Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
‎Galde diezaiogun geure buruari: erraza al da publikoan esatea norberak uste duena, entzuten ari den publikoak bestela ulertzen duela dakigunean. Dirudienez, errazago isiltzen da ustez galtzaile dena, ustez garaile dena baino.
2006
‎Hala eta guztiz ere, komunikazio ordainduaren izaera, alde batetik, eta hedabidearekiko kontratu harremana, bestetik, kontratuen erregulazioan espresuki jasotzen diren bi ohar dira (15 eta 19 artikuluak). Hala, ohiko publizitate transakzio batean, normalean, euskarri baten jabe den hirugarren alderdi bati ordaintzen dio iragarleak, bere iragarkiaren xede den publiko bati mezua komunikatu ahal izateko.
‎Iragarlearen produktu edo zerbitzuen kontratazioa zuzenean edo zeharka sustatzearren, agentziak dituen giza baliabideak eta baliabide materialak bildu ditu. Horretarako, ezinbestekoa da, besteak beste, publizitate kanpainaren helburu den publikoa ezagutzea (Erdozain,: 515).
‎Publizitate hartzaileak zenbait baldintzaren arabera osaturiko taldeetan sailkatuko dira. Talde horien ezaugarriek publizitate mota zedarrituko dute; hau da, xede den talde horrek erlazio zuzena izan du publizitate motarekin (korpozatutako enpresek zehazten dute xede den publiko hori (De la Cuesta, 2002: 77). ratiboarekin, produktuen publizitatearekin), produktuaren izaerarekin, lortu nahi diren beharrizanekin, eta abar.
‎Iragarleak hartzaileei informazioa eman nahi dienean, forma eman behar dio informazio horri, hartzaileek mezua jaso dezaten eta mezu hori kontuan izan dezaten merkatuan hartu beharreko erabakietan. Hedapenari dagokionez, berriz, iragarkia hedabide egokienean zabaldu da, helburu den publiko edo hartzaile objektiboarengana iristeko (De la Cuesta, 2002: 83).
2010
‎Osasun sektorean, lehenengo aukera bat dago zerbitzu horren finantzaketaz eta, konkretuki, finantzaketa hori zein puntutaraino izan behar den publikoa edo pribatua. Beste horrenbeste gertatzen da osasun zerbitzuen kudeaketarekin.
2012
‎Iragarlearen produktu edo zerbitzuen kontratazioa zuzenean edo zeharka sustatzearren, agentziak dituen giza baliabideak eta baliabide materialak bildu ditu. Horretarako, ezinbestekoa da, besteak beste, publizitate kanpainaren helburu den publikoa ezagutzea (Erdozain,: 515).
‎Hori dela-eta, batez besteko kontsumitzaileaz ari garenean, kontuan hartu dugu merkataritzako jokaera hori publiko orokorrari, publiko espezializatuari edo ahula den publikoari zuzenduta dagoen. Horixe jasotzen du Lehiaketa Desleialaren Legeak, 4.1 artikuluan, esaten duenean jokaera batek batez besteko kontsumitzaileen portaera ekonomikoa aldatu behar duela era esanguratsu batean edo jokaera horren xede taldearen batez besteko hartzailearen portaera ekonomikoa aldatu behar duela.
‎Iragarleak hartzaileei informazioa eman nahi dienean, forma eman behar dio informazio horri, hartzaileek mezua jaso dezaten eta mezu hori kontuan izan dezaten merkatuan hartu beharreko erabakietan. Hedapenari dagokionez, berriz, iragarkia hedabide egokienean zabaldu da, helburu den publiko edo hartzaile objektiboarengana iristeko (De la Cuesta, 2002: 83).
‎Talde horien ezaugarriek publizitate mota zedarrituko dute; hau da, xede den talde horrek erlazio zuzena izan du publizitate motarekin (korporatiboarekin, produktuen publizitatearekin), produktuaren izaerarekin, lortu nahi diren beharrizanekin, eta abar. Publizitate eta marketin zerbitzuetan espezializatutako enpresek zehazten dute xede den publiko hori (De la Cuesta, 2002: 77).
‎Hala eta guztiz ere, komunikazio ordainduaren izaera, alde batetik, eta hedabidearekiko kontratu harremana, bestetik, kontratuen erregulazioan espresuki jasotzen diren bi ohar dira (13 eta 17 artikuluak). Hala, ohiko publizitate transakzio batean, normalean, euskarri baten jabe den hirugarren alderdi bati ordaintzen dio iragarleak, bere iragarkiaren xede den publiko bati mezua komunikatu ahal izateko.
2019
‎(Yang, 2013). Deklarazio honek ikusleei aurkezten dien erronka era guztizkontzientean egiten duela aditzera ematen du, beti esanahia bilatzen ari den publiko, gosetiari, nolabaiteko kritika humoretsua egiten.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia