudalak nahiz lur motak hartuko du landua izan zen moduaren izena.
|
|
Weber-en ustean modernitateak ondokoa dakar: dagoeneko ez da posible ona dena, egia dena eta ederra
|
dena
bat etortzea. Hots, Pizkunde garaian batu nahi ziren hiru aspektuak bereizita agertzen zaizkigu:
|
2007
|
|
Guk 2000 urtean ikusi genuen digitalizazioa heldu eta analogikoaren egunak bazihoazela. Ez da
|
dena
bat bateanaldatuko baina gure etxeetako pantailetan telebista eta irrati gehiago jasotzekoaukera izango dugu, eta Internet bidez zer esanik ez. Azken finean, 2000.urtean, konpetentzia zabalago bat zetorrela ikusi genuen, eta teknologia berrihorrek ateak zabaltzen zizkiola komunikabide gehiagoren etorrerari.
|
|
Kultur identitatea eta identitate politikoa bat eginda agertu direlakoModernitatean, nazio identitatea deitu den horretan. Hori
|
dena
bat eginda agertzenzen eguneroko praktiketan, estatu eta merkatu nazionalen egituretan garatzen zenbizimoduan. Batasun hori lortzeko prozesuak, nazionalizazioak, populazio dibergenteengan izandako ajeak ondo ezagutzen ditugu.
|
|
irudimena hautemapenaren beharrezko osagaia dela»287, hori bere aurkikuntzatzat erakutsiz. Hori
|
dena
batez ere hurrengo belaunaldian izango da ondoriotsua. Izan ere, Kant-ek (eta haren ondotik bigarren modernitateak) irudimenaz ulertzen duenak ez dauka zerikusirik irudimen tradizional klasizistarekin, horrentzat irudimena bigarrentiarra zen kreazioan, apainketarako fakultate soila, oroimenaren lagungarri funtsean, sentsuek esperimentaturikoa ordenatzen eta adelatzen zuena soilik.
|
|
hizkuntzaren «zientzia» bere metodoaren biktima bilakatuta dagoela alegia, batetik natur zientzien ereduaren eta bestetik filosofia eta hizkuntzalaritzaren dibortzioaren pean, are hizkuntzarekiko diziplinen beren banaketa akademikoaren interes kontrarioenean (filologia, linguistika eta literatur ikerketa guztiz zein bere aldetik, esaterako). Humboldt-en asmoa, hizkuntza denak bat eta hizkuntza bera
|
dena
bat den eran (bere «organismo» edo egitamu biziarekin, baina baita bere historiarekin ere eta garapen modu guztiekin), bat izatea zen hizkuntzaren estudioa, ikerketa zientifiko estriktoa adina estetikoa461, batez ere filosofikoa. Hizkuntza, gramatika adina literatura baita, legea adina irudimena, kreazioa, ikergaia bezainbat ederraren gozamena; eta, batez ere, giza izpirituaren agerketa sentigarri oinarrizkoena da.
|
|
Beste kontu bat da, gerora Estatu frantses demokratikoak, Hirugarren Errepublikaz gero batik bat (beraz, mende osoa geroago) eta gaur arte, hizkuntza gutxiendarrekaz ikusmolde terrorista horixe bera879, eta orokorki, etorri lehenagotik zetorren, eta jakobinoek finkatu egin duten hizkuntz politika bera jarraituko duela (barnerrian uniformitatea, atzerrian espantsioa). Alabaina, mito gisa, Iraultza ikus daiteke
|
dena
bat eta bil bereizgabeki, dena goratzeko edo dena beheratzeko bada. Soziologia gutxixeago sansculotte batek interes gehixeago aurki lezake han bereizketak egitean, eta pentsaera eta alderdi kontrarioen artean bata bestearekin gatazkaren behaketan.
|
2009
|
|
Oraindik ez gara kapazak izan ikerketa baten bitartez zati eta aldibakoitzak merezi duen trataera eztabaidatzen. Batzuetan
|
dena
batera egiten dugueta orduan, horrek, ez du inongo korapilorik askatzen. Gizabanako eta eragilebakoitza bere ideologiatik iragan jakin bat marrazten saiatzen da eta batzuetaniraganaren marrazketa horretan tranpak ere egiten dira.
|
|
27): «Programa bat da, biltzen du informazioa beste informazio iturrietatik, eta antolatzen du informazio hori,
|
dena
batera, leiho bakar batean, irakurleak joan behar izan ez dezan, derrigorrean, jatorrizko iturrietara. Sarean egon daiteke edo off line, norberaren ordenagailuan.
|
2010
|
|
Haatik, olio gutxi pixkanaka gehitu beharrean,
|
dena
batera botatzen bada, saltsa desegiten edo «mozten» da, alderantzizko emultsioa sortzen delako, hau da, ura oliotan (U/ O), ez dagoelako aukerarik olioa tanta oso txikitan uretan barreiatzeko.
|
2015
|
|
erradiazio erlatibistatik hasi, materia ez erlatibistaz gero eta energia ilunean bukatuzgaur egunean. Simulazioetan gai gara garai zehatz bakoitzean gure sareak dituen ezaugarri estatistikoakjakiteko, baina orain artean aztertu ez
|
dena
batetik besterako salto hauek zer nolako eragina izan zezaketen izan da. Simulazio berriak diseinatu ditugu lan honetarako, higidura ekuazioak transizio egoeretanaskatzen dituztenak; ondoren lortutako emaitzak sareen propietate estatistikoetan eta amaierako CMBkoanisotropien ezaugarritzean kontuan hartuko dira.
|